המטרונית (צילום: חברת יפה נוף)
המטרונית (צילום: חברת יפה נוף)

פורסם מכרז לניהול פרויקט המטרונית לעכו

חברת יפה נוף פרסמה מכרז למתן שירותי ניהול לקו המטרונית העתידי לעכו. אורכו של תוואי הקו יהיה 12 ק"מ ומתוכננות בו 22 תחנות. תקופת ההתקשרות במכרז תהיה 48 חודשים, עם אפשרות להארכה

פורסם בתאריך: 12.8.19 10:07

נמשכות היוזמות להרחבת פרויקט המטרונית לערים נוספות. חברת יפה נוף לתשתיות ותחבורה, השייכת לעיריית חיפה, פרסמה מכרז למתן שירותי ניהול הביצוע של קו חדש של המטרונית שיאריך את שירותיה לתוך עכו (פרויקט מטרונית עכו).

הקו יחל את נסיעתו בכניסה הצפונית לעכו, סמוך למושב בוסתן הגליל ולגנים הבהאיים, ומשם ינוע לאורך רחוב רמז בעכו המקביל למסילת הרכבת עד שיתחבר לכביש מספר 4 (במקטע דרך חיפה-עכו), שממנו כבר קיים חיבור של המטרונית לתוך חיפה.

 

 

אורך התוואי של פרויקט מטרונית עכו הוא 12 ק"מ, ובצדדיו מתוכננות 22 תחנות להעלאה ולהורדה של נוסעים. לפי מסמכי המכרז, הזוכה בו יהיה האחראי על תיאום הממשקים בביצוע העבודות השונות בחיבורים בין מקטעי פרויקט מטרונית עכו למקטעים פעילים שכבר מספקים שירותי מטרונית.

תקופת ההתקשרות במכרז תהיה 48 חודשים, אך לחברת יפה נוף שמורה הזכות להאריך אותה לתקופות נוספות של שלושה חודשים, שישה חודשים או 12 חודשים. המועד האחרון להגשת הצעות במכרז הוא 12 בספטמבר.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר