המטרונית (צילום: כתום צלמים)
המטרונית (צילום: כתום צלמים)

הוועדה המקומית המליצה לקדם מסוף של המטרונית בטירת כרמל

ועדת המשנה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיריית חיפה החליטה להמליץ בפני הוועדה המחוזית להפקיד תוכנית חדשה שיוזמות עיריית טירת כרמל ועיריית חיפה להקמת מסוף קצה למטרונית ולאוטובוסים בצפון טירת כרמל

פורסם בתאריך: 18.12.18 17:47

ועדת המשנה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיריית חיפה החליטה בישיבתה אתמול (שני) להמליץ בפני הוועדה המחוזית להפקיד תוכנית חדשה שיוזמות במשותף עיריית טירת כרמל ועיריית חיפה להקמת מסוף קצה למטרונית ולאוטובוסים בקצה רחוב הרדוף בצפון טירת כרמל, סמוך לגבול תחום השיפוט המוניציפלי של שתי הערים.

המסוף אמור לשמש את שני קווי המטרונית המתוכננים מחיפה לטירת כרמל – האחד מצומת מת"מ בחיפה לשכונת נאות פרס בחיפה ולצפון טירת כרמל, והשני מצומת מת"מ למרכז טירת כרמל.

שטח התוכנית הוא 16 דונם, מתוכם מיועדים 11.3 דונם לדרכים ו-2.3 דונמים למסוף התחבורתי עצמו. 242 מ"ר בלבד משטח התוכנית מצויים בתחום השיפוט של חיפה, וכל שאר השטח מצוי בתחום השיפוט של טירת כרמל.

 

 

מטרתה של התוכנית היא גם להרחיב מקטע מרחוב הרדוף ולחבר בין כביש מספר 11 בחיפה (הכביש שממזרח לנאות פרס) לטירת כרמל על מנת לאפשר רצף לתוואי המטרונית.

קידומם של שני הקווים החדשים לטירת כרמל הוא חלק ממהלך להרחבת קווי הנסיעה של המטרונית לערים נוספות, ובהם המטרונית לנשר והמטרונית לעכו.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר