עו"ד איתמר לנדאו בבית החולים
עו"ד איתמר לנדאו בבית החולים

עורכי דין חיפאים מתגייסים למען חברם החולה בסרטן

עו"ד איתמר לנדאו אובחן כסובל מסרקומה - סרטן נדיר של הרקמות הרכות. לאחר שפתח פלטפורמה לגיוס תרומות נרתמו חבריו לסייע לו והצליחו לגייס כ-20,000 שקל למימון טיפולים. ביום חמישי ייערך בבית הספר הריאלי באחוזה הפנינג פורים שהכנסותיו יועברו ללנדאו

פורסם בתאריך: 19.3.19 11:43

עורכי דין חיפאים נרתמו לגייס תרומות עבור חברם, עו"ד איתמר לנדאו, שחלה בסרטן. בקיץ 2018 התגלה אצל לנדאו שטף דם ברגל, ולאחר בדיקות ממושכות אובחן אצלו גידול ממאיר של סרקומה – סרטן נדיר של הרקמות הרכות. לנדאו עבר טיפולי כימותרפיה אינטנסיביים, אך מצבו לא השתפר. לאחרונה הוא סיים סדרת הקרנות, וכעת הוא מתכונן לניתוח להסרת הגידול שנקבע לו לאמצע חודש אפריל, שלאחריו יש סיכוי של 15 אחוז שהמחלה תחזור.

לנדאו, 42, נולד וגדל בצפת, ואחרי תקופה ארוכה של מגורים בקרית שמואל בחיפה הוא עבר לאחרונה לעכו. בשנת 2008 הוא התחיל לעבוד כקלדן בבית משפט, המשיך ללימודי עריכת דין, ובשנת 2015 הוא הקים משרד משלו ברחוב שער פלמר בעיר התחתית. כעת נעזר לנדאו במקל הליכה, ובימים קשים הוא מתנייד בכיסא גלגלים. מאז גילוי המחלה הוא מתקשה מאוד לעבוד, אך בוחר להמשיך ולטפל בלקוחותיו הוותיקים עם עזרה של קולגות. "העובדה שיש לי משרד ומזכירה נותנת לי דחיפה להמשיך לעבוד ולצאת מהמצב שאליו נקלעתי", הוא אומר.

ללנדאו שבעה ילדים והוא המפרנס היחיד במשפחתו. חוץ מהטיפולים הקונבנציונליים שממומנים על ידי קופת החולים שבה הוא חבר, הוא זקוק לטיפולים אלטרנטיביים יקרים ולסיוע במימון הוצאות שוטפות כמו שכר דירה וחשבונות, ולכן הוא הקים ביום ראשון פלטפורמה לגיוס תרומות. עו"ד אריאל יום טוב שנחשף אל הפלטפורמה סיפר עליה לעורכי דין חיפאים נוספים, ועד מהרה נוצרה קבוצה שהתגייסה לעזרתו של לנדאו. עם הקבוצה נמנים בין השאר גם עו"ד הלן דורפמן, דפנה פלר, לשכת עורכי הדין בחיפה, לשכת רואי החשבון בחיפה, בית הספר הריאלי אחוזה וקבוצת ה' הפקות, שעד כה הצליחו לגייס כ-20,000 שקל, ולנדאו מציין שסכום כזה עוזר לו מאוד.

 

 

"לנדאו רק התחיל בחייו המקצועיים, ולרבה הצער, כשהוא הגיע לשלב שבו הוא התחיל להתפרנס ולראות את האור, קרה מה שקרה", אומר יום טוב, "אנחנו מאחלים לו רק טוב. אנחנו נמצאים כעת בתקופה שמבליטה ציניות וחוסר נחמדות של כולם, אולי בגלל תקופת הבחירות, ולכן זו הרגשה טובה לראות ניצוץ והתגייסות לעזרה אצל כל מי שפניתי אליו. זה מדהים בעיני".

לדבריו של יום טוב, ההתארגנות היתה ספונטנית, ובעקבות החשיפה שקיבל הסיפור יתקיים ביום חמישי בשעה 10:00 בסניף אחוזה של בית הספר הריאלי הפנינג פורים שכל הכנסותיו יועברו ללנדאו. ההפנינג יכלול מתנפחים, דוכני מזון, מוזיקה ותחרות תחפושות נושאת פרסים. מחיר כרטיס כניסה לאירוע: 50 שקל.

ניתן להעביר תרומות למשפחת לנדאו לחשבון התרומות ע"ש יעקב ונעמי לנדאו בבנק לאומי, חשבון 4247694, סניף צפת 975.

 

עו"ד אריאל יום טוב (צילום: דניס גרצקיס)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר