כוס קפה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
כוס קפה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

פרויקט קפה בחינם לנשים ולגברים בחופשת לידה חוזר

לאחר פתיחתם המחודשת של בתי הקפה, שהיו סגורים לאורך כל משבר הקורונה, מחזירה רשות הצעירים העירונית לפעילות את פרויקט "הרבה קפה - טיפת חלב", שמעניק קפה בחינם לנשים ולגברים בחופשת לידה

פורסם בתאריך: 1.6.20 14:15

רשות הצעירים העירונית מחזירה לפעילות את פרויקט "הרבה קפה – טיפת חלב", שמעניק קפה בחינם לנשים ולגברים בחופשת לידה. הפרויקט החל בשנת 2018, ובחודשים האחרונים הוא הופסק בשל משבר הקורונה שהוביל לסגירתם של בתי הקפה. במסגרת הפרויקט מחולקים לנשים ולגברים שבחופשת לידה פנקסי הטבות, ובהם שוברים לעשרות בתי קפה בחיפה. ההטבות מקנות כוס קפה אחת חינם בישיבה במקום העסק בימים ראשון-חמישי.

כל יולדת שילדה או שצפויה ללדת בשנת 2020 זכאית לקבל פנקס הטבות אחד בביקורה הראשון בתחנת טיפת חלב שאליה היא משתייכת. ברשות הצעירים מציינים שאם מסיבה כלשהי לא תקבל היולדת את הפנקס בתחנת טיפת חלב, היא תוכל להגיע למרכז של הרשות ברחוב חורב 14 בשכונת אחוזה, שעוסק במתן שירות והדרכה להורים צעירים במגוון תחומים, ולקבל שם את הפנקס, שהוא אישי ואינו ניתן להעברה.

מטרתו של הפרויקט היא לחבר בין הרשות לבין הצעירים בחיפה. ברשות ערכו בדיקה בשאלה מהו סוג הבילוי המועדף על אמהות צעירות, ורובן ציינו שהן מבלות בבתי קפה עם חברות. המידע הועבר לבעלי עסקים בעיר שנשאלו אם הם מעוניינים לתת כוס קפה בחינם לאמהות צעירות בחופשת לידה, וההיענות היתה גדולה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר