השריפה בצ'ק פוסט (צילום: לסקר את יעקב)
השריפה בצ'ק פוסט (צילום: לסקר את יעקב)

הושגה שליטה על השריפות בנשר ובחיפה

כוחות כיבוי האש השתלטו על השריפה שפרצה באזור הצ'ק פוסט והתפשטה לנשר ולנוה שאנן. בשיאו של האירוע פונו תושבים מנשר וסטודנטים מהטכניון, והמשטרה חסמה לתנועה כבישים באזור. ברחוב התשעה פונו תלמידי ישיבה בגלל שריפה אחרת שגם עליה הושגה שליטה

פורסם בתאריך: 17.7.19 12:29

עדכון אחרון: 17.7.19 18:21

כוחות הכיבוי וההצלה השתלטו הערב (רביעי) על השריפה שפרצה בצהריים באזור הצ'ק פוסט והתפשטה לעבר נשר ונוה שאנן. בעקבות השריפה פונו תושבים מדרך הטכניון המוליכה מנשר לנוה שאנן וסטודנטים מקמפוס הטכניון.

המשטרה הנחתה גם את הנהלת הטכניון לבצע פינוי של הקמפוס דרך שער נוה שאנן. ההנהלה שלחה לסטודנטים הודעה שבה נכתב: "בשלב ראשון אנו מבקשים לפנות את האזורים הנמצאים בקרבת השריפה – מעונות מזרח, בניין מל"ט, פארק גוטווירט, אגף הרכש, המרכז הקדם אקדמי, הפקולטה להנדסה כימית ובית הספר להנדסאים. אנו מבקשים בשלב זה מכל מי שנמצא ברגע זה באחד מהאזורים הללו לצאת ממנו דרך שער נוה שאנן. היציאה דרך שער נשר אינה מאושרת בשלב זה על ידי המשטרה. חשוב להדגיש כי בשלב זה לא נשקפת סכנה לקמפוס ולשוהים בו וכי הפינוי הוא אמצעי זהירות בלבד ומבוצע בהנחיית המשטרה".

 

 

 

מוקדם יותר חסמה המשטרה לתנועה את כביש בר יהודה בנשר ואת כביש דורי בחיפה לשני הכיוונים. שוטרים שהגיעו למקום מכווינים את התנועה לצירים חלופיים, וציבור הנהגים מתבקש להשתמש בדרכים חלופיות ולהישמע להנחיות.

בשעות אחר הצהריים המוקדמות נדמה היה שלוחמי האש מצליחים להשתלט על השריפה, ובעקבות כך נפתחו הכבישים לתנועה, אך אז פרצה האש במוקדים נוספים ואילצה את המשטרה לחזור ולחסום את התנועה.

 

 

שוטרים חוסמים את התנועה בעקבות השריפה (צילום: דוברות משטרת ישראל)

שוטרים חוסמים את התנועה בעקבות השריפה (צילום: דוברות משטרת ישראל)

 

גם על השריפה שפרצה ברחוב התשעה בנוה שאנן הושגה שליטה לאחר שתלמידים פונו מישיבה ברחוב.

 

השריפה ברחוב התשעה (צילום: איחוד הצלה)

השריפה ברחוב התשעה (צילום: איחוד הצלה)

 

נתי דנה, מתנדב איחוד הצלה: "סמוך לבניין הישיבה יש שריפת חורש. בשל חשש להתפשטות האש פונו תלמידי הישיבה, וכוחות גדולים של לוחמי האש פועלים במקום".

 

תלמידי הישיבה מפונים (צילום: איחוד הצלה)

תלמידי הישיבה מפונים (צילום: איחוד הצלה)

 

עדכון (18:21): אש סניף איחוד והצלה כרמל משה ברמן: "הכל בשליטה והאש כובתה. מבנה הישיבה פונה ולא נשקפת סכנה לתושבים. שני צוותים של כבאות והצלה עדיין במקום. צוותי איחוד והצלה כבר עזבו לאחר פינוי הבניין וסריקתו. כרגע לא ניתן לחזור למבנה עד לאישור של קצין כיבוי".

שני תלמידי ישיבה אמרו ל"כלבו – חיפה והצפון" כי הפינוי הסתיים ולא גרם ללחץ או פניקה בקרב התלמידים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. One of the boys parent

    Hi please send more update about this Fire as most of the Boys in this Yeshiva are form New York and we need more update about it. Thank you

  2. רק חסר שם רכבל...

    עכשיו תארו לכם להיות תקועים בשרב כבד כזה או מעל שריפה ברכבל הדבילי. מי שהגה את שטות הרכבל עם עמודים באמצע היערות צריך לעמוד לדין ולבטל את הרכבל לפני האסון לא אחריו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר