המוקד לאזרחים ותיקים (צילום: שדולת הגמלאים)
המוקד לאזרחים ותיקים (צילום: שדולת הגמלאים)

שדולת הגמלאים וקרן רוטנברג פתחו מוקד סיוע לאזרחים ותיקים

את המוקד שנפתח בעקבות המלחמה בדרום מאיישים מתנדבים פעילי שדולת הגמלאים, והוא מספק לפונים סיוע ראשוני ואוזן קשבת למצוקתם. נציגי המוקד מספקים ייעוץ לפונים, ובעת הצורך מפנים אותם לגורמי מקצוע בשירותי הרווחה העירוניים או לעמותות. המוקד פועל בכל יום בשעות 9:00 ל-18:00

פורסם בתאריך: 8.10.23 09:23

בעקבות המלחמה בדרום וחוסר הוודאות ששורר במדינה פתחה שדולת הגמלאים בשיתוף עם קרן רוטנברג מוקד סיוע לאזרחים ותיקים. את המוקד מאיישים מתנדבים פעילי השדולה, והוא מספק לפונים סיוע ראשוני ואוזן קשבת למצוקתם. נציגי המוקד מספקים ייעוץ לפונים, ובעת הצורך מפנים אותם לגורמי מקצוע בשירותי הרווחה העירוניים, לגורמי רפואה או לעמותות מקצועיות לקבלת טיפול מקצועי.

חבר רשימת שדולת הגמלאים לבחירות פיני וגמן, לשעבר מנהל הרווחה בעיריית חיפה: "במלחמה ובמצבי חירום תושבים רבים ברחבי הארץ, במיוחד מבוגרים ועריריים, חשים מצוקה וחרדה ואינם יודעים למי לפנות. ברוב המקרים די באוזן קשבת ובאמפתיה כדי להפיג חרדות, אך לפעמים יש צורך בסיוע של ממש. מטרת המוקד היא לשמש אוזן קשבת לאזרחים הוותיקים שחשים מצוקה ואינם יודעים למי לפנות. אם יהיה צורך נדע להפנותם לגורמי טיפול מקצועיים בעירייה או לעמותות ולוודא שהם יקבלו את העזרה הנחוצה להם".

בשלב ראשון פועל המוקד בכל יום בשעות 9:00 ל-18:00, בהמשך ועל פי הצורך ירחיב המוקד את פעילותו. מספר הטלפון לפנייה למוקד: 04-9923166.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר