דרור סטולרו (צילום מתוך דף הפייסבוק של דרור סטולרו)
דרור סטולרו (צילום מתוך דף הפייסבוק של דרור סטולרו)

"המשטרה גזרה עלינו ועל כל עובדינו גזר דין מוות"

בלילה שבין חמישי לשישי פשטה המשטרה על הקהונה ביץ' בר והטילה על הבעלים דרור סטולרו קנס של 5,000 שקל על אי עמידה בנהלים. אתמול בלילה הוא זומן לשימוע, שבסיומו התבשר על סגירתה של המסעדה לעשרה ימים. סטולרו: "אני בז למשטרה. נתראה הערב במחאה הגדולה"

פורסם בתאריך: 11.7.20 10:14

את הוויקאנד הזה דרור סטולרו, הבעלים של הקהונה ביץ' בר בחוף מרידיאן, ירצה לשכוח. הכל התחיל בלילה שבין חמישי לשישי. בעת שהמסעדה התארגנה לסגירה פשטה משטרת ישראל על המקום וקינחה בקנס של 5,000 שקל על אי עמידה בנהלים.

כזכור, מאז ההנחיות החדשות של הגל השני, המסעדות מוגבלות ל-20 סועדים בחלק הפנימי ול-30 סועדים בשטח החיצוני. למחרת התרככה הממשלה ואפשרה למסעדות בעלות מפלסים שונים להגדיל את מספר הסועדים בהתאמה למספר המפלסים. הקהונה ביץ' בר מחולק לשניים – חלק אחד הוא בית הקפה מנדרין והשני הוא מתחם רביצה עם בר חיצוני כאשר שמונה מטרים מפרידים בין השניים ושניהם תחת כיפת השמים.

"שלשום בלילה, בו בזמן שאנו לקראת תהליכי סגירה ב-2:00 לערך", כתב הבוקר סטולרו בעמוד הפייסבוק שלו, "מגיעות כמה ניידות משטרה לחוף, וזאת לאחר שכל שעה לערך הגיעו פקחים לבדוק שאנו עומדים בנוהלי התו הסגול, ואכן עמדנו בהם (עמדת בדיקת חום, אלכוג'ל בכל מקום, עטיית מסיכות, תפריטים חד פעמיים וכו'). שוטרים רבים מגיעים בברוטליות ובצורה גסה, וכמו גנבים מצלמים בסתר בכוונה תחילה את התרופפות המצב של שעת הסגירה, שבה אנו כבר לא מקבלים לקוחות נוספים, מטבח שנסגר ואחמ"שים שרשאים לצאת להפסקה של אוכל ושתייה".

סטולרו תיאר את הפשיטה כמהלך אגרסיבי, מלווה בצעקות רמות ובאיומים לסגור את המקום, לא לפני שהוא קיבל לידיו את הדוח עם הקנס.

למחרת בבוקר הוא אסף את שותפיו אייל כהן, שלומי בן חיים וגלית מקל לסיעור מוחות, שבסיומו הם החליטו ליישר קו עם גורמי האכיפה, גייסו את כל העובדים ויצרו מרחבים חדשים בחלל הפתוח – קפסולות מופרדות של 30 מקומות ישיבה בכל קפסולה.

"ירדנו מ- 500 מקומות ישיבה לכ-60 מקומות ישיבה המחולקים ל-30 במסעדת מנדרין הפתוחה ועוד 30 במרחב של הדשא בקהונה ביץ' בר", הוא כתב בפוסט, "חשוב לציין שכך תודרכנו לעשות לבקשת הגורמים שנתנו לנו את הדוח בלילה שלפני כן ובידיעה שבאופן הזה לא נוכל כמובן להרוויח ולהחזיר את הבור הכלכלי שנוצר במשבר הקורונה, אבל לפחות נצליח לשמור על פרנסתן של המשפחות של עובדינו – 48 במספר – ואולי נצליח לפרנס גם עצמנו".

 

הקהונה ביץ' (צילום מתוך דף הפייסבוק של דרור סטולרו)

הקהונה ביץ' בר (צילום מתוך דף הפייסבוק של דרור סטולרו)

 

 

אתמול (שישי) בשעה 21:00 קיבל סטולרו שיחת טלפון ממשטרת חיפה להגיע בדחיפות לשימוע על הפרת תנאי פתיחת וניהול העסק. הוא ביקש דחייה והסביר כי הוא נמצא עם בתו בת השנתיים מחוץ לבית ואין לו איפה להשאיר אותה בשעה כזו ללא השגחה.

"באטימות משטרתית ידועה מראש", הוא המשיך וכתב, "אני מקבל סירוב חד משמעי ונאמר לי לסור לתחנה במיידי כי קצין תורן מחכה רק לי, כאילו אין מחר. 'דחיפות בדרגה ראשונה'. כאזרח שומר חוק אני מגיע תוך חמש דקות לתחנה ומתבקש להמתין שעה וחצי לקצין תורן שנמצא בכלל באירוע מחוץ לבניין. לאחר ההמתנה אני עובר שימוע שסופו נחתם מראש על ידי גורמים 'פוליטיים' שקושרים את עצמם בקומבינה עם הממונים למיניהם. ככה המשטרה עובדת. לאחר שאמרתי את דברי, הוכחתי את התיקון מהלילה הקודם וניסיתי להסביר בצורה רהוטה את המצב הכלכלי הנורא, את אובדן ההכנסה ואת המצב הקשה והבלתי ניתן לעיכול שאנו חווים, החליט הקצין לא לתת לנו קנס בסך של 5,000 שקל נוספים אלא לסגור אותנו לאלתר לעשרה ימים. ואני לתומי שואל – איך משטרת ישראל הפכה מראשות מבצעת לסמכות של ראשות מחוקקת ובאופן קר גזרה עלינו ועל כל עובדינו גזר דין מוות של יותר מ-500,000 שקל הפסד מעצם ביטול מחזור של עשרה ימי עבודה בשיא הקיץ".

סטולרו סיים את הפוסט במילים קשות: "אתמול הפכנו אנחנו וכל עובדי היקרים ומשפחותיהם לקורבן נוסף של התנהלות בריונית של ממשלת ישראל ומשטרת ישראל ושל אובדן צלם אנוש, בורות ונכות רגשית אל מול האזרחים בפעם המי יודע כמה. אז לכם, חברים ולקוחות אהובים, אין לאן להגיע ואיפה ליהנות מפיסת גן העדן שלנו, ולנו נשאר ללקק את פצעי גזר דין המוות הזה. ואתם, שוטרים נבלות ומוגי לב, תבואו במשפט עם הבורא. אני בז לכם. נתראה הערב במחאה הגדולה".

סטולרו, מה המשטרה טוענת?

"לטענת המשטרה היו 30 איש יותר מהמותר. הם אמרו שקהונה הוא חלק ממנדרין ושבגלל שזה אותו מפלס זה נחשב לעסק אחד. אחר כך הם טענו שהיו אצלנו 80 איש, וזה חארטה – היו 60 איש בדיוק לפי התקן. לאחד מהשכנים שלנו היו 100 אנשים ולא סגרו אותם. שאלתי למה, והשוטר ענה לי 'לא קיבלנו תלונה עליהם'. מסתבר שמישהו התלונן עלינו. הם לא אמרו שמות אלא רק שאלו מתחרים שלא רוצים שנהיה פה. ההצעה שקיבלתי מהמשטרה היא ללכת לבית המשפט, אולי שם נצליח יותר".

וזה מה שתעשה?

"אני מחכה שחברי עורכי הדין יתעוררו ונראה מה הם ייעצו לי לעזור. זו סיסטמתיות, זה מלמעלה. זה אפילו לא המשטרה אלא כל הטכנוקרטים של המדינה הזו. הרגו אותנו. תביני, כל השבוע המשטרה יושבת עלינו, והכל דופק כי אנחנו מקפידים על כל הנהלים. את יודעת איזה נזק כלכלי זה? עוד לא הצלחנו להתגבר על החובות שנוצרו בגלל הסגר, ועכשיו עוד נזק של מאות אלפי שקלים".

 

הקהונה ביץ' (צילום מתוך דף הפייסבוק של דרור סטולרו)

הקהונה ביץ' בר (צילום מתוך דף הפייסבוק של דרור סטולרו)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

31 תגובות
  1. או ביבי או טיבי

    גם שפחות טוב-אין אלטרנטיבה לביבי(או למישהו אחר מהליכוד)
    בחירה בלפיד או גנץ יביא לשיתוף פעולה עם נציגי הפלסטינים בכנסת אז מה עשיתם בזה? תקבלו הרבה פיצויים אבל תוך כמה חודשים יראו לכולנו את הדרך בחזרה לפולין,לרומניה ולמרוקו
    הבחירות בישראל הן תמיד לגבי האיום הביטחוני וגם אם יהיו 50% אבטלה נתניהו ימשיך להבחר שוב ושוב.אלא אם כן יימצא לו מחליף ראוי ימני מתון מהליכוד.

  2. לייבלה

    אין כל קשר ישנו חוק ותקנות שעת חירום שמישטרת ישראל מבצעת ככתבו ולשונו מי שיש לו השגות שיפנה למערכת המישפטית אני מברך כל איש חוק שעובד על פיו ומנסה למגר את המגיפה המאיימת אני מעולם לא אצביע ולא הצבעתי ביבי אך בנושא המדובר הצדק עימו והחוק וחייבים לבצבע ולא להיתחכם ולפרגן לאוכפים

  3. שירי

    מטורף, פשוט סיפור מטורף! ליבי איתכם, אין לי מילים והלוואי והיו לי עצות טובות. פשוט מטורף.

  4. מה זה משנה

    אל תבוז למשטרה.פשוט תעמוד בנהלים.אתם עדיין כולכם אטומים ולא רואים מה קורה?אני באמת לא מבין ..

  5. אינשם ובניו

    משטרה זה פח אשפה אחד גדול בשליטת ביבי וחבריו השודדים והגנבים שגונבים את כל העם ורק מזיקים לו.
    ועל זה אלוהים ישלם להם

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כואב הלב! רומסים ברגל גסה את הפרנסה של אזרחים רבים וטובים.לא לוותר צריך לצאת להפגנה ולזעזע את הפוליטיקאים ובראשם את ראש הממשלה.

  7. נ.פאר

    פשוט לא נתפסית האטימות….כמה רוע…
    הלוואי וכך המישטרה היתה פועלת בכזו נחישות ובעוצמה מול עברייני הפשע…הללו לא סופרים אותם ממטר….מענין שבמסיבות הסלייב וארועי 1000 איש בבת מיצווה של מקורב מלכות עמדו השוטרים בחוץ…..בכדי
    לשמור על החוגגים שהיו ללא מסיכות….
    עלאק משטרת ישראל חחחחחחחח

  8. הגונה

    זה מאפיה של מתחרים ולא קשור לממשלה.
    זו אכן התנהלות מרובעת צרת מרחב מחשבתי של המשטרה שיודעת שהיתה עמידה בנהלים אך מישהו מתלונן וידוע שזה מתחרה – המשטרה באה בטענה שאין עמידה בנהלים-זה לא בסדר. זה ממש לא קנס הוגן!!!

  9. עובד לשעבר

    מעניין שבנירונה לא היה כלום וזרם פוינט מעניין באמת למה האם זה קשור לפוליטיקה כנראה שכן, חוץ מזה מנהל אגף חופים שונא אותנו העובדים בצד השני כי הפוליטיקה נמצאת בצד השני והוא מחובר פוליטית לאחת הנשים שדאגה לו לגוב שלו ואנחנו לא הסכמנו לחגוג לבת משפחה בחינם פשוט שחיתות ובוש

  10. ממננ

    לצערי מבין ומכיר תמצב אבל שימו לב כל אנשי המיסעדות ברים פאבים אולמות אנשי במה צלמים דיגי שמלות עד שלא נבעיר את המדינה עד שלא נבזוז תסופרים ובעליהם העשירים עד שלא נוכיח לכולם שזה לא צחוק ולא חרטא אנשים פה רעבים ללחם והמדינה רק מבטיחה .
    צאו לרחובות בבקשה בבקשה אין דרך אחרת

  11. אחד שמבין

    אייל כהן ?
    אייל כהן או אמיר כהן ?? מי זה השותף שלך ?
    כולם עובדים על כולם .

  12. יאיר

    מישהוא בדק מה קורה במוזיאוני חיפה
    כמה מבקרים ,מי חובש מסכה
    שיעבירו את התקציב של מוזיאוני חיפה
    לעסקים בקשיים ,בזבוז כספי ציבור

  13. איפה הגילוי הנאות של הכתבת ??

    חברה של נשוא הכתבה.

    והטרנד החדש: בואו ניכנס במשטרה.

  14. חיפה

    אתה בכיין
    תנהג לפי הנחיות לא תקבל קנס כולם גיבורים ואחר כך בוכים

  15. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    המשטרה ולכאורה אנשי החוק מתנהגים כמו מליונרים.
    ככה זה גם לא בתקופות רגילות חוסמים להיות באירועי תרבות. חנייה רק למקורבים שלהם.
    בנתב"ג מתנהגים כמו אדוני הארץ .

  16. לוקאס

    דרור סטולרו חתיכת עברין .. את בז למשטרה יא סמרטוט .. בשבוע הבא מקווה שיכניסו אותך לג'אלמי

  17. ספר הכל!

    למה לא סיפרת שתפסו אותך נותן לקטינים לעשן נרגילות?????

  18. חיפאית

    לא מפתיע. ישבתי שם לפני כמה שבועות, שירןת רע, לא נקי, האוכל מוגש באופן עלוב ולא אחזור לשם…

  19. לבחור בשפיות ובהגינות

    לבחור שהגיב או ביבי או טיבי…

    ביבי רוצה שתמיד תחשוב שהאיום הביטחוני הוא הוא הנושא היחיד שחשוב, אך מה שאתה ואנשים כמוך לא שמים לב, זה שביבי לא הקים את המדינה, וראשי ממשלות מימין וגם משמאל ניהלו את המדינה, ואף טוב בהרבה ממנו.
    הזילות בחוק מגיע מהממשלה עצמה קודם על, האטימות שלה והמזמוז שלה באי העברת סיוע לנזקקים צועק בכל יום. ביבי רוצה שתאמין שישראל עברה את הגל הראשון בהצלחה יתרה, וכל העולם מתחנן ללמוד מאיתנו, ואז בא הגל השני כדי להפריך את השקר הזה, ביבי היה מדבר כל הזמן בגל הראשון כדי לייצר תמונת מצב איומה, וכך סגר את בתי המשפט ודחה את משפטו, וכך גם קיווה שאנשים כמוך יהללו אותו בניהול המשבר בצורה הכי טובה שאפשר לתאר, רק שאז הכל התפוצץ לו ברפצוף, ועדיין אנשים כמוך מהללים אותו. יבוא יום וגם אותך או הקרובים שלך ידפקו, ועדיין תמשיך להצביע ביבי, כמו בתסמונת האישה המוכה, אז אני מאחל לך הרבה בריאות, והלוואי והיה לך שכל ישר לראות את הרס המדינה ושלטון החוק ע"י נאשם בפלילים, שמה שחשוב לו זה ללבות את השנאה לפלסטינים, אך השנאה כמו אש אינה יודעת שובע ונעה בכל הכיוונים, וכך זה משסה ומשסע אותנו בפנים. עם ישראל אינו העם הנבחר כי ראש הממשלה דואג לעצמו ומטפס למעלה על ידי דריכה על העם הזה

  20. אזרח מודאג

    מקווה שתסגור לצמיתות עבריין.
    מי שכתב שזה בגלל ביבי או פוליטיקה נראה שאתם אידיוטים מושלמים

  21. אא

    הבנתי שחשוב הביטחון במדינה פחות ממצב הכללכלי בבקשה תצביעו ביבי תקבלו ביטחון במדינה תסתדרו במצב הכלילי קטן עליכם גם לחם ומים זה בסדר אני לא בחרתי בו ומצבי מעולה בעסק ורוב מי שלא בחר בו אולי נדפקתם

  22. לא מעל החוק !

    חבורה של בכיינים ופורעי חוק , מתנהגים כמו אחרוני הטירונים , הבת שלי ,האחמש שלי, יש חוק ואני שמח שאוכפים אותו עם עבריינים כמוך .

  23. השוטר אזולאי

    פחחחח!מה קרה ?החברות שלך מהמשטרה שיושבות אצלך בטן גב לא הצליחו לעזור אז אתה נכנס במה שזז?מקום מגעיל!אוכל גרוע שרות גרוע ובעלים נפוח מחשיבות עצמית.אמן יסגר לצמיתות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר