נוטעים לזכרם (צילום: דניס וורונוב-סמירנוב)
נוטעים לזכרם (צילום: דניס וורונוב-סמירנוב)

נוטעים עצים לזכרם של שני חללי צה"ל ונרצחת המסיבה

בני משפחותיהם וחבריהם של סמ"ר דוד בוגדנובסקי ז"ל, סרן אלינה פרבוסודובה ז"ל ודנה פטרנקו ז"ל נטעו עצים על שמם בחניון כרמלים ביער עופר. קרינה אדמסקי, חברתה של פרבוסודובה: "אנחנו מודים לקק"ל ולסיעת חיפה ביתנו על הרעיון היפה הזה"

פורסם בתאריך: 23.1.24 11:34

מחווה מרגשת לזכרם של שני חיילים שנפלו במלחמת חרבות ברזל ולנרצחת ממסיבת הטבע ברעים – שלושתם מחיפה. ביום חמישי, לרגל ט"ו בשבט, ניטעו עצים על שמם של סמ"ר דוד בוגדנובסקי ז"ל שנפל בחודש שעבר בקרב בדרום הרצועה, סרן אלינה פרבוסודובה ז"ל שנפלה ב-7 באוקטובר בהגנה על בסיס אורים מול חדירת מחבלי החמאס, ודנה פטרנקו ז"ל שנרצחה במסיבה ברעים ביחד עם בן זוגה דניאל גולטמן.

הנטיעות התקיימו בחניון כרמלים ביער עופר בהשתתפותם של עולים חדשים, חברים ובני משפחות של ההרוגים.

 

 

קרינה אדמסקי, חברתה של פרבוסודובה: "נטעתי עץ לזכרה של אלינה, שהיא חברת ילדות שלי. זו היתה מחווה יפה וחשובה, והמשפחות התרגשו מאוד. אנחנו מודים לקרן הקיימת לישראל (קק"ל) ולסיעת חיפה ביתנו במועצת העיר על הרעיון היפה הזה להנציח בכל דרך אפשרית את החברים והחברות שלנו מחיפה. זה היה אירוע סמלי – הם מתו ואנחנו מפריחים בשמם את המדינה. האירוע היה מרגש ומכבד מאוד".

יו"ר חיפה ביתנו טטיאנה ג'ון, שיזמה את האירוע בשיתוף עם קק"ל: "אני מכירה את שלושת הילדים האלה ואת ההורים שלהם. יש יוזמות הנצחה רבות, אבל עדיין לא גויסו עבורן כל התרומות, וכך עלה הרעיון לנטוע עצים על שמם. עמדנו שם אחרי כמה ימים של גשם והעלינו זיכרונות על ילדים האלה שהחיוכים נמחקו מהפנים שלהם. השורשים שלנו הם פה, במדינת ישראל. וזה המסר שבאנו להעביר לחמאס – זו המדינה שלנו, זו האדמה שלנו, אנחנו מצמיחים פה את השורשים שלנו, ולא יעזור להם שום דבר".

 

יוליה בוגדנובסקי, אמו של דוד ז"ל, נוטעת עץ לזכרו (צילום: דניס וורונוב-סמירנוב)

יוליה בוגדנובסקי, אמו של דוד ז"ל, נוטעת עץ לזכרו (צילום: דניס וורונוב-סמירנוב)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר