פאב האלפנט
פאב האלפנט

"לא מפילים את הפיל": המבצע להצלת האלפנט והפיל או סוף

פאב האלפנט ופאב הפיל או סוף בקרית חיים יוצאים בקמפיין גיוס המונים במטרה לשרוד את משבר הקורונה. היעד: 40,000 שקל. מתן מימון, מבעלי הפאבים: "אנחנו לא נזקקים אלא רוצים להפוך את הלקוחות ואת החברים לחלק מהמשפחה, לתרום ולקבל תמורה על כך"

פורסם בתאריך: 25.4.20 10:20

אחרי הוונדרבר של שלומי מנגר ובית המרזח של זהר ניב, שני מקומות בילוי נוספים בתחום חיי לילה יוצאים במבצע גיוס המונים בניסיון לשרוד את משבר הקורונה – פאב האלפנט ופאב הפיל או סוף בקרית חיים.

האלפנט והפיל-או-סוף הם שני מקומות בילוי שכבר הפכו למוסדות. האלפנט קיים משנת 2001 ברחוב האיצטדיון והפיל או סוף משנת 2008 ברחוב חלוצי התעשייה. כמו כל מקומות הבילוי בארץ גם הם נאלצו לסגור את שעריהם לאחר חג הפורים בשל הנחיות משרד הבריאות.

בפוסט שפרסמו בפייסבוק הבעלים המשותפים של שני הפאבים – מתן מימון, מושיקו כהן, גל מיארה ולוטן נחמני – נכתב: "אנחנו מהעסקים הראשונים שסגרו, וכנראה שהאחרונים להיפתח בחזרה. זו גזרה לא קלה. תפסנו את הראש ושאלנו 'מה לעזאזל אפשר לעשות?'. סגרנו אורות, ניתקנו חביות והבנו שזה הולך להיות ארוך ומייגע. נכנסנו לספרים, חישבנו מספרים ובדקנו כיוונים. כנראה שנשרוד את זה אך ורק בעזרתכם – לקוחותינו האוהבים, חברים ובני משפחה יקרים. הקמנו בלי להתבייש פרויקט גיוס כספים שהוא מתן עזרה לנו – האלפנט והפיל או סוף, המקומות שבהם כולנו גדלנו – והחלטנו לעשות זאת במימון המונים. על כל מימון יש הטבה איכותית ועתידית שתקבלו אותה כשנחזור לשגרה – בתקווה בקרוב. הגענו למצב שבו אנחנו לא יכולים לחכות למדינה שתעזור, לא בגלל אי אמונה אלא בגלל התקווה שנצא מהבועה האפלה. הכסף שאותו תעבירו לטובת הפאבים היקרים של כולנו יילקחו אך ורק כשנגיע לסכום שאותו הצבנו כיעד, בתקווה שהיום הזה קרוב ושנוכל לנשום (כלכלית) לרווחה".

לשם גיוס הכספים נפתח קמפיין באתר הדסטארט תחת הכותרת "לא מפילים את הפיל", כאשר היעד הוא גיוס של 40,000 שקל. ניתן לתרום בסכומים של 50 שקל (תמורת תעודת הוקרה וצ'ייסר) ועד ל-350 שקל (בתמורה לאירוח של שישה אנשים בהקרנה של משחק כדורגל). מבצע גיוס התרומות יסתיים בעוד 66 ימים ועד כה נאספו כ-12,000 שקל.

 

פאב הפיל או סוף (צילום: עידן שיסטר)

פאב הפיל או סוף (צילום: עידן שיסטר)

 

 

מימון: "הקמפיין הוא לא בקטע של 'אנחנו על הקרשים, בואו תצילו אותנו' כאילו אנחנו נזקקים, אלא באמת כדי להפוך את הלקוחות, את החברים ואת האנשים שאוהבים לצאת לאלפנט ולפיל או סוף להיות חלק מהמשפחה, חלק מהפרויקט, לתרום ולקבל תמורה על כך. התורמים יכולים לקבל חולצות, מארזי בירות ממותגים, כרטיס למסיבה שתתקיים אחרי הקורונה ודברים נוספים".

איך אתם מתמודדים עם משבר הקורונה?

"נאלצנו להחזיר סחורה לספקים ולעצור צ'קים לאמנים, לדי.ג'ייזאים וגם לשכירות. זה בלגן אחד גדול. הקורונה הגיעה, וב-15 במרץ סגרנו את העסקים כמו כולם בלי התראה מוקדמת. אנחנו הראשונים שהיינו צריכים לסגור את העסקים, וכנראה האחרונים שניפתח. זה מתסכל מאוד גם אותנו וגם את הלקוחות שלנו. מהממשלה, כך אנחנו מבינים, אין יותר מדי עזרה והכל לוט בערפל ולא ידוע. הקורונה הביאה אותנו ללגייס את כל מי שאוהב את המקומות שלנו להיות חלק מאיתנו. המילים החמות שאנחנו מקבלים מרגשות ומחזקות אותנו".

ואיך ההיענות עד כה?

"אנחנו עומדים כבר על כ-30 אחוז מהסכום שהצבנו כיעד. ראינו עסקים אחרים שיצאו ביוזמה דומה וביקשו 100,000 או 200,000 שקל, וידענו שאנחנו לא צריכים סכומים כאלה. אחרי חישובים הבנו ש-40,000 שקל זה סכום מבורך ושאם נצליח לגייס אותו זה יהיה מדהים. אנחנו לא רוצים להתעשר ולעשות רווח על גבם של התומכים אלא רק כדי לשלם את ההוצאות ולמזער נזקים. אני באמת מקווה שנגיע ליעד".

המעוניינים לתמוך בקמפיין גיוס הכספים של האלפנט והפיל או סוף מוזמנים להיכנס לכאן.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רק בחיפה?

    אולי זה מחוסר ידיעות תקשורתיות אבל פה בעיר מתעסקים רק רק איך להציל את המועדון הזה ואת הפאב ההוא.
    מי צריך את כל המקומות האלה שמבזבזים בהם כסף בשביל אלכוהול?
    תהפכו את המקומות האלה לבית חסד לאנשים במצוקה,אולי בגדים יד שנייה בזול,או ארוחה חמה ב5 שקלים למשל.
    כך שגם יהיה לכם פרנסה וגם תפעילו משהו מועיל לטובת האנשים.ולא רק למכור אלכוהול ולהתחיל עם גברים/נשים כל היום

  2. אין יותר טיפשי מלתמוך בשטות הזאת

    חוקי הכלכלה- לא מסוגל? תסגור. אבל השקרנים האלה לא יסגרו, הרי 40 אלף שקל שהם משנוררים היום, זה מה שהם עשו בערך בשבועיים במשך שנים וקנו דירות וג'יפים, מוזמנים להתחיל לממש אותם ולעמוד בכל ההתחייבויות שלהם, אבל השקרנים האלה מעדיפים לשנורר

  3. עמית חלפון

    בהצלחה לכם!!!!
    כל המגיבים בואו תתחלפו איתם תראו כמה זה לא פשוט לנהל עסק בימים האלו.

    אנשים יקרים ששומרים על תרבות של חיי הלילה בקריות ותמיד עושים שמח בעיקר לחיילים בסופשים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר