אינפקטד מאשרום (צילום: עופר וקנין)
אינפקטד מאשרום (צילום: עופר וקנין)

חגיגות יום העצמאות: אינפקטד מאשרום יופיעו בחיפה

עמית דובדבני וארז אייזן - חברי הרכב המוזיקה האלקטרונית אינפקטד מאשרום - יופיעו על הבמות המרכזיות שיוקמו ביום העצמאות ברחבת האיצטדיון העירוני בחיפה וברחוב אח"י אילת בקרית חיים

פורסם בתאריך: 18.2.19 15:53

הרכב המוזיקה האלקטרונית אינפקטד מאשרום יחתום את אירועי יום העצמאות בחיפה. הצמד – עמית דובדבני וארז אייזן – יסיים את החגיגות בבמה שתוקם ברחוב אח"י אילת בקרית חיים, ומשם הוא יעבור לבמה ברחבת האיצטדיון העירוני בחיפה ויחתום את החגיגות גם בה.

חברת ההפקה של אינפקטד מאשרום כבר שריינה את יום רביעי, 8 במאי, והחתימה הסופית צפויה בימים הקרובים. כמו כן תופיע זוכת האירוויזיון נטע ברזילי באיצטדיון, ומשה פרץ יופיע בקרית חיים.

 

 

אירועי יום העצמאות יופקו על ידי אתו"ס (החברה העירונית לאמנות, תרבות וספורט), ובמסגרתם יוקמו שתי במות מרכזיות. הראשונה שבהן תוקם ברחבה של האיצטדיון העירוני והיא תחליף את הבמות בשדרות מוריה ובקרית שפרינצק. הרחבה, ששטחה כ-50 דונם, מסוגלת להכיל קהל של כ-50,000 איש (בעוד שלאירועי צובחוץ במוריה ניתן היה להכניס 40,000 איש בלבד). הבמה המרכזית השנייה תהיה ברחוב אח"י אילת.

מלבד הבמות המרכזיות יפעלו במות אירועים גם בגן האם במרכז הכרמל, ברחבת היכל הספורט ברוממה (לציבור הדתי) וברחבת בית אבא חושי בנוה שאנן. בכל הבמות ייפתחו האירועים בהפעלות לילדים ויושם דגש על אמנים, מנחים ותקליטנים מקומיים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. להגביל סכומים ביום עצמאות לעד 5000 שקל גג לאומן/זמר

    לשלם לזמר(לאו דווקא אלה שבכתבה)30,000 או 40,000 להופעה של שעה וחצי זה ביזיון ובזבוז כספי ציבור שלא לצורך.
    המחוקק חייב להגביל את הסכום ל5000 שקל לזמר סכום שהוא גם ככה משכורת חודשית של רוב האנשים בישראל וזה מכובד מאד.4 הופעות בערב זה 20000!!
    זמרים שלא יסכימו להגיע ב5000 שקל באירועים לאומיים לא שווים את המקצוע שהם עובדים בו.
    יום העצמאות אמור להיות "יום המילואים" שלהם ולא יום שהם "קורעים" את הקופה הציבורית וקונים דירה חדשה.

  2. דני דין

    בזבוזי יום העצמאות חוזרים רק בצורה משופרת העיר הזאת זקוקה לתשתיות ולא לחגיגות.אפשר וצריך לחגוג בצורה מבוקרת .ארבע שירים במאה אלף לא בבית ספרנו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר