האיצטדיון העירוני (צילום: צבי רוגר)
האיצטדיון העירוני (צילום: צבי רוגר)

פורסם מכרז לתפקיד מנכ"ל חברת האיצטדיון

חברת קריית הספורט והבילוי של חיפה, אשר ידועה כחברת האיצטדיון העירוני, פרסמה מכרז לאיתור מנכ"ל. עדיפות במכרז, שייסגר ב-15 בדצמבר, תינתן "למועמד שמתגורר או יתגורר בחיפה או סמוך לה". יו"ר הדירקטוריון איתמר צ'יזיק": "מקווה שנמצא מנכ"ל טוב שיקדם את פעילותו של האיצטדיון"

פורסם בתאריך: 24.11.19 07:57

נפתח הליך לאיתור מנכ"ל לחברת קריית הספורט והבילוי של חיפה אשר ידועה כחברת האיצטדיון העירוני.

החברה פרסמה מכרז לאיתור מנכ"ל שייסגר ב-15 בדצמבר, ולפי פרטי המכרז, עיקרי התפקיד הם ניהול כללי במשרה מלאה של החברה; אחריות על הפעלה ועל אחזקה שוטפת של המתקן; גיבוש תוכניות אסטרטגיות, יעדים לפעילות החברה, הכנת תוכניות עבודה שנתיות ורב שנתיות מתוקצבות, יישומן ובקרה על ביצוען, וכן ייזום פרויקטים שבהם עוסקת החברה, פרסומם, שיווקם ומכירתם; עבודה מול משרדי ממשלה, רשויות מוניציפליות וגופים עסקיים; גיוס תקציבים, תמיכות, מענקים ותרומות ממשרדים ומגורמים ממשלתיים ומגורמים פרטיים; עריכה וניהול של מכרזים, ניהול משא ומתן עם קבלנים ועם ספקים, ניהול תקציב החברה ובקרתו, וניהול צוות העובדים; פיתוח ושיווק המתחמים המסחריים השייכים לאיצטדיון; וכן ייזום והפקה של אירועים, כנסים, ירידים, תערוכות ואירועי תרבות, ושיווק המתחם לפעילויות של גורמים חיצוניים, לרבות קיום מופעי תרבות המוניים.

 

 

על כל מתמודד במכרז להיות בעל תואר אקדמי באחד מהמקצועות – כלכלה, מינהל עסקים, משפטים, ראיית חשבון, מינהל ציבורי והנדסה – או בעל תואר אקדמי אחר בתחום עיסוקה העיקרי של החברה, וכן להיות בעל ניסיון מוכח של חמש שנים לפחות בתפקיד בכיר בתחום הניהול העסקי של תאגיד בעל היקף עסקים משמעותי, או בכהונה ציבורית או בתפקיד בשירות הציבורי בנושאים כלכליים, מסחריים, ניהוליים או משפטיים, או בתפקיד בכיר בתחומי עיסוקיה העיקריים של החברה. נוסף על כך תינתן עדיפות "למועמד שמתגורר או יתגורר בחיפה או סמוך לה".

חברת קרית הספורט והבילוי של חיפה היא תאגיד עירוני וחברה בת של החברה הכלכלית לחיפה. בפברואר 2013 מונה אילן פוקס למנהל האיצטדיון – תפקיד שאותו הוא מילא עד להודעת התפטרותו מהתפקיד באוקטובר אשתקד. מנהל האיצטדיון כעת הוא ממלא מקומו רועי מלכא.

יו"ר דירקטוריון החברה איתמר צ'יזיק אמר ל"כלבו – חיפה והצפון": "אני מקווה שנמצא מנכ"ל טוב שיקדם את פעילותו של האיצטדיון".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הציבור דורש להשתמש באצטדיון לא רק לכדורגל

    בלי הופעות וארועים בקיץ האצטדיון לעולם לא יהיה רווחי
    המקום יושב שומם כל הקיץ כשאין ליגה וגם כשיש ליגה זה משחק בשבוע מה מונע בשאר השבוע לעשות הופעות?

  2. מישו

    אתה טועה ומטעה אין יום שהאיצטדיון לא פעיל בארועים תעשה סיבוב ותראה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר