טל נחמיאס ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
טל נחמיאס ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

טל נחמיאס, אוהד הפועל שרוף, נהרג בתאונת דרכים בתאילנד

טל נחמיאס היה בן 40 בלבד במותו. הוא גדל בקרית ים והתגורר בשנים האחרונות בפוקט, שם הקים חברת תיירות. "בדרך מקוסומוי הביתה הוא כנראה היה עייף, נרדם על ההגה, נכנס עם הרכב בין שתי משאיות של דלק ומת במקום", מספרת בת דודתו רויטל אברג'יל, "בביקור האחרון שלו בארץ הוא כאילו נפרד מכולם"

פורסם בתאריך: 6.7.23 16:11

אבל כבר בחיפה והקריות עם היוודע דבר מותו של טל נחמיאס, 40, בתאונת דרכים בתאילנד. נחמיאס, דמות מוכרת בחיפה והקריות, נהרג הלילה (בין רביעי לחמישי) בדרכו לביתו בפוקט.

רויטל אברג'יל, בת דודתו של נחמיאס: "הוא גר בפוקט ונסע לקוסומוי. בדרך מקוסומוי הביתה הוא כנראה היה עייף, נרדם על ההגה, נכנס עם הרכב בין שתי משאיות של דלק ומת במקום".

נחמיאס היה דמות מוכרת גם בקרב הישראלים בתאילנד בזכות חברת התיירות שהקים שם. ישראלים שנסעו לנפוש בתאילנד ידעו שתמיד אפשר לפנות אליו. "חברת התיירות שלו מספקת אטרקציות ומלונות", מספרת אברג'יל, "בזמן הקורונה הוא וחברים הקימו בית כנסת בתוך בית פרטי, וכל היהודים שחיים בפוקט התכנסו שם ועשו שיעורי תורה. כל ענף התיירות שם צנח בתקופה ההיא. רק לפני שבועיים הוא טס מהארץ עם אוברווייט של 60 ק"ג כדי לקחת לשם תשמישי קדושה. אין דברים כאלה. אם תראה אלו הודעות אנחנו מקבלים מכל מי שהכיר אותו…".

 

 

כשהיה בן 5 ניצל נחמיאס מתאונה קשה ועבר שיקום ארוך. זה קרה ביום שבו הוא עבר עם הוריו לבית שבו הם מתגוררים עד היום בקרית ים. "הוא היה במצב קשה והיה מאושפז במחלקת פלסטיקה לאחר שאיבד אצבעות ברגליים", נזכרת אברג'יל, "לצערי הפעם הוא לא ניצל. בביקור האחרון שלו בארץ הוא כאילו נפרד מכולם. עשה פה מסיבות, נפרד מכל בני הדודים ומכל החברים. הוא הלך לבית העלמין לבקר כל בן משפחה שקבור שם, ניקה את הקברים והדליק נרות נשמה. ב-12 הימים שבהם הוא היה פה הוא כאילו נפרד מכולם".

נחמיאס היה אוהד שרוף של הפועל חיפה, וגם אוהדי הקבוצה התקשו לעכל את הבשורה. "הוא אוהד את הקבוצה מגיל אפס", אומרת אברג'יל, "הוא היה הולך לכל המשחקים, בית ובחוץ, עם צעיף אדום, וכל הקהל מכיר אותו. אין אחד שלא מהלל ומשבח אותו".

משרד החוץ ושגרירות ישראל בתאילנד מסייעות כעת למשפחה להטיס את גופתו של נחמיאס ארצה. הלווייתו צפויה להתקיים ביום ראשון אחר הצהריים.

עדכון (9 ביולי, 10:57): הלווייתו של נחמיאס תתקיים היום (ראשון) בשעה 17:30 בבית העלמין תל רגב בחלקת נחלת יצחק.

 

טל נחמיאס בביקורו האחרון בארץ במסיבה שערך לכל בני הדודים (צילום: באדיבות המשפחה)

טל נחמיאס בביקורו האחרון בארץ במסיבה שערך לכל בני הדודים (צילום: באדיבות המשפחה)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר