הדמיה של פינת ההנצחה לזכרו של רס"ן חן פוגל
הדמיה של פינת ההנצחה לזכרו של רס"ן חן פוגל

משפחתו של הטייס שנהרג מבקשת סיוע להקמת פינת הנצחה לזכרו

משפחתו של רס"ן חן פוגל ז"ל, טייס חיל האוויר מחיפה שנהרג בהתרסקות מסוק העטלף בינואר 2022, מבקשת להקים פינת הנצחה לזכרו בחוף הים - מול מקום נפילתו: "בחרנו להקים פינת ישיבה ברוח עשייתו, שתיבנה מחומרים סביבתיים וברי קיימא - אבן ירושלמית בסימן האינפיניטי, וסביבה כוכב הרוחות מפסיפס של בזלות ואבן אגת כחולה"

פורסם בתאריך: 18.7.23 10:51

יוזמה מרגשת להנצחתו של רס"ן חן פוגל ז"ל, טייס חיל האוויר מחיפה שנהרג בהתרסקות מסוק העטלף בחודש ינואר בשנה שעברה, הגיעה אל חברת מועצת העיר שרית גולן שטיינברג, וזו נרתמה לסייע למשפחת פוגל.

"במסגרת המיזם אנו מקימים פינת הנצחה שעוצבה ותוכננה על ידי הוריו של חן ביחד עם פסל מקצועי, והכל על פי עקרונותיו וערכיו של חן ובמיקום המייצג את נוף ילדותו ומשקיף למקום נפילתו – חוף הים בחיפה", מספרת גולן שטיינברג.

פינת ההנצחה תיקרא נקודת חן וכדי להשלים אותה מבקשת המשפחה לגייס כסף בפרויקט מימון המונים. בדף שפתחה המשפחה לצורך הגיוס נכתב: "פרויקט הנצחה לזכר אהובינו רב סרן חן פוגל ז"ל, טייס חיל האוויר, שנפל בתאונת מסוק העטלף בינואר 2022. חן היה אוהב אדם, סקרן, רחב אופקים, ערכי ומוסרי. ערכי השמירה על הטבע, על איכות הסביבה ועל קיימות חברתית וסביבתית היו נר לרגליו והתוו את הדרך המיוחדת שבה פעל וחי. בדרכו השקטה והבלתי אמצעית, שניחנה ברגישות גדולה, הוא השפיע על רבים סביבו. ערכים אלו ליוו את חן עת יצא למשימתו האחרונה, באמון וברצון מלאים לשמור על המולדת מהשמים, מלווה בחיוך התמידי שלו, באופטימיות ובשמחת החיים שכל כך אפיינו אותו. חן נכנס למסוק והיה עסוק בנוהלי הטיסה שבהם היה מיומן כל כך, לרגע לא מעלה על דעתו שחלומותיו ושאיפותיו יתנפצו בשניות בודדות".

 

 

עוד נכתב: "אנחנו, שנשארנו מאחור, כואבים את לכתו של חן ונחושים להמשיך את דרכו, לממש את ערכיו ולהגשים את חלומותיו. מכיוון שנושאי הקיימות והסביבה וגם הפתיחות והנתינה לזולת היו בליבת הערכים המובילים את חן בחייו, בחרנו להקים פינת ישיבה הפתוחה לציבור הרחב, ברוח עשייתו. פינת הישיבה תיבנה מחומרים סביבתיים וברי קיימא – אבן ירושלמית המסותתת ומעוצבת בסימן האינפיניטי (אין סוף), וסביבה כוכב הרוחות הבנוי מפסיפס של בזלות ואבן אגת כחולה .הפינה תמוקם בחוף הים בחיפה – נוף ילדותו של חן – וממנה ניתן יהיה להשקיף מצד אחד אל עבר הים, מקום נפילתו, ומצד שני אל עבר הר הכרמל, מקום הולדתו. הפרויקט מוקם ביוזמת משפחתו וחבריו ובסיוע של עיריית חיפה".

המשפחה פתחה קמפיין גיוס המונים באתר giveback והציבה לעצמה יעד לגייס 150,000 שקל. כמו כן מבקשת המשפחה סיוע בהפצה ובהסברה של המיזם ברשתות החברתיות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר