הצעות לעזרה
הצעות לעזרה

מכל הלב: חיפאים מתגייסים למען תושבי הדרום

אירוח משפחות, איסוף מצרכים וציוד, פתיחת הבריכה העירונית בחינם, בייביסיטר לילדים ולכלבים, הסעות לחיילים ולמילואימניקים, סיוע נפשי, הצטרפות לסיור גרפיטי ואפילו דירה להריונית קרוב לבית חולים. החיפאים מתגייסים לטובת תושבי הדרום וחיילי צה"ל

פורסם בתאריך: 8.10.23 12:33

ושוב, החיפאים מוכיחים שכשצריך להתגייס, הם עושים זאת מכל הלב. בקבוצות הפייסבוק החיפאיות מתפרסמות ביממה האחרונה הצעות של אנשים פרטיים לאירוח משפחות מהדרום, לאיסוף מצרכים, לעשות בייביסיטר לילדים, לשנע חיילים ומילואימניקים, ואפילו להצטרף לסיור גרפיטי כדי להחזיר להורים ולילדים את הצבע לפנים.

* קהילת בית הספר הריאלי מזמינה משפחות, קבוצות בני נוער ובתי ספר שמעוניינים להגיע ולהתארח, פנו לרותם גלפן: 052-4699550.

 

בית הספר הריאלי

בית הספר הריאלי

 

* קהילת בית הספר הפתוח מזמינה את תושבי הדרום להתארח בחיפה: "כולנו רואים את המצב הקשה בדרום, חלקנו רוצים לפעול ולא יודעים איך. בהמשך ובמשותף ליוזמה של עיריית חיפה אנו מזמינים אתכם להירשם עם מלוא הפרטים לאירוח משפחות. הרשימה תועבר לעירייה וממנה למוקד החירום שישבץ לפי הרשימה מתארחים אצל מארחים". 

* גל גילפז מעוניינת לארח משפחות מהדרום ומבקשת: "אנשים שיש להם מזרונים, אשמח לעזרה. מעוניינים לארח בבית גדול שאין בו מזרונים. אודה לעזרה. מציעה לאנשי הדרום מקום חם ונעים לאירוח. 052-8920002".

* אדי ברייניס: "אקח חיילים לכל מקום, צרו קשר 050-8134190".

* ירוק עוזר: "מועדון הכדורגל מכבי חיפה מתגייס למען יישובי הדרום, והיום (ראשון) בשעה 11:00 החל המועדון, בשיתוף עם אוהדי הקבוצה, באיסוף מצרכים חיוניים לתושבים שנפגעו במוקדי הלחימה. כמו כן יעמיד המועדון פלטפורמה לרישום עבור אירוח משפחות מהדרום. האיסוף יתבצע סמוך למשרד הכרטיסים באיצטדיון סמי עופר. אלו מצרכים יסייעו? בגדים, שמיכות, כריות, סדינים, מגבות, ציוד היגייני, מזרונים, חיתולים, אוכל סגור לתינוקות, צעצועים ומשחקים לילדים, מזון יבש. במקביל, המועדון מקבל פניות רבות של אוהדים שמעוניינים לארח משפחות מאזורי הלחימה, וזה מחמם את הלב. אנחנו מזמינים את כל מי שרוצה לארח, למלא פרטים בטופס הבא. בנוסף, המועדון יארח בבתי מלון בעיר אוהדים מדרום הארץ הזקוקים לכך".

* סימן חלבי: "מילואימניקים בעלי כלבים, אם הוקפצתם לצו 8, אנו נטפל ונשמור על הכלבים שלכם ללא עלות. אזור הצפון, חיפה והסביבה. 052-4845394".

* בית הכנסת רמת אשכול ערוך לארח משפחות מהדרום: "לינה ומזון באהבה ובחיבוק גדול. יהודה 052-6105006".

* סיון בנדל: "חיילים בסדיר או מילואים ואנשי כוחות הביטחון שהוקפצו לבסיסים מאזור חיפה, טירת כרמל ועתלית, ואין להם איך להגיע, אשמח לבוא לאסוף אתכם ולהסיע לבסיסים. 054-8333327".

* צחי נקש קורא לתושבי עוטף עזה שמעוניינים להתאוורר כמה ימים בתל אביב: "יש לי שלוש יחידות אירוח בתל אביב – שתי יחידות מתאימות לארבע נפשות ויחידה אחת מתאימה לשלוש נפשות. כמובן בחינם. ניתן לשלוח הודעה או להתקשר 050-9676770".

* שבט תדהר של הצופים בכרמל הצרפתי פותח את שעריו לתושבי הדרום שאינם יכולים לחזור לביתם: "השבט מכיל ספות, שירותים וממ"ד. ניתן ליצור קשר עם יעל 054-3324754, הילה 054-8091010, שליו 052-310222, חגי 054-2639700 וליעד 052-7037474".

 

שבט תדהר

שבט תדהר

 

 

* עיריית חיפה והחברה הכלכלית לחיפה פותחות את שערי את מרכז הספורט העירוני גלי חיפה לתושבי הדרום שרוצים להגיע להפוגה קצרה וליהנות מימים אחרונים של קיץ במתחם הכולל בריכות, מדשאות ומתקני משחק.

* עדי דגני: "אני סטודנט שנה שלישית לעבודה סוציאלית באוניברסיטה. אמנם אני עדיין לא גורם מקצועי, אבל אם מישהו מעוניין לדבר איתי על המצב או סתם לעשות דיבייט על זוכות במונדיאל משנת 1930, אז שיכתוב לי מייל או יתקשר. מבטיח להיות הכי לא שיפוטי והכי אמפתי שאני יכול. תשמרו על עצמכם. עדי דגני 054-6830290, זמין גם באימייל [email protected]".

 

עדי דגני

עדי דגני

 

* חברת מועצת העיר שרית גולן שטיינברג: "אני אוספת את מוצרי המזון הבאים שישונעו מחר (שני) בבוקר מוקדם ליחידה מובחרת בדרום, אשר חייליה פועלים ללא רגע מנוחה מאתמול. מקום האיסוף – רחוב לאה 36, כרמליה. ניתן להשאיר את הפריטים ליד דלת הכניסה לבית. נשמח לקבל קופסאות שימורים של טונה ותירס, חטיפי אנרגיה מכל הסוגים, פירות יבשים באריזות סגורות, נקניקים יבשים מכל הסוגים, עוגיות באריזות סגורות. בנוסף, אם מישהו מכיר בעלים של מאפייה לתרומה של 500 לחמניות שנאסוף טריות ב-6:30 בבוקר אשמח גם כן. 052-3466246".

* אביעד כהן: "בעזרת המון אנשים טובים וכמה חברות הייטק, אנחנו יוצרים מערך שירכז את כל התרומות לחיילים במקום אחד ויהיה בקשר עם החיילים כדי לשמוע מהם מה הם צריכים ולהשיג את זה מתורמים. לטובת הפרויקט אנחנו צריכים מוקדנים טלפוניים שיוכלו להיות זמינים ולקבל שיחות מאנשים שרוצים לתרום דברים ולהזין את זה בצורה מסודרת במערכת. תהיה שיחת זום שתסביר ותנחה בדיוק מה צריך לעשות, ויהיה מספר זמין לכל שאלה במהלך העבודה. כל מה שצריך זה רצון טוב, גישה למחשב וזמינות בטלפון. לכל שאלה מוזמנים לפנות אלי. 058-4591139. ניתן למלא פרטים כאן".

* סטודנטים בטכניון: "אנחנו קבוצה של סטודנטים בטכניון, ופתחנו קבוצת ווטסאפ שהמטרה שלה היא לעזור למשפחות שבעקבות המצב צריכות עזרה – עם הילדים, בייביסיטר, אוכל, בעלי חיים, הסעות וכל מה שצריך. הצטרפו לקבוצת הווטסאפ".

* אמן הגרפיטי בנצי ברופמן פונה לכל מי שמכיר משפחות מהדרום שהגיעו להתארח בצפון: "אזרחים שמרגישים צורך לברוח מהחרדות, אשמח מיום ראשון בבוקר להשכיח מהם עד כמה שאפשר את האווירה הרעה ביום גרפיטי מעניין. בתור התחלה ניפגש לכוס קפה וארטיקים, לאחר מכן נצא לסיור גרפיטי בעפולה, ואז נתמקם לסדנת גרפיטי כיפית שתחזיר לילדים ולהורים קצת צבע ללב. משם נלך לאכול באחד המקומות המקומיים. לא להסס, לא להתבייש, צרו איתי קשר, יש באפשרותי לקבל שבע משפחות. 050-9777860".

* משרד עורכי דין עודד אבוקרט מציע שירות קצת אחר: "ככל שאתם זקוקים לסיוע להגיש בקשה לקבלת רישיון לכלי ירייה פרטי, או שסורבתם בעבר ואתם מעוניינים לבקש בקשה נוספת לרישיון לכלי ירייה פרטי, זה בדיוק הזמן לבחון את הדברים. צרו איתי קשר 054-7680158".

* מירב צוקר לוגסי: "גרים ליד בית החולים כרמל ויכולים לארח זוג מהדרום. מכירים הריונית שזקוקה להיות קרובה לבית החולים? שתפו אותה. 054-4369436".

* מורות חיילות משוחררות: "עבדנו בשירות עם ילדים ונוער, ואנחנו רוצות לסייע למשפחות של מילואימניקים ועובדים חיוניים בשמירה על הילדים שנשארים ללא מענה בביתם ובעזרה כללית בבית. מי שמעוניין בסיוע מוזמן להשאיר לשלוח לתומר 050-2766554".

* שבט לטם של הצופים: "בעקבות המצב הקשה נוצר צורך בציוד ואוכל בשביל המשפחות הנפגעות, הקיבוצים הנצורים והחיילים המגויסים. שבט לטם צריך את עזרתכם באיסוף ציוד ואוכל לתרומה. ניתן להביא את הדברים לרחוב שלונסקי 41 מ-8:00 עד 19:30. רשימת מזון וציוד: בגדים, שמיכות, כריות, סדינים, מגבות, ציוד היגייני, מזרונים, חיתולים, אוכל סגור לתינוקות, צעצועים ומשחקים לילדים, מזון יבש". 

 

שבט לטם

שבט לטם

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר