ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

בן 17 מכפר מנדא נעצר בחשד למעשה מגונה בתלמידה בחיפה

בן 17 מכפר מנדא, שמועסק כעובד ניקיון בבית ספר בחיפה, נעצר בחשד שביצע מעשה מגונה בתלמידת כיתה י"א. המשטרה פתחה בחקירת המקרה שהתרחש בין כותלי בית הספר בשעות הלימודים, ועצרה את הצעיר. הנהלת בית הספר: "עומדים בקשר עם התלמידה ונעניק לה את כל הסיוע הנדרש"

פורסם בתאריך: 8.2.23 21:39

עובד ניקיון מכפר מנדא חשוד בתקיפת תלמידת כיתה י"א בבית ספר בחיפה. המשטרה פתחה היום (רביעי) בחקירה לאחר קבלת תלונה מנערה כבת 17, תלמידת בית ספר בחיפה, ולפיה עובד ניקיון בבית הספר ביצע בה מעשה מגונה. האירוע התרחש בין כותלי בית הספר בשעות הלימודים.

לפני זמן קצר עצרו שוטרי תחנת חיפה את החשוד, תושב כפר מנדא כבן 17, בחשד לביצוע המעשים, ובהתאם להתפתחות החקירה תחליט המשטרה אם לבקש מחר מבית המשפט השלום בחיפה להאריך את מעצרו.

 

 

מהנהלת בית הספר נמסר: "מדובר באירוע חריג שנחקר על ידי משטרת ישראל, ובמהלכו עובד ניקיון כבן 17 ניגש אל תלמידת כיתה י"א וניסה לנשקה. היא הדפה אותו מיד וניגשה אל מרכזת השכבה. ההורים עודכנו מיידית והגיעו לבית הספר. המשטרה עצרה את העובד החשוד. הנהלת בית הספר רואה בחומרה את האירוע והודיעה לחברת הקבלן על הכוונה להפסיק את עבודתה. צוות בית הספר עומד בקשר עם התלמידה ויעניק לה את כל הסיוע הנדרש".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר