בית הקפה Tails (צילום: ארתור קוז'מן)
בית הקפה Tails (צילום: ארתור קוז'מן)

חדש בחיפה: בית קפה שמוקדש לכלבים (וידאו)

ברחוב בלפור 2 בהדר נפתח בית קפה חדש בשם Tails שמוקדש לידידו הטוב ביותר של האדם. על הקירות תלויים ציורים של כלבים, על המדפים מוצבים בובות של כלבים, וכל מבקר שמגיע עם כלבו מתקבל בברכה

פורסם בתאריך: 17.1.18 17:09

בשורה משמחת לאוהבי כלבים בחיפה: ביום ראשון נפתח ברחוב בלפור 2 בהדר בית קפה חדש בשם Tails שמוקדש לידידיו הטובים ביותר של האדם. על קירותיו של בית הקפה תלויים ציורים של כלבים, על המדפים מוצבים בובות של כלבים, וכל מבקר שמגיע עם כלבו מתקבל בברכה. גם הכלב עצמו זוכה לפינוק ומקבל כיבוד בדמות שקית קטנה של אוכל לכלבים וקערה עם מים. למרות שהפתיחה היתה שקטה, כבר בשבוע הראשון לפתיחתו זכו הבעלים אירינה אנטוניוק ורוסטיסלב קוז'מן לגל של מבקרים שנכנסו למקום בעיקר כי הלוגו סקרן אותם.

אנטוניוק וקוז'מן, בני 30, עלו לפני שנה מקייב, אוקראינה. לה יש תואר בשיווק ופרסום ולבעלה יש השכלה רפואית. בגלל ההשקעה בעסק לא היה להם זמן ללמוד עברית באולפן, והם משוחחים עם הלקוחות באנגלית ומתכננים ללמוד עברית באינטנסיביות בזמן הקרוב.

 

 

 

אנטוניוק, איך נולד הרעיון לפתוח בית קפה שמוקדש לכלבים?

"אנחנו אוהבים מאוד כלבים, ובחיפה יש המון בעלי כלבים. בקייב פיתחנו צעצוע בדמות כלב רך שמשמש כמעצור לדלת, והרבה חברות גדולות קנו את הצעצוע הזה כמתנה לעובדים וללקוחות. לכן הקונספט של כלבים כבר היה לנו בראש, ובחיפה פיתחנו אותו לבית הקפה. אפשר לקנות אצלנו את המעצורים לדלת וגם תמונות וציורים של כלבים".

כמה זמן עבדתם על הקמת בית הקפה?

"את המקום מצאנו במרץ 2017. מלכתחילה רצינו להקים בית קפה אבל חברים בארץ אמרו לנו שזה עסק לא משתלם, אז פתחנו פה חנות מתנות. בספטמבר החלטנו להפוך את המקום לבית קפה לפי הקונספט שרצינו. את השיפוץ ואת העיצוב התחלנו בסוף ספטמבר, והם נמשכו שלושה חודשים. עשינו את הכל לבד. את כל הצעצועים תפרנו בעצמנו וגם את תמונות הכלבים ציירנו בעצמנו".

 

בית הקפה Tails (צילום: ארתור קוז'מן)

בית הקפה Tails (צילום: ארתור קוז'מן)

 

ומה אתם מציעים ללקוחות?

"יש כאן 11 שולחנות ו-25 מקומות ישיבה בפנים וגם שולחנות בחוץ. הקונספט הוא כמובן כלבים, וגם הלוגו הוא של כלב ששותה קפה. יש לנו ספות נמוכות שהכלבים אוהבים לשבת עליהן".

איך הלקוחות ידעו שנפתחתם?

"עשינו פרסום ממומן בפייסבוק ובשכונת קרית אליעזר שבה אנחנו גרים, פנינו לבעלי כלבים והצענו להם להגיע".

נתקלתם בקשיים בהקמת בית הקפה?

"לפתוח בית קפה בישראל זה דבר קל בהרבה מאשר בקייב. בקייב קשה מאוד להחזיק עסק ולפתח אותו, וברוב המסעדות ובתי הקפה שם הכניסה לכלבים אסורה. במקומות אחרות בעולם הקונספט של בתי קפה שמגיעים אליו עם בעלי חיים הוא מפותח מאוד, בעיקר באירופה וביפן".

ומהם התכנונים לעתיד?

"אנחנו רוצים לארח כאן הרצאות של וטרינרים ושל מאמני כלבים ולהקרין סרטים על כלבים. אנחנו אוהבים מאוד חיות ונשמח שלקוחות יבואו אלינו עם הכלבים שלהם, וגם עם חתולים. גם יוליה שטראים, יו"ר הרשות לקליטת עלייה, הבטיחה לבוא עם הכלב שלה בימים הקרובים".

 

בית הקפה Tails (צילום: ארתור קוז'מן)

בית הקפה Tails (צילום: ארתור קוז'מן)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. כולנו במלונה צפופה

    בתי הקפה כאן נפתחים ונסגרים תוך כמה חודשים כל פעם עם גימיקים כושלים
    טפלו בארנונה, טלפו במדרכות שנוכל לשבת לשתות קפה בלי רכב שרומס אותנו מנסה לחנות
    תפסיקו לצופף בתמא 38 כשאין איפה לחנות ולעבור אחרכך

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה כיף מבטיחה להגיע עם פיצי הפודלית שלי

  3. עידו

    רעיון נחמד ואפילו מתבקש לאור העובדה שיש כלב לאחד מתוך 20 אנשים בישראל
    מעוניין לבוא עם כלבי ובת זוגי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר