מפגינים צועדים ממרכז הכרמל אל מרכז חורב (צילום: מחאת העם חיפה)
מפגינים צועדים ממרכז הכרמל אל מרכז חורב (צילום: מחאת העם חיפה)

במוצ"ש: המחאה נגד נתניהו חוזרת לחורב

בזמן שמלחמת חרבות ברזל עדיין בעיצומה: אחר חודשיים של הפסקה, במוצאי שבת חוזרת מחאת העם בחיפה עם צעדה מהאודיטוריום במרכז הכרמל לצומת חורב, שם תתקיים הפגנה. דוברת מחאת העם: "ממשלת הדמים הביאה עלינו אסון, ועכשיו עליה לפנות את מקומה"

פורסם בתאריך: 30.11.23 07:30

לאחר חודשיים בדיוק חוזרת מחאת העם בחיפה לצומת חורב. זה יקרה במוצ"ש, כאשר בשעה 17:00 תצא צעדה מהאודיטוריום במרכז הכרמל לכיוון צומת חורב, וההפגנה שם מתוכננת לשעה 18:00.

הפעם האחרונה שבה התקיימה הפגנה בחורב היתה ב-23 בספטמבר, ולאחריה היתה הפסקה מתוכננת של שבועיים בגלל החגים. ההפגנה שתוכננה לשבת, 7 באוקטובר, בוטלה, ומאז התקיימו עצרות בכיכר קרית ספר שכללו מיצגים והדלקת נרות לזכר הנרצחים והנופלים במלחמת חרבות ברזל.

ב-19 באוקטובר, לאחר חצי שנה, פורקה הקונסטרוקציה של במת המחאה מהרחבה של מרכז חורב – קונסטרוקציה ששימשה את ארגוני המחאה בהפגנות בכל מוצאי שבת. בארגונים השונים טענו כי הם התבקשו על ידי עיריית חיפה לפרק באופן זמני את מגדלי הרמקולים מכיוון שבאותם ימים לא התקיימו הפגנות המוניות בכפוף להנחיות פיקוד העורף. ממחאת העם חיפה נמסר אז: "חשוב להבהיר – המחאה לא נעלמה ולא תיעלם. מירב מאמצינו מופנים כעת למילוי מקומה של המדינה שאינה מתפקדת, אינה מושלת ואיבדה את אמון הציבור באופן גורף".

גם בחיפה, כמו במקומות רבים אחרים במדינה, פתחו אנשי המחאה חמ"ל שעסק באספקת ציוד לחיילים ונתנו מענה לפניות של משפחות מפונות מהדרום ומהצפון.

 

 

דוברת מחאת העם חיפה גלי עשת בזק, ההפגנות חוזרות לחורב באופן קבוע?

"כן, מכיוון שהאסון הנורא של 7 באוקטובר רשום על שמו של הנאשם. נתניהו הוכיח לאורך כל השנים האחרונות כי האינטרס היחיד העומד לנגד עיניו הוא המשך שלטונו והימלטות ממשפט. גם במהלך הלחימה, ממשלתו הכושלת שאחראית על אסון 7 באוקטובר ממשיכה להזרים כספים קואליציוניים שנועדו לשחד את חברי הקואליציה על מנת שימשיכו ויישארו בה. לא ייתכן שאדם שהאינטרס הציבורי כלל לא עומד לנגד עיניו ינהל את האסון המתמשך כאן – לא את שחרור החטופים ולא את הלחימה. אנו דורשים ממשלה אחראית שתעבוד עבור אזרחי המדינה, בפרט בתקופה שבה המדינה במשבר הגדול ביותר שידעה מאז הקמתה. דורשים הדחה עכשיו. מחאת העם חיפה מובילה את המחאה שהזמן שלה הוא ממש עכשיו".

ולאלו שישאלו למה עכשיו, זה לא הזמן כשהמלחמה עדיין לא הסתיימה, מה תגידי?

"זה לא הזמן להפקיר את משפחות החטופים, זה לא הזמן להפקיר את משפחות הנרצחים, זה לא הזמן להפקיר את משפחות המפונים ואת האזרחים הרבים הנפגעים מהלחימה, זה לא הזמן להזרים כספים קואליציוניים מגזריים על חשבוננו, זה לא הזמן להגיד שזה לא הזמן לחפש אשמים ובמקביל לחפש את האשמים בדרג הצבאי בלבד, זה לא הזמן לתת לחברי קואליציה להביא את ההזיות שלהם על יישוב רצועת עזה בהתנחלויות חדשות, זה לא הזמן לתת לאדם שהוכיח שוב ושוב שאינו כשיר, שמפלג את העם ושאינו רואה את הציבור לנהל מערכה קשה ומורכבת כל כך. ממשלת הדמים הביאה עלינו אסון, ועכשיו עליה לפנות את מקומה למי שיבוא לשקם את החברה הישראלית. זה לא הזמן כי הזמן היה אתמול".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

19 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    השמאל הוא האויב הגדול ביותר של מדינת ישראל

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דפוקים לגמרי. אחים שלנו נלחמים ואתם עושים הפגנות פוליטיות להחליש אותנו.
    תתביישו

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין בחיפה דו קיום,הכל פייק,וגם בהפגנות 80 אחוז ערבים שמגיעים מהכפרים סביב.רחוב מסדה בחיפה שערבים השתלטו עליו לא הכניס חיילת לבית קפה,המקרה קרה גם לפני מספר שנים עם חילת אחרת אין דו קיום!!!

  4. ענת לוי

    ארורים השמאלנים האלו. בזמן שבני כבר חודשיים בחזית להם יש זמן להפגין נגד ה"נאשם" כשכל כך ברור שהוא הכי פחות נאשם.
    אנשים רעים חסרי תקנה.

  5. האנונימי אלי

    השבט הלבן מהכרמל ומשכונת דניה והסביבה ממשיך לפלג להסית לשקר וללכלך הכל פייק ניוז. הצבא מאוחד, העם בעד המשך השמדת חמאס, והשבט המדושן עונג, כסף, שטוף מח ממשיך בשלו. לא יעזור לו. הדמוקרטיה והאמת ינצחו ! לא הפגנות של פרומיל מנדט. הקלפי היא הדמוקרטיה לא כסף של עשירי חיפה. ועוד מילה הטרמפ על סבל משפחות החטופים הוא בושה עכשיו. בושה עכשיו בושה עכשיו.

  6. מורט שערות ראש

    לא אתם מיניתם את הרמטכל וכל המטכל למידותכם כשלפיד ראש ממשלה והשתוללתם שרצו לשנות ? והכל בדקה ה 90 כשנתניהו עומד להחליף את לפיד ???????? והודעתם שמסרבים שרות?

  7. יאיר

    להמשיך להשתשך בשלולית השנאה. באמצע המלחמה. אתם כל כך דואגים? למה לא הפגנה נגד חליווה? האחריות שלו למצב ממש אישית. אצלכם- שנאה ופילוג.

  8. יגאל בשן

    עוכרי ישראל
    יש לחימה ואתם ממשיכים את ההסתה והפילוג
    תתביישו לכם
    מקווה שהמשטרה תטפל בכם כמו שצריך

  9. אוהב ישראל

    עוכרי ישראל
    אנשים משועממים שאין להם מה לעשות בבית מחפשים תעסוקה

    חיילים נלחמים שם כמו אריות ואתם יוצאים להפגין
    אולי אתם אלה שהבאתם את זה עלינו
    כי לפי מיטב זכרוני ראש הממשלה נבחר בדרך דמוקרטית ע"פ רוב
    וכם שמאל מגעיל קשה לקבל את זה

  10. באמצע מלחמה. הזוי לחלוטין

    חיזבאללה יורה טיל אחד מדויק לשם והולכים אלפיים איש
    אתם נורמליים תגידו???

  11. באמצע מלחמה הם קמים שוב לייצר תעמולת הבתה אחרת לא יקבלו תמיכה מקרן סורוס ל-2024

    הם תומכים בגנץ? היה שר בטחון שנתיים הפקיר את הדרום עסק רק בהלבנת התוספות לחבריו לפנסיות אנשי הקבע המליונרים
    תתביישו לכם.

  12. פטריוט

    בוגדים במדינה ומחזקים את חיזבאללה. תתביישו לכם. צריך לעצור אותם על הסתה.

  13. נורית

    כאב לב ובושה גדולה זה מה שאני חשה כנגד חוסר רגישות ואטימות שכזאת. עכשיו זה לא הזמן !!!! כל פילוג ודברי הסתה שכאלה מפלגים אותנו ומחזקים את אוייבנו
    תתעוררו אני מתחננת לפני שיהיה מאוחר מידי

  14. יהודי שאיכפת לו מהעם שלו

    לא יאומן. לא למדו כלום. הרי בגלל כל ההפגנות,השנאה והפילוג בעם הבורא הנחית עלינו מכה קשה מאוד כדי שנלמד והעם קשי העורף הזה עדיין לא לומד. כואב לי לחשוב שתגיע עוד מכה כדי ללמד אותנו אהבת חינם וקירוב ללבות

  15. דוד

    כבר לפני כחודש אמרתי יש עדיין כמה חלאות שלא ירפו לא מספיק שהביאו עליינו אסון שכזה ב,7 אוקטובר עדיין לא ינוחו מלהסיט ולפלג את העם ימח שמכם מנובלים יש מספיק בעיות וצרות במדינה שצריכים לפתור ואותכם לא מעניין, תכניסו טוב טוב לראש ביבי ילך רק אים יפסיד בבחירות ובדרך אחרת לא יקום ולא יהיה!!! אז תמזיכו לחלום סמאל חולני

  16. מושיקו

    ילך ועוד איך. והרבה זמן לפני הבחירות. הוא ממשיך לעשות פוליטיקה גם בזמן הזה. הוא חייב להסתלק ולתמיד. הביא םילוג ושינאה אדירים בין העדות ובין שמאל לימין. דיקטטורים בסופו של דבר מגורשים בדרך זאת או אחרת.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר