נמל חיפה (צילום: נמרוד קרן)
נמל חיפה (צילום: נמרוד קרן)

יו"ר דירקטוריון נמל חיפה: "עובדים בכל הכוח"

העבודה בנמל חיפה תימשך באופן מלא 24 שעות ביממה בשלוש משמרות. צוותים זרים שמגיעים באוניות לא מורשים לרדת מהן, עובדי הנמל עולים לאוניות ממוגנים, ועובדים שאינם שייכים לתפעול או לתפקידים תומכי תפעול הוצאו לחופשה

פורסם בתאריך: 18.3.20 08:39

נמל חיפה נערך להנחיות החדשות של משרד הבריאות באופן שיאפשר את המשך פריקת הסחורות לאורך זמן. העבודה תימשך באופן מלא 24 שעות ביממה בשלוש משמרות, שיהיו בציוות קבוע של עובדים עד להודעה חדשה, וזאת כדי למנוע בידוד משמעותי של עובדים במקרה שבו תתגלה תחלואה של עובד.

צוותים זרים המגיעים באוניות לא מורשים לרדת מהן או לעבור בקרבת עובדי נמל. עובדי הנמל עולים לאוניות ממוגנים, וסידורי העבודה מועברים אליהם בהודעות טקסט למניעת חיכוך. במשרדים הנדרשים לעבוד עבור תמיכה בתפעול יישמר מרחק כנדרש בין העמדות. עובדים שאינם שייכים לתפעול או לתפקידים תומכי תפעול הוצאו לחופשה.

 

 

יו"ר דירקטוריון נמל חיפה אשל ארמוני: "כולנו מודעים לאתגר המוצב בפנינו. עובדי נמל חיפה מחויבים לעבוד מסביב לשעון בכל הכוח על מנת לספק את צורכי המשק בתקופה זו. הדירקטוריון והנהלת החברה מחויבים לספק להם את הציוד הנדרש ואת כל התמיכה על מנת לאפשר המשך עבודה רציפה ומלאה".

יו"ר ועד תפעול בנמל משה אלקובי: "עובדי הנמל מתחייבים להשאיר את שערי המדינה פתוחים לשמירה על האיתנות הכלכלית של מדינתנו ועל כניסת המוצרים החיוניים לאזרחים. אנו רואים באתגר היסטורי זה משימה לאומית".

ניתן לקבל מידע שוטף על פעילות הנמל, כולל נתוני זמן אמת על פריקה וטעינה של מטען (מתעדכן בכל שלוש דקות) באתר האינטרנט של נמל חיפה.

 

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חיזקו ואימצו, עובדי נמל אהובים !!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר