מדפי הביצים ריקים בסופר (צילום: חגית הורנשטיין)
מדפי הביצים ריקים בסופר (צילום: חגית הורנשטיין)

החיפאים מרוקנים את המדפים בסופרים

זוכרים את מלחמת לבנון השנייה: תושבי חיפה מתכוננים לשהייה ארוכה במקלטים ובממ"דים ופושטים על הסופרמרקטים בעיר. העגלות מתמלאות, התורים בקופות מתארכים, מקררי הביצים, הגבינות והחלב מתרוקנים, ועל מוצרי עוף אפשר רק לחלום

פורסם בתאריך: 9.10.23 18:29

אולי כלקח ממלחמת לבנון השנייה, החיפאים לא לוקחים צ'אנס ומתכוננים לשהייה ארוכה במקלטים ובממ"דים. אחרת לא ניתן להסביר את ניקוי המדפים שמתרחש ממש עכשיו בסופרמרקטים המקומיים.

בסופר שכונתי על הכרמל יש עכשיו תורים לא אופייניים בשלוש הקופות. העגלות של הצרכנים לא עמוסות כמו לפני ערב חג, בגלל שהמדפים די ריקים. במקרר הביצים תלוי שלט שבו נכתב כי בשל מחסור ניתן לרכוש עד שלוש חבילות ביצים, אבל כל חמשת המדפים ריקים לחלוטין. 

 

מקרר בשר ריק בסופר (צילום: חגית הורנשטיין)

מקרר בשר ריק בסופר (צילום: חגית הורנשטיין)

 

 

גם מקרר הגבינות, החלב, המעדנים והיוגורטים די מרוקן, בדיוק כמו מדפי הירקות. במדפי השימורים ניתן למצוא רק את המוצרים היקרים יותר, אלו המיובאים, כמו עגבניות משומרות וטונה שמחירה כפול ויותר מהטונה של החברות המקומיות. בקצבייה ניתן למצוא בשר אדום, אבל עופות ומוצריו, כמו כבדים, לבבות ואפילו שניצלים, אין בכלל. הקצב התנצל ואמר שהוא לא קיבל היום סחורה ושהוא מקווה שמחר יתמלאו המקררים שוב.

בני זוג שהגיעו כדי להצטייד בשישיות מים הופתעו לגלות שאין אפילו בקבוק בודד של חצי ליטר והחליטו לנסות מזלם בשכונה הסמוכה, אך גם שם המדפים מתרוקנים במהירות, כמו גם בסופרים אחרים ברחבי חיפה. 

 

מדפי המים ריקים בסופר (צילום: חגית הורנשטיין)

מדפי המים ריקים בסופר (צילום: חגית הורנשטיין)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר