אופנוע של יחידת האופנוענים (צילום: עמותת יד עזר לחבר)
אופנוע של יחידת האופנוענים (צילום: עמותת יד עזר לחבר)

גם שמעון סבג מקים כיתת כוננות – בהדר

מנכ"ל ומייסד עמותת יד עזר לחבר שמעון סבג מקים כיתת כוננות שתפעל בהדר: "מי שרוצה יכול להצטרף אליה, ובמקרה של אירוע ביטחוני יוכל לסייע עד שהמשטרה תגיע. חלק גדול מחברי כיתת הכוננות יהיו עם נשקים"

פורסם בתאריך: 15.10.23 13:17

גם מנכ"ל ומייסד עמותת יד עזר לחבר שמעון סבג מקים כיתת כוננות שתפעל בשכונת הדר ותצטרף לחפ"ק שהוא הקים ביום הראשון ללחימה המיועד לסיוע לקשישים תושבי הדרום.

"אכן אנחנו מקימים בהדר כיתת כוננות למקרה שחלילה מישהו ייקלע לצרה כלשהי", אומר סבג, "מי שרוצה יכול להצטרף אליה, ובמקרה של אירוע ביטחוני יוכל לסייע עד שהמשטרה תגיע. חלק גדול מחברי כיתת הכוננות יהיו עם נשקים. יש פה בשכונה משפחות שבהן האשה לבד בבית והבעל במילואים, ואם היא תיקלע חלילה לבעיה, נוכל לתת מענה".

לדברי של סבג, כיתת הכוננות כבר מונה מתנדבים רבים: "יש לנו קב"ט, רן לב, שהוא קצין משטרה בדימוס והוא מנהל אותה, ומספר רב של אנשים שגייסנו, וביחד נעבוד מסביב לשעון. התפקיד של כיתת הכוננות הוא לשמור על האזרחים במקרה חירום ביטחוני או במקרה של בעיה הומניטרית. היחידה תסייע בכל מקום אם היא תהיה פנויה ולא יהיו אירועים בהדר. בשלב זה אנחנו מתרכזים בהדר. יש לנו יחידת אופנוענים של 60 חברים שחלקם שכבר פרושים בקריות ובטירת כרמל שיכולים להגיע בהתרעה קצרה, חלקם גם לובשי מדים".

המוקד של יד עזר לחבר: 8602*
להצטרפות לקבומת הווטסאפ "שכונת הדר במלחמה" לחצו כאן

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עמרי

    צריך כמו ב-48 להקים עמדות ירי מתוכננות מראש לכל מקרה של כניסת פח"ע. בקצה רחוב הרצל, ברחוב הרצליה, ברחוב בלפור וארלוזורוב. על הגגות עם מכונ7ת ירייה מוכנות לכל תרחיש. אל תזלזלו במה שעוד יכול להיות כאן.
    לקרוא היטב את דברי בריק שמזהיר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר