בית המרזח ברמת ישי (צילום: בית המרזח)
בית המרזח ברמת ישי (צילום: בית המרזח)

בית המרזח: קמפיין גיוס המונים כדי למנוע סגירה

הוונדרבר לא לבד: בית המרזח ברמת ישי, שנחשב למוקד חיי הלילה בעמק יזרעאל ושנקלע לקשיים בעקבות משבר הקורונה, פתח בקמפיין גיוס המונים כדי להימנע מסגירתו. היעד: גיוס של 200,000 שקל. הבעלים זהר ניב: "אנחנו מזמינים את הציבור להצטרף כדי שנוכל לעמוד על הרגליים"

פורסם בתאריך: 22.4.20 09:46

מועדון הוונדרבר לא לבד: כשבועיים לאחר ששלומי מנגר יצא במבצע גיוס המונים להצלת מועדון הוונדרבר, בית המזרח ברמת ישי, שנחשב כבר שנים רבות לאחד ממוקדי הבילוי בעמק יזרעאל, פתח קמפיין גיוס המונים באתר הדסטארט במטרה לגייס 200,000 שקל ולמנוע את סגירתו.

בית המרזח הוקם על ידי שלושה מתושבי העמק בשנת 2000, לדבריהם על מנת להפיח את שממת תרבות הבילוי בעמק, וכבר בתחילת דרכו הוא הפך למוקד הבילוי הלילי המרכזי בעמק, ונוסף על פאב נערכות בו גם הופעות של מיטב האמנים. במסגרת קמפיין גיוס ההמונים מציע בית המרזח רכישה מראש של כרטיסים להופעות, משקאות וקיום אירועים שונים, כאשר את הרכישה ניתן יהיה לממש כאשר המקום ייפתח מחדש.

זהר ניב, מבעלי בית המרזח: "רבות מההופעות שנערכו כאן הסתיימו עבורנו בהפסד כספי, אך כשהרווחנו, השקענו את הכסף בשיפור האקוסטיקה, בחדר אמנים משודרג ובתאורה משופרת, וגם כשנראה היה שהחלום שלו לא יתגשם לא הפסקנו. כל הזמן חשבנו איך מחדשים, את מי מביאים ואיך הופכים את החוויה לטובה יותר. פתחנו את מתחם הקיץ להופעות גדולות, שדרגנו את התפריטים והרחבנו את המקום. לפני חודשיים – זמן שנראה עכשיו כמו נצח – סיימנו שיפוץ מסיבי להנגשת המקום לבעלי מוגבלויות. אבל אז הגיעה הקורונה, וכמו את כל עם ישראל גם את משפחת בית המרזח – לקוחותיה, ספקיה, עובדיה ומשפחותינו הפרטיות – היא תפסה לא מוכנים, בעיצומה של תקופת התחדשות מדהימה. מאז השיפוץ וההנגשה הספקנו לקיים כמה הופעות בודדות, ואז הגיעה הנחיית משרד הבריאות לסגור את המקום".

 

 

לדבריו של ניב, כדי שהפאב יוכל להמשיך לפעול, הציבור מוזמן להתגייס ולעזור: "אנחנו מזמינים את הציבור להצטרף ולקחת חלק כדי שנוכל לעמוד על הרגליים, לשלם את מה שהתחייבנו עליו לפני שהמשבר התחיל, להביא לכאן בקיץ את ההופעות הכי שוות בארץ ולחגוג עם הקהל כמו שאנחנו רגילים".

בפנייה לציבור בהדסטארט נכתב: "רק בזכותכם נוכל להמשיך. המקום שהפך כבר מזמן לבית השני של תושבי העמק צריך כל אחד ואחת מכם כדי שנוכל להמשיך להיות שם עבורכם, עם ההופעות הכי שוות ועם האווירה הכי שמחה ומשפחתית שיש".

עד כה גויסו כ-118,000 שקל, כאשר עד לסיום הקמפיין נותרו עוד 19 ימים. מעוניינים לתרום? היכנסו לכאן.

 

הופעה בבית המרזח (צילום: בית המרזח)

הופעה בבית המרזח (צילום: בית המרזח)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תהפכו את המקום למרכז סיוע לקשישים וחלשים

    במקום לגייס כסף לעזור למקומות כאלה של אלכוהול ומותרות אולי כדאי לפתוח במקומו מרכז סיוע לנזקקים או לבית אבות לקשישים.
    וכך הבעלים והעובדים יוכלו גם להתפרנס בכבוד וגם יותר חשוב לעבוד בעבודה עם סיפוק של עזרה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר