יזמי אפליקציית הודיני שי אפשטיין, אנטוניו זיתון ועורסאן עוואד
יזמי אפליקציית הודיני שי אפשטיין, אנטוניו זיתון ועורסאן עוואד

לחיפאים בלבד: הושקה אפליקציה חברתית שכונתית

האפליקציה הודיני מאפשרת לפרסם אירועי תרבות וקהילה ושירותים מקצועיים ולבצע תשלומים. היא פועלת כיום בהדר וברמות רמז ותתחיל לפעול בקרוב גם בנוה שאנן

פורסם בתאריך: 7.10.18 13:21

בשבוע שעבר הושקה כפיילוט אפליקציה חדשה בשם הודיני (Hoodini) – רשת חברתית שכונתית שמטרתה היא לתת מענה בתחום המוניציפלי. האפליקציה מאפשרת לפרסם אירועים תרבותיים וקהילתיים בכל שכונה בחיפה ולהתעדכן באירועים שעורכים המתנ"ס המקומי ועיריית חיפה. כמו כן ניתן לפרסם בה מודעות ושירותים מקצועיים, ליצור קבוצות ולבצע תשלומים שונים כמו מים וארנונה.

על הפיתוח של הודיני אחראים שלושה יזמים צעירים – שי אפשטיין, אנטוניו זיתון ועורסאן עוואד, ואת הפרויקט מלוות שותפות חיפה-בוסטון ועמותת ארץעיר שמסייעות ליזמים צעירים לפתח פרויקטים חברתיים בעיר.

בימים אלו מופעלת האפליקציה כפיילוט בשכונות רמות רמז והדר, שבהן נרשמו עד כה כ-100 תושבים לשירותי האפליקציה, ובקרוב יחל הפיילוט לפעול גם בנוה שאנן. האפליקציה זמינה להורדה למכשירים עם מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד, ובעוד כשבועיים היא תושק גם לאייפון.

 

 

הרעיון לפיתוח האפליקציה עלה אצל אפשטיין לפני כשנתיים במפגש שולחנות עגולים שערכה שותפות חיפה-בוסטון ושבו התלוננו תושבים מנוה שאנן על מחסור באירועים בעיר. "כתושב הדר רציתי לגרום לשכונות נוספות להיות קהילתיות כמו שכונת הדר, וכך התעורר הרעיון לייסד רשת חברתית שכונתית בשילוב של ביצוע פעולות עירוניות", הוא מספר.

במשך שנה וחצי פיתחו היזמים את הפרויקט שזכה גם בתחרויות בכל הארץ. לאחר שערכו סקר בקרב תושבים על נקודות לשיפור הם פיתחו במשך חצי שנה את הגרסה הסופית שהושקה השבוע.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר