יוזם הקמת המועדון מיכאל רוזוליו (צילום: Haifa Tech Club)

מועדון משקיעים חדש בסטארט אפים ייפתח בחיפה

את הקמת המועדון יוזם מיכאל רוזוליו, ממייסדי פנגו, ובראשו יעמוד השר לשעבר פרופ' דניאל הרשקוביץ. המועדון יחבר בין משקיעים ליזמים ויעניק תמיכה מדורגת לסטארט אפים. הכוונה היא להקים את המועדון בעיר התחתית

פורסם בתאריך: 23.4.18 11:34

מועדון משקיעים חדש בשם Haifa Tech Club מוקם בימים אלה במטרה לעודד פעילות של חברות סטראט אפ ויזמות. המגמה היא להקים את המועדון בעיר התחתית, ושם הוא עתיד לשמש פלטפורמה למשקיעים שיוכלו להעניק את תמיכתם לכ-70 מיזמים בשלוש השנים הקרובות.

את הקמת המועדון יוזם מיכאל רוזוליו, ממייסדי חברת פנגו, ובראש המועדון יעמוד פרופ' דניאל הרשקוביץ, לשעבר שר המדע והטכנולוגיה. התוכנית תנוהל על ידי ניתי אפק-דובקס. בשלב הראשון יהיו חברים במועדון 20 משקיעים, והוא יפנה ליזמים ויזמין אותם להציג את רעיונותיהם בפני ועדת איתור. הוועדה תבחר 12-10 מיזמים שייכנסו למחזור הפעילות הראשון של המועדון ושיזכו כל אחד בהשקעה של 30,000 דולר בשלב הראשון. המועדון יעניק גם סיוע והנחיה על ידי אנשי מקצוע ומנטורים שילוו את היזמים במטרה להפוך את הרעיונות למוצרים.

 

 

רעיונות שיבשילו לכדי מוצרים ויוכיחו פוטנציאל שיווקי בטווח זמן של חצי שנה עד שנה יזכו להשקעה נוספת של חברי מועדון המשקיעים. פוטנציאל ההשקעה עשוי להגיע ל-200,000 דולר בסבב הגיוס הראשון ול-500,000 דולר בסבב השני.

רוזוליו: "בשנים האחרונות התפתחה בחיפה, ובפרט בעיר התחתית, זירת יזמות של עשרות מיזמי סטארט אפ. המטרה שלנו ב-Haifa Tech Club היא לייצר להם מערכת תומכת מקצועית, ולא פחות מזה כלכלית, על מנת לוודא שהם יישארו בחיפה. המודל שפיתחנו יאפשר להשאיר את הצעירים בעיר ולספק מקומות תעסוקה חדשים לצעירים בעתיד".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר