המטרונית (צילום: רמי שלוש)
המטרונית (צילום: רמי שלוש)

התקדמות בפרויקט המטרונית מעכו לחיפה

פרויקט המטרונית לעכו עבר לשלב התכנון המפורט. בדרכו לחיפה יחל הקו את נסיעתו בכניסה הצפונית לעכו, ינוע לאורך רחוב רמז בעיר ויתחבר לכביש 4. הקו ימשיך בדרך עכו ובשדרות ההסתדרות עד למרכזית המפרץ החדשה, ומשם הוא יעלה אל שכונת הדר

פורסם בתאריך: 20.8.18 18:00

התקדמות משמעותית בהליכי התכנון של פרויקט המטרונית מחיפה לעכו. דוח ראש העיר חיפה לרבעון השני של השנה, שהוצג בישיבת מועצת העיר האחרונה, כלל התייחסות לפרויקטים שונים בתחום התחבורה, ולפיה פרויקט המטרונית לעכו "עבר לשלב התכנון המפורט".

הפרויקט שמקדמת חברת יפה נוף לתשתיות ותחבורה, אשר שייכת לעיריית חיפה, עבור משרד התחבורה הוא חלק ממהלך להרחבת קווי הנסיעה של המטרונית לערים נוספות, ובהן גם טירת כרמל ונשר.

 

 

הקו מעכו לחיפה יחל את נסיעתו בכניסה הצפונית לעיר, סמוך למושב בוסתן הגליל ולגנים הבהאיים, ומשם ינוע לאורך רחוב רמז בעכו המקביל למסילת הרכבת עד שיתחבר לכביש מספר 4. הקו ימשיך בנסיעה לאורך שני מקטעים של כביש 4 – דרך עכו ושדרות ההסתדרות – עד לכניסתו למרכזית המפרץ החדשה בחיפה, משם הוא יעלה אל שכונת הדר ויסיים את מסלול נסיעתו ברחוב הנביאים. בחזרתו לעכו יעבור הקו באותו המסלול.

בתוך עכו יוכשר עבור הקו החדש נתיב נסיעה בלעדי במרכז הכביש, כמו ברחוב העצמאות בחיפה. בנסיעתו בתחומי הקריות וחיפה ישתמש הקו החדש בנתיבים הבלעדיים הקיימים של המטרונית.

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר