הנרצחת דריה לייטל ובעלה ג'וסיה דניאל (צילום מתוך עמוד הפייסבוק שלה)
הנרצחת דריה לייטל ובעלה ג'וסיה דניאל (צילום מתוך עמוד הפייסבוק שלה)

מעצרו של הבעל, ג'וסיה דניאל לייטל, שהודה במעשה, הוארך עד ליום חמישי

מעצרו של הבעל החשוד ברצח, ג'וסיה דניאל לייטל, שהודה במעשה, הוארך עד ליום חמישי הקרוב. מנהלת בית הספר בו לומדת אחת מהילדות שלחה להורי התמידים הנחיות: "בשלב זה, המלצת הצוות הטיפולי הינה להימנע משימוש במושג 'רצח' או מושגים אחרים שעלולים להציף פחדים וחששות מיותרים"

פורסם בתאריך: 17.3.23 07:10

המשטרה עצרה הבוקר (שישי) גבר בן 35 בחשד שרצח את אשתו, דריה לייטל בת 31, וזאת לאחר שהתקשר למשטרה והודיע כי חנק אותה והכה בפטיש בראשה. לבני הזוג שלוש בנות קטנות, בגילאי 3, 7 ו-8, שישנו במיטותיהם בזמן האירוע ופונו מהמקום על ידי המשטרה. מאוחר יותר הועברו הילדות לטיפול אנשי הרווחה בעיריית חיפה.

על פי גורמי המשטרה "בני הזוג מוכרים לגורמי הרווחה והמשטרה. התיק האחרון משנת 2021 נמצא בהליך משפטי", ולמרות התיק הפלילי, הם המשיכו להתגורר יחד.

ממד"א נמסר כי בשעה 6:03 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על אשה מחוסרת הכרה בביתה ברחוב דרך הים. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו אותה ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותה.

פראמדיק מד"א שחר עטיאס: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לדירה. האשה היתה מחוסרת הכרה עם חבלות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא היתה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

 

 

זירת הרצח (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

זירת הרצח (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

 

ראש מנהל הרווחה מאירה קיפרמן: "בני הזוג הופנו בשנת 2021 לשירותי הרווחה בעקבות משבר זוגי. בעקבות הפנייה טופלו בני הזוג במהלך אותה השנה על ידי שירותי הרווחה במספר מישורים. מייד עם היודע הרצח, יצא צוות של עובדים סוציאליים והשירות הפסיכולוגי למקום על מנת לדאוג לשלום הילדים בשיתוף עם המשפחה המורחבת. שירותי הרווחה ימשיכו לסייע ולתמוך בילדים ובמשפחה ככל שיידרש".

מנהלת בית הספר בו לומדת אחת מהבנות, הוציאה בצהריים איגרת להורי התלמידים: "משתפת בצער שנודע לנו הבוקר על אירוע טראגי במשפחתה של אחת מתלמידות בית הספר, לצערנו, האירוע הסתיים במותה של האם. הצוות הטיפולי של בית הספר מלווה את המשפחה ועומדים גם לרשותכם ולרשות התלמידים. בהתאם להערכת מצב של הצוות הטיפולי הוחלט בשלב זה לא לפתוח את הנושא בכיתות אך במידת הצורך נערוך שיחה בנושא בליווי הצוות הטיפולי ביום ראשון בבוקר. מתוך התייעצות עם גורמי השירות הפסיכולוגי-ייעוצי במשרד החינוך, הומלץ כי השיח הראשוני אודות המקרה יתקיים בבית עם ההורים בהתאם להנחיות המופיעות במכתב זה. בהמשך השבוע הצוות החינוכי והטיפולי ימשיכו בניהול השיח ובמתן המעטפת הנדרשת.

"בשלב זה, המלצת הצוות הטיפולי הינה להימנע משימוש במושג 'רצח' או מושגים אחרים שעלולים להציף פחדים וחששות מיותרים. הסבירו לילדים כי אירע מקרה טראגי שבעקבותיו נפטרה אמא של תלמידה. חשוב לשדר לילדים מסר של אמונה ביכולתם להתמודד עם האירוע המצער. מומלץ להתמקד בשיחה עם הילדים בכל מה שיכול לסייע להם להתמודד".

ועוד מוסיפה המנהלת "אנו מניחות כי התלמידים הבוגרים של בית הספר יהיו חשופים למידע אודות המקרה, גם באמצעות אמצעי המדיה השונים ולאור זאת, חשובה השיחה עמכם ההורים ומתן תיווך רגיש, מושכל ותואם את גיל הילדים. יש לשים לב לתגובותיהם של הילדים בבית, כגון: פחדים, קושי להירדם, קושי להישאר לבד, מיחושים שונים, בכי וכעס. אלו תגובות נורמליות לאירוע מעין זה, והן הולכות ונחלשות עם הזמן. חשוב יהיה לאפשר לילדים לשוחח על הכול מבלי להביע עמדה או שיפוט. "בכל מקרה של דאגה או שאלה הנכם מוזמנים להתקשר אלינו לטלפונים :נסיים בתקווה ובאמונה שביחד נתגבר. כל צוות בית ספר "הרצל" מחבק את המשפחה ומביע את תנחומיו. נבקש מכם ההורים ומילדכם יחד עמנו ללוות, לחבק ולתמוך בילדה ומשפחתה. בברכה ובחיבוק לכולנו".

מעצרו של הבעל החשוד ברצח, ג'וסיה דניאל לייטל, שהודה במעשה, הוארך עד ליום חמישי הקרוב.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. הסטטיסטיקה ממשיכה

    אולי נבטל את מוסד הנישואין?
    כולם מאד מאושרים לפניו ונראה שמאד אומללים אחריו
    נראה לי זה פתרון לא רע ויחסוך חיי אדם ??

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא יאומן בן למשפחה מקסימה ומיוחדת האחות אביגיל לייטל נרצחה בפיגוע בקו 37

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר