שלט הרחוב שהוצב בהדר
שלט הרחוב שהוצב בהדר

מי הציב שלט רחוב ע"ש יעקוב אבו אל-קיעאן בהדר?

בפינת הרחובות הלל ושדרות הציונות בשכונת הדר בחיפה הציבו אלמונים שילוט רחוב חדש אשר מנציח את יעקוב אבו אל-קיעאן, שנהרג ב-18 בינואר 2017 מאש שוטרים ליד היישוב הבדואי הלא מוכר אום אל-חיראן בנגב

פורסם בתאריך: 11.7.20 20:07

אלמונים הציבו שילוט רחוב חדש אשר מנציח את יעקוב אבו אל-קיעאן הוצב בפינת הרחובות הלל ושדרות הציונות בשכונת הדר בחיפה. אבו אל-קיעאן נהרג ב-18 בינואר 2017 מאש שוטרים ליד היישוב הבדואי הלא מוכר אום אל-חיראן בנגב.

השלט נראה תקני, והוא נכתב בעברית, בערבית ובאנגלית בדומה לשלטים שמציבה עיריית חיפה. שלטים דומים הוצבו בשבוע שעבר ברחובות בחיפה לציון יום השנה לסלומון טקה שנורה למוות על ידי קצין משטרה בקרית חיים.

בשלט שהותקן בהדר נכתב "רחוב יעקוב אבו אל-קיעאן ז"ל", ובתיאור נכתב "בן 45. בזמן ההפגנות על הרס הכפר שבו הוא גר, הוא יצא מביתו בנסיעה איטית אך מיד נורה על ידי המשטרה כ-50 כדורים. רכבו הידרדר ללא שליטה ודרס שוטר. הוא הואשם כמחבל וגסס ללא טיפול רפואי למרות שהיה מוקף בחובשים ורופאה משטרתית".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. שלמה

    רק מחבלים רושמים כזה שלט למצוא את האשמים ולתקוע להם כדור בראש הכלב הזה הרג שוטר ימח שמו זה שעשה אתה המעשה

  2. אילן

    הערבים חושבים שהם חכמים אין בעיה הגיע הזמן לפגוע בהם
    כלכלית לסגור להם את החנויות בואדי לתמיד

  3. עובד עירייה מודאג

    מה שקורה בוועדת השמות בקדניציה של קליש זה איבוד שליטה. לא היו מקרים כאלה בעבר של תליית שלטים פיראטים. גם כל ההנצחות הלא משמעותיות בלי שיקול דעת זה מקומם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר