מאות מלווים את סמל אמיר איל בדרכו האחרונה
מאות מלווים את סמל אמיר איל בדרכו האחרונה

מאות עומדים בדממה בורדיה ומלווים את אמיר בדרכו האחרונה

מצמרר: מאות תושבים משכונת ורדיה עומדים בשעה זו בדממה מוחלטת עם דגלי ישראל ומלווים בדרכו האחרונה את סמל אמיר איל, בן השכונה שנהרג בנחל עוז בקרב מול מחבלי החמאס. הלווייתו תתקיים היום בשעה 12:00 בבית העלמין הצבאי בחיפה

פורסם בתאריך: 13.10.23 11:15

מאות מתושבי שכונת ורדיה עומדים בשעה זו בדממה מוחלטת עם דגלי ישראל בידם כדי ללוות בדרכו האחרונה את סמל אמיר איל, בן השכונה שנהרג בלחימה בדרום. איל (19) שירת בבסיס נחל עוז והוא בין חללי צה"ל שנפלו ביום שבת בקרב מול מחבלי החמאס. הלווייתו תתקיים היום בשעה 12:00 בבית העלמין הצבאי בחיפה.

את ההודעה על מותו קיבל אביו שי ביום רביעי וכך הוא אמר: "בלב שבור אני נאלץ לבשר שבננו, אהובנו, אמיר נרצח על ידי מרצחי החמאס בקרב שהתחולל בנחל עוז. ילד טוב לב ותמים שלא פגע מעולם בזבוב. תודה לכל מי שתמך בנו בארבעת הימים האחרונים".

בראיון שנתן האב לערוץ 13 יום קודם לכן הוא סיפר כי אמיר נעדר מאז יום שבת: "הכל התחיל סביב השעה 6:40. אמיר דיווח לנו בווטסאפ שיש התקפה כבדה מאוד. בהתחלה הוא דיבר על כל הרקטות והטילים שהם יורים, ומהר מאוד הוא סיפר שתוקפים את כל המוצבים מסביב. אחרי זמן קצר הוא כתב שתוקפים גם אותם ושיש לחימה כבדה של גולני בבסיס".

 

 

 

עוד סיפר האב כי בנו המשיך לדווח למשפחה על המתרחש, עד שבשעה 7:18 הוא הפסיק להיות פעיל בווטסאפ: "ניסינו לחייג אליו שעה מאוחר יותר, אבל הטלפון צלצל כמה פעמים והתנתק. מאז ועד היום אנחנו מנסים לאסוף רסיסי מידע".

המשפחה ביצעה איכון לטלפון, שממנו עלה כי הטלפון נמצא בתוך עזה: "בשלב מאוחר יותר הצבא באמת אישר שהטלפון שלו נמצא בתוך עזה, אבל אין לנו שום עדויות שאמיר היה ביחד עם הטלפון שלו. הם כבר 48 שעות ממפים את הגופות. אני מעריך שאם הוא היה ביניהם כבר היינו מקבלים הודעה. אני כן מאמין שהוא נמצא כרגע בעזה ביחד עם הטלפון שלו. אי אפשר לדעת אם הוא חי או מת. זה מה שאנחנו יודעים כרגע".

מחווה נוספת עשו לכבודו של איל חבריו ליחידה, כשרשמו את שמו על אחד מהפגזים לפני ששוגר לעבר עזה.

 

פגז של צה"ל עם שמו של אמיר אייל ז"ל

פגז של צה"ל עם שמו של אמיר אייל ז"ל

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר