אירוע בתים פתוחים בהדר (צילום: רוית שטוסל)
אירוע בתים פתוחים בהדר (צילום: רוית שטוסל)

בעקבות הביקוש: נסגרה ההרשמה לאירוע בתים פתוחים בהדר

להשתתפות בסיורים במסגרת אירוע הבתים הפתוחים בשכונת הדר בחיפה נרשמו כ-650 תושבים, ולכן הודיעו המארגנים כי בשלב זה נסגרה ההרשמה והיא תחודש רק אם יגויסו מדריכים נוספים לסיורים

פורסם בתאריך: 4.6.18 16:27

ביקוש מרשים לאירוע הבתים הפתוחים בשכונת הדר בחיפה שיתקיים ביום שבת. להשתתפות בסיורים במסגרת האירוע נרשמו כ-650 תושבים – כ-50 יותר ממספר המשתתפים בשנה שעברה – ולכן הודיעו המארגנים כי בשלב זה נסגרה ההרשמה לאירוע והיא תחודש רק אם יצליח הניסיון לגייס מדריכים נוספים לסיורים. את האירוע מארגנים תושבים מהדר, ובהם פעילי מועצת הדר הפועלת להתחדשות השכונה.

כפי שדווח ב"כלבו – חיפה והצפון" בתחילת אפריל, בעקבות ההצלחה המרשימה של האירוע בשנה שעברה הוחלט לקיימו גם השנה. באירוע בשנה שעברה, שהיה ראשון מסוגו, ביקרו המשתתפים בכ-30 בתים ברחבי שכונת הדר והתרשמו מהעושר הארכיטקטוני, התרבותי וההיסטורי המאפיין אותם. באירוע הופעלו חמישה מסלולי סיור שלאורכם התקיים הביקור בבתים. כמו בשנה שעברה, גם באירוע השנה כל השותפים לפרויקט עושים את עבודתם בהתנדבות.

 

 

עופר פיקס, ממארגני האירוע: "גם לאחר שמאות תושבים נרשמו לאירוע יש עדיין ביקוש להשתתפות בו, אבל בשלב זה אנחנו לא יכולים לתת מענה לכולם כי צריך לגייס עוד מדריכים. אנחנו מנסים לגייס עוד מדריכים שיאפשרו הרשמה נוספת לאירוע. הסיבות לביקוש הן שהדר מעוררת עניין בחיפה ומחוצה לה, ונוסף על כך הדי הצלחת האירוע מהשנה שעברה משפיעים על הביקוש לאירוע גם השנה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר