מסלול הריצה באיצטדיון האתלטיקה בנוה שאנן (צילום: קובי פאר)
מסלול הריצה באיצטדיון האתלטיקה בנוה שאנן (צילום: קובי פאר)

אושר התקציב לשיקום מסלול האתלטיקה בנוה שאנן

ועדת הכספים של עיריית חיפה אישרה תקציב של 700,000 שקל לשיקום מסלול הריצה באיצטדיון האתלטיקה בנוה שאנן. כמו כן אושרו 500,000 שקל להתאמת בית הספר חוגים הישן לבית ספר יסודי

פורסם בתאריך: 2.8.18 21:41

בשורה לענף האתלטיקה הקלה בחיפה: ועדת הכספים של עיריית חיפה אישרה את הצעת ההחלטה של הנהלת העירייה שלפיה תעביר העירייה תקציב של 700,000 שקל לשיקום מסלול הריצה באיצטדיון האתלטיקה הקלה בנוה שאנן. תקצוב הפרויקט מהווה היענות לדרישה ציבורית לחידושו של המסלול. התקצוב אושר במסגרת אישור הטמעת שינויים בתקציב הפיתוח השנתי של העירייה.

במסגרת שינוי נוסף בתקציב הפיתוח השנתי אישרה ועדת הכספים הצעת החלטה תקציבית נוספת, שלפיה תעביר העירייה חצי מיליון שקל להתאמת בית הספר חוגים הישן לבית ספר יסודי.

 

 

בימים אלה מוקם בית ספר חדש על הגבעה שבין הרחובות וינגייט, ליאון בלום וחנה סנש ברמת הדר. אל בית הספר החדש אמור היה לעבור בית הספר דוד ילין שברחוב מגידו אשר בשטחו אושרה תוכנית למגורי יוקרה, אך בעקבות חשיבה מחודשת שערכה העירייה היא החליטה שעדיף להעביר לרמת הדר את בית הספר חוגים שברחוב יאיר כ"ץ, ולהעביר אל מבני חוגים המתפנים את בית הספר דוד ילין. המעבר כרוך בביצוע עבודות שיפוץ במתחם בית הספר חוגים הישן, ולשם כך אושרה כעת ההקצאה התקציבית בוועדת הכספים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר