מיכל רואימי
מיכל רואימי

"היא כתבה שאמרו להם לרוץ, מאז אין לנו קשר איתה"

מיכל רואימי מנשר בילתה במסיבת הטבע בקיבוץ רעים, ומאתמול בבוקר נותק הקשר עמה. אמה טל דן מחפשת כל בדל מידע על גורלה. "הפעם האחרונה שבה היא היתה בקשר איתי היתה אתמול ב-8:10. היא שלחה לי ווטסאפ עם המיקום של המסיבה, וזהו"

פורסם בתאריך: 8.10.23 18:02

היעדר המידע באשר לגורלם של רבים מהמבלים במסיבת הטבע שנערכה סמוך לקיבוץ רעים גורם לבני משפחותיהם לנסות ולדלות כל פיסת מידע על יקיריהם.

עם בני המשפחות שנקלעו לחלום הבלהות נמנית גם טל דן, אמה של מיכל רואימי שהקשר עמה נותק אתמול בשעה 8:00 בבוקר. מאז היא פונה לכל מי שיכול לסייע. "הפעם האחרונה שבה היא היתה בקשר איתי היתה אתמול ב-8:10", מספרת האם בכאב, "היא שלחה לי ווטסאפ עם המיקום של המסיבה, כתבה שפשוט אמרו להם לרוץ, וזהו, מאז אין לנו קשר איתה".

יצא לך לדבר איתה במהלך האירוע?

"היא שלחה לי ווטסאפ 'אני חיה', וחברה שלה שלחה לי 'לא לדאוג, למיכל אין קליטה'. ביקשתי ממנה לשלוח לי מיקום, היא שלחה לי אותו, ומאז נותק הקשר. היא הייתה עם חברות, ודרכיהן נפרדו כי כל אחת ברחה למקום אחר. אני פה בבית החולים סורוקה בבאר שבע, ואיתנו ההורים של החברה. גם הם לא שמעו מהבנות. אנחנו מקווים שהן נשארו ביחד, אבל אין לנו מושג".

 

 

טל מספרת שמיכל הופיעה ברשימות של קיבוץ סעד כמי שנמצאה בריאה ושלמה, "אבל זה לא נכון. דיברתי עם מזכירות הקיבוץ שלוש פעמים, ומתברר שהרשימות לא נכונות".

לטל, כמו רבות מהמשפחות שמחפשות מידע על יקיריהן, יש טענות על היעדר ניהול האירוע: "אף אחד לא מדבר איתנו. יש כאוס מוחלט. אף גורם לא לוקח אחראיות ומנהל את זה כמו שצריך. אתמול מסרנו דיווחים למשטרה על הנעדרים, ולקח המון זמן עד שחוקר הגיע וגבה מאיתנו את העדויות. אני בסורוקה, ומדי פעם יוצא מישהו ומראה תמונות, אבל לא מעבר לזה. צריך לעמוד בתור כדי לראות אם הגיעו לא מזוהים חדשים ואם הרשימה התעדכנה. אבל עד עכשיו אף גורם לא הרים אלינו טלפון".

טל ניסתה כמובן ליצור קשה עם מיכל באמצעות הטלפון "אבל אין, הפלאפון לא זמין".

היודע פרטים על אודות מיכל רואימי מתבקש להתקשר לאמה טל דן בטלפון מס' 054-5729580.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסי

    יש שמעוררים שינאה נגד הדתיים, שמיתגייסים פחות ומיתעלמים מתרומתם לחברה בדרכים אחרות – יחד עם התגיסותם לצבא. אולי ניראה את הבטחת האל "אני אלחם ואתם תחרישון" בטבח היו 2 ישובים שומרי שבת שלא ניפגעו, לא נילחמו אפילו, רואים את מחבלי החמאס מגיעים אליהם, עושים כמה סיבובים מול השער – ועוזבים בלי שירו עליהם כדור אחד. ברגע שתושבי סעד (הדתיים, יוצאי סיירת מטכל, שקד, גולני וצנחנים) קלטו את המצב , הם יצאו להציל את אחינו החילונים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר