תאונת הדרכים בכביש 22 (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)
תאונת הדרכים בכביש 22 (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)

הרוג ושלושה פצועים קל בתאונת דרכים בכביש 22

בתאונת דרכים שהתרחשה בכביש 22 סמוך למחלף חוף שמן נפצעו ארבעה, שמותו של אחד מהם - נהג בן 72 - נקבע בתום פעולות החייאה. חובשי מד"א: "הוא היה לכוד בתא הנהג כשהוא מחוסר הכרה. חילצנו אותו במהירות, ביצענו בו בדיקות רפואיות, והוא היה ללא דופק וללא נשימה"

פורסם בתאריך: 10.5.23 20:39

תושב קרית מוצקין בן 72 נהרג ושלושה נפצעו קל בתאונת דרכים בכביש 22 לכיוון צפון, סמוך למחלף חוף שמן. ממד"א נמסר כי בשעה 19:50 התקבל דיווח במוקד 101 של הארגון במרחב כרמל על תאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 22. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לארבעה פצועים – אחד אנוש ושלושה קל – ופינו אותם לקריה הרפואית רמב"ם. בתום ביצוע פעולות החייאה נקבע מותו.

משירותי הכבאות וההצלה נמסר כי לוחמי אש מתחנת חיפה בפיקודו של רשף גיא גורצקי פעלו לניתוק מקורות האנרגיה של שני כלי הרכב המעורבים בתאונה למניעת התלקחות. מהמשטרה נמסר כי בוחני תנועה פתחו בחקירת נסיבות תאונה.

חובשי מד"א ישי לוי ודוד זר: "גבר כבן 70 היה לכוד בתא הנהג כשהוא מחוסר הכרה. חילצנו אותו במהירות, ביצענו בו בדיקות רפואיות, והוא היה ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי. שלושה פצועים נוספים טופלו במקום ופונו לבית החולים כשמצבם קל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר