"קראון איריס" בנמל חיפה (צילום רחפן: גיאודרונס)
"קראון איריס" בנמל חיפה (צילום רחפן: גיאודרונס)

הנמל מכריז על עונת הקרוזים הגדולה אי פעם

מהנמל נמסר שמספר שיא של 150 הפלגות קרוז ייצאו השנה מחיפה. בסך הכל מצפים בנמל לכ-600,000 נוסעים בשנת 2023 - גידול של יותר מ-70 אחוז ביחס לשנת 2022. תשע חברות יציעו השנה הפלגות מחיפה, ו-30 מותגי קרוז יפקדו השנה את הנמל

פורסם בתאריך: 24.3.23 09:22

חברת נמל חיפה הודיעה כי עונת ההפלגות מהנמל התחילה אתמול (חמישי) וכי היא תהיה גדולה מאי פעם.

מהנמל נמסר שמספר שיא של 150 הפלגות קרוז ייצאו השנה מחיפה, ועליהן יפליגו גם ישראלים וגם תיירים שיגיעו בטיסות לישראל. נוסף על כך צפויים להגיע לחיפה כ-200,000 תיירים בהפלגות שיגיעו לישראל מיעדים שונים במזרח הים התיכון. בסך הכל מצפים בנמל לכ-600,000 נוסעים בשנת 2023 – גידול של יותר מ-70 אחוז ביחס לשנת 2022, שהיתה גם היא שנת שיא של כל הזמנים.

 

 

את העונה התחילה אתמול חברת מנו ספנות עם אוניית הפאר "קראון איריס" המשודרגת, ובעוד כחודש יצטרפו אליה חברות הספנות MSC ורויאל קריביאן. תשע חברות יציעו השנה הפלגות מחיפה, ו-30 מותגי קרוז יפקדו השנה את הנמל.

מנכ"ל חברת נמל חיפה מנדי זלצמן: "אנו נרגשים לראות את 'קראון איריס' מתחילה עונה חדשה. נמל חיפה מחויב להמשיך ולפתח את תחום הפלגות הקרוזים הן כחלק מהתוכנית האסטרטגית של רוכשי הנמל קבוצת אדאני-גדות לפיתוח של נמל חיפה, והן למען חיפה ולמען כלכלת ישראל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר