גבול הצפון (צילום: lucidwaters/depositphotos.com)
גבול הצפון (צילום: lucidwaters/depositphotos.com)

נפילה אותרה בגליל העליון

בדקות האחרונות נשמעו אזעקות צבע אדום במועצות האזוריות מבואות החרמון והגליל העליון, ומצה"ל נמסר כי זוהתה נפילה אחת סמוך לקיבוץ יפתח. הבוקר השמיעו בכירים בחזבאללה איומים כלפי ישראל אם תיפתח מערכה קרקעית ברצועת עזה

פורסם בתאריך: 9.10.23 14:11

אזעקות צבע אדום נשמעו בדקות האחרונות (שני) ביישובים במועצות האזוריות מבואות החרמון והגליל העליון. מצה"ל נמסר כי זוהתה נפילה אחת סמוך לקיבוץ יפתח. מנגד, גורמים בלבנון אמרו לרשת הטלוויזיה הערבית "אל-מיאדין": "לא נורתה אף רקטה משטחנו".

כזכור, אתמול בבוקר התרחש אירוע ביטחוני בגבול הצפון, כאשר פצצות מרגמה נורו לעבר מוצבים בהר דב. מדובר צה"ל נמסר כי כוחות צה"ל תקפו בארטילריה את מרחב הירי בלבנון, שממנו בוצע ירי לעבר שטח ישראל. זמן קצר לאחר האירוע לקח ארגון חיזבאללה אחריות על שיגור פצצות המרגמה לעבר המוצבים. בתגובה תשתיות תקף צה"ל באמצעות כטב"ם את האוהל שהקים חזבאללה בהר דב.

הבוקר השמיעו בכירים בחזבאללה איומים כלפי ישראל אם תיפתח מערכה קרקעית ברצועת עזה. בתוך כך, מטוסי הרקולס אמריקאים, עמוסים בציוד ובחימוש, נחתו בישראל, ושיירה של ספינות מלחמה אמריקאיות עושה את דרכה לעבר חופי הארץ. לפי רשת Fox האמריקאית, האיראנים איימו על הממשל האמריקאי כי התערבות לטובת ישראל תוביל לפגיעה במרכזים אמריקאיים ברחבי העולם.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אייל

    אם עזה לא תחוסל כשטח צבאי סגור וריק אז עזה תחסל את ישראל.
    הגיע זמן להפנים – צהל חייב להשתלט על רצועת עזה במלואה ולהעיף את המחבלים והאוכלוסיה משם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר