סטודנטיות במכללת ויצו תופרות אביזרי לחימה (צילום: יח"צ)
סטודנטיות במכללת ויצו תופרות אביזרי לחימה (צילום: יח"צ)

סטודנטיות מויצו תופרות פאוצ'ים לחיילים

סטודנטיות מהחוג לאופנה במרכז האקדמי ויצו נרתמות למאמץ המלחמתי ומגייסות את כל הכישרון שלהן לתפירת פאוצ'ים, חגורות ואביזרי לחימה לחיילי צה"ל מיחידות 669, מגלן ואגוז. למשלוחים מצורפים מכתבים וציורים של ילדי ריאליגן לעידוד הלוחמים

פורסם בתאריך: 15.10.23 15:52

עשרות סטודנטיות מהחוג לאופנה של המרכז האקדמי ויצו חיפה החלו אתמול (שבת) בתפירת פאוצ'ים, חגורות ואביזרי לחימה לחיילי צה"ל. הבקשה היתה עבור יחידות מובחרות, אך אם ייווצר צורך יימסרו פריטי הלבוש גם ליחידות נוספות. כל הפעילות נעשית בתיאום עם הצבא ולפי דרישת היחידות. את מבצע התפירה מנהלים מנהלת החוג לאופנה ד"ר רחל גץ סלומון והמרצים הבכירים במרכז האקדמי מרינה מוחין רן שבני.  

הסטודנטיות, שיעבדו במשמרות גם בלילות כדי לספק את הדרישה, תופרות פאוצ'ים למחסניות ולציוד רפואי ופאוצ'ים לגב, כאשר רכישת החומרים ושינועם נעשו מכספי תרומות של שני תורמים – משה מור יוסף מישראל ודניס קלשצ'ין מארצות הברית. שני ספקים – שגיא קנולר ויעקב לוי – תרמו ציוד, ואליהם הצטרפה המעצבת שרון שרביט שאספה את הסחורה והעבירה אותה ברכבה הפרטי מהמרכז לחיפה. סיוע נוסף התקבל מהמעצבים טל שטרן וקובי אלמקייס מהמותג DARE.

 

 

גץ סלומון: "תוך זמן קצר התגייסו יותר מ-30 סטודנטיות שעובדות במשך שעות על תפירת הפאוצ'ים. אנחנו רואים כאן את החברה הישראלית במיטבה, ואני גאה מאוד בכל מי שנרתם למבצע החשוב הזה. ילדים שלומדים ברשת ריאליגן צירפו ציורים ומכתבים לחיילים, שאותם הכנסנו לתוך כיסי הפאוצ'ים כדי שתהיה לחיילים הפתעה מרגשת". 

 

מכתבי תודה מילדי הריאליגן (צילום: יח"צ)

מכתבי תודה מילדי הריאליגן (צילום: יח"צ)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר