פארק הספורט בקרית חיים (צילום: החברה הכלכלית לחיפה)
פארק הספורט בקרית חיים (צילום: החברה הכלכלית לחיפה)

יותר משלושה מיליון שקל להרחבת פארק הספורט

עיריית חיפה תקצה 3,250,000 שקל להרחבת פארק הספורט החדש בקרית חיים. על הפרק: הקמת ארבעה מגרשי טניס, חדרי הלבשה, חדרי שופטים ומסלול רכיבה על אופניים

פורסם בתאריך: 21.3.18 10:47

מועצת העיר חיפה אישרה בישיבתה האחרונה את החלטת ועדת הכספים של עיריית חיפה מהחודש שעבר, ולפיה תקצה העירייה 3,250,000 שקל להרחבת פארק הספורט החדש בקרית חיים. ההקצאה אושרה בתמיכתם של 18 חברי מועצה, כאשר אף חבר מועצה לא התנגד ולא נמנע בהצבעה.

הקמת פארק הספורט בשטח של 95 דונם מדרום לבית נגלר החלה כבר לפני כחמש שנים באמצעות החברה הכלכלית לחיפה ובהתאם לתכנונם של משרד מילר בלום תכנון סביבתי ומשרד שגב אדריכלים, ולפני חודשים אחדים החלה בו הפעילות הספורטיבית.

 

 

במענה לשאלת "כלבו – חיפה והצפון" באשר למהות ההקצאה שאושרה במועצת העיר נמסר מדוברות העירייה כי מדובר בתקציב לביצוע שלב נוסף בפרויקט הקמת פארק הספורט: "הפארק נבנה בהשקעה של 25 מיליון שקל בסטנדרטים בין לאומיים, והוא נועד כדי לעודד אורח חיים בריא ופעיל. לאחר שבשלבים הראשונים של הפרויקט הוקמו מגרשי קט רגל, מגרשי כדורגל ומתקני כושר לרווחת הציבור, מתייחסת החלטת מועצת העיר לשלב הבא בתוכנית שבמסגרתו יוקמו ארבעה מגרשי טניס, חדרי הלבשה וחדרי שופטים, מסלול רכיבה על אופניים ומתחם לפעילות טניס שולחן".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושב חיפה

    איזה כיף שיש בחירות
    פתאום עבודות מתבצעות
    וחשוב מכך מתפרסמות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר