מכונית חדשה של CAR2GO
מכונית חדשה של CAR2GO

CAR2GO החלה בהפעלת מסלול בין עירוני

חברת CAR2GO צירפה לצי המכוניות שלה בחיפה תשע מכוניות חדשות שהצבע הדומיננטי שלהן הוא אדום והן מיועדות לנסיעות בין עירוניות. המחיר: 18 שקל לשעה ושני שקלים לקילומטר ל-50 הקילומטרים הראשונים. אחריהם יורד המחיר לשקל אחד לקילומטר

פורסם בתאריך: 2.4.19 12:58

פרויקט השכרת הרכבים השיתופי CAR2GO בחיפה מתרחב. לאחרונה החלה הפעלת מסלול השכרה חדש לטווח נסיעה בינוני, ולראשונה – מחוץ לעיר. לשם כך הובאו מכוניות חדשות מסוג ניסאן מיקרה וקיה ריו שהצבע הדומיננטי שלהן הוא אדום, להבדיל מהמכוניות שנועדות לנסיעה רק ברחבי העיר וצבען הוא כחול. מסלול זה מצטרף למסלול מחוץ לעיר שמופעל בירושלים, בראשון לציון ובערים בגוש דן.

פרויקט השכרת הרכבים השיתופי נחנך בחיפה בנובמבר 2017 על ידי ראש העיר דאז יונה יהב והשר לאיכות הסביבה זאב אלקין, ו-100 מכוניות חשמליות מסוג רנו זואי הוצבו בחניות ייעודיות לפרויקט. מטרותיו של המיזם הן הקטנת השימוש במכוניות פרטיות וצמצום זיהום האוויר באמצעות שימוש ברכבים החשמליים. עם זאת, הפרויקט גרר ביקורת קשה על כך שהוא גורע מקומות חניה וכי התמחור שלו הוא גבוה ממחירים של השכרת רכב רגילה.

 

 

ב-CAR2GO מציינים כי מסלול ההשכרה מחוץ לעיר אינו מתבצע בשיתוף עם עיריית חיפה ועם המשרד לאיכות הסביבה וכי הוא מהווה פרויקט משלים לפרויקט החשמלי. הרכבים במסלול זה אינם מונעים בחשמל אלא בבנזין, ולכן הרכבים אינם מוצבים בחניות הייעודיות אלא בחניות פרטיות שהחברה שכרה ובחניונים פרטיים. נכון להיום יש בחיפה תשע מכוניות המיועדות למסלול הבין עירוני, ובקרוב צפויות להצטרף אליהן מכוניות נוספות.

מחיר השימוש במסלול הבין עירוני הוא 18 שקל לשעה. המחיר לקילומטר הוא שני שקלים ל-50 הקילומטרים הראשונים, ואחריהם הוא יורד לשקל אחד. יצוין כי מחיר הנסיעה במסלול העירוני הוא 1.2 שקל לדקת נסיעה.

סמנכ"לית שיווק ומכירות ב-CAR2GO קארן שיף: "המנויים שלנו בחיפה פנו אלינו בבקשה שניתן להם פתרון לנסיעות מחוץ לעיר כדי שהם יוכלו באמת לוותר על רכב צמוד. בגלל המרחק של חיפה מהמרכז ובגלל שאין תחבורה ציבורית בשבת מחיפה למקומות אחרים בארץ התושבים מרגישים שהם מחויבים להחזיק רכב צמוד, והמסלול החדש תואם לצרכיהם ומהווה עבורם פתרון משלים לנסיעות בתוך העיר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר