הנשיא ראובן ריבלין בקפה טיפול (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
הנשיא ראובן ריבלין בקפה טיפול (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

הנשיא ריבלין: "הקורונה מלמדת את כולנו שיעור בענווה"

נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיע לביקור בחיפה ונפגש עם ראש העיר עינת קליש רותם, עם בכירי בתי החולים בעיר, עם תושבים ועם בעלי עסקים מקומיים. הנשיא ביקר גם בבית הקפה טיפול בהדר, שבו שם קץ לחייו הבעלים מייק ויגודה

פורסם בתאריך: 27.7.20 15:17

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ביקר היום (שני) בחיפה ונפגש עם ראש העיר עינת קליש רותם, עם בכירי בתי החולים בעיר, עם תושבים ועם בעלי עסקים מקומיים. בדרכו לבניין עיריית חיפה עצר הנשיא בבית הקפה טיפול בהדר, שבו שם קץ לחייו הבעלים מייק ויגודה, ופגש את בת זוגו.

בפגישה בין ריבלין לקליש רותם השתתפו גם מנהל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן, סגנית מנהל הקריה הרפואית רמב"ם ד"ר מיכל מקל וסגנית מנהל המרכז הרפואי כרמל ד"ר שני ברוש, והנשיא שמע מהם על ההתמודדות עם נגיף הקורונה.

בסיום הפגישה אמר ריבלין לאנשי הרפואה: "נגיף הקורונה מלמד את כולנו שיעור בענווה. אנחנו רגילים לדבר על האדם מול איתני הטבע, אך כאן אנחנו ניצבים מול נגיף זעיר שמשתק במידה רבה את החיים כפי שהיכרנו אותם. חשבנו שנוכל לגמור עם נגיף הקורונה בהתגייסות לאומית קצרת מועד, אבל נראה שפנינו למלחמת התשה. אנחנו צריכים ללמוד לחיות עם הנגיף ולצדו, להימנע עד כמה שניתן מהדבקה, ולקוות שבמהרה יצליח האדם לפתח חיסון וטיפול יעילים. מערכת הבריאות, קופות החולים ובתי החולים הם החזית במערכה הקיומית הזו. הרופאים, האחיות ואנשי הצוות עומדים בקו הראשון. אני יודע שגם בשעת שגרה אתם עובדים בעומס רב, ובחודשים האחרונים אתם פועלים בעומס יוצא דופן".

 

 

עוד אמר ריבלין כי "קטיעת שרשרת ההדבקה בתוך בתי החולים ומחוצה להם דורשת שיקול דעת, נחישות, והקפדה על הכללים. בימים אלו אתם אנשי השטח שלנו, והממשלה צריכה להיות קשובה לצרכים הבוערים שעולים מהשטח ולתובנות המועילות שאפשר להפיק רק מתוך מגע הדוק עם השטח. בתי החולים שלנו ומכוני המחקר הרפואיים לא רק נותנים שירותים מעולים לאזרחינו אלא גם מהווים חוליה בלתי נפרדת מהמחקר הישראלי פורץ הדרך. אני מקווה שהתעוזה והיצירתיות הישראליות יוכיחו את עצמן גם בעת הזו, ושנביא בשורה עולמית אמיתית בתחום ההתמודדות עם הנגיף".

לראש העיר אמר הנשיא: "בחרתי לבקר היום בחיפה כי חיפה היא עיר מגוונת. בין השורות שאנחנו מצופפים בימים האלה במאבק בנגיף אנחנו מוצאים יהודים, מוסלמים ונוצרים, ימנים ושמאלנים, אנשים מכל הקבוצות, מכל המגזרים ומכל הקשת הפוליטית. השותפות הזאת צריכה להיות נר לרגלינו גם בשגרה וגם בשדות נוספים. אני מקווה ומאמין שזו תהיה המורשת ההיסטורית של התקופה הקשה והמורכבת הזו".

 

הנשיא ראובן ריבלין בעיריית חיפה (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

הנשיא ראובן ריבלין בעיריית חיפה (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. פסח 2020 לא נשכח ולא נסלח

    חבל שלא ידעתי שנשיאנו הנערץ שאינו נאה דורש נאה מקיים הגיע לביקור בעירנו, הייתי יוצא להפגין נגדו.
    מה שהקורונה לימדה אותנובין היתר הוא שמוסד הנשיאות הוא בדיחה, תפקיד ריק מתוכן שנושאו עושה את ההיפך הגמור ממה שהוא מטיף לו.

    כבוד הנשיא ריבלין, לא שכחנו איך הטפת לנו להשאיר את הורינו הקשישים לבדם בליל הסדר ומיד לאחר מכן קיבלת בברכה את ילדיך שלך לסעודת ליל הסדר במשכן הנשיא. בושה שלא התפטרת אז אבל מוטב מאוחר מלעולם לא. הביתה !

  2. הסביר והתנצל לגבי פסח 2020

    אחד מנשיאי המדינה המוערכים ביותר על כל שכבות הציבור.

  3. אחלה נשיא-מנסה לאחד ולא לשסות

    בטח יחסית לשאר מנהיגי המדינה הנוכחיים

  4. אחמד מוחמד

    הקורונה לימדה אותנו שאתה זבל של נשיא אוטואנטישמי חלאת המין האנושי

  5. מיכאל

    רובי, מה אתה עושה בחיפה ? יש כאן מספיק פטפטנים הזויים גם בלעדיך. אתה לא רצוי כאן !

  6. יעקב מהגן הנעלם ברחוב יהודה הלוי

    דבר אחד בטוח, הקורונה כמבחן למין האנושי בעת צרה וסכנת חיים, חוץ מזה יש לנו אחלה נשיא.

  7. יוחנן

    אדוני נשיא בענווה שלך היא בכוון אחד כשהימין מפגין אז צריך ענווה כשהשמאל משתלח השוטרים פוגע הדיירים שגרים בסביבה של ראש הממשלה אתה אומר דמוקרטיה צריך לתת להפגין אז בענווה ממך והלאה מקווה שתסיים כבר את הקדנציה שלך כי אתה מעורב פוליטית דעתך ידועה ולכן אתה נשיא חצי מהעם

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    "נגיף הקורונה מלמד את כולנו שיעור בענווה חבל שנשיאנו הקשקשן הפוליטי לא היה בשעור הזה!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר