מדי המשחק של אטאלנטה עם הלוגו של Plus500
מדי המשחק של אטאלנטה עם הלוגו של Plus500

החברה החיפאית Plus500 תיתן חסות למועדון הכדורגל אטאלנטה

החברה החיפאית Plus500, אשר מפתחת פלטפורמת מסחר מקוון, חתמה על הסכם חסות עם מועדון הכדורגל האיטלקי אטאלנטה מהעיר ברגמו. בשלוש השנים הקרובות תהיה החברה נותנת החסות הראשית של המועדון, שהודח בשבוע שעבר ברבע גמר ליגת האלופות

פורסם בתאריך: 19.8.20 14:47

החברה החיפאית Plus500 חתמה על הסכם חסות עם מועדון הכדורגל האיטלקי אטאלנטה והיא תהיה נותנת החסות הראשית של המועדון בשלוש השנים הקרובות.

Plus500, המפתחת פלטפורמת מסחר מקוון בחוזי הפרשים (CFDs), הודיעה היום (רביעי) על חתימת הסכם חסות עם אטאלנטה מהעיר ברגמו שבצפון איטליה, שייכנס לתוקפו ב-1 בספטמבר. אטאלנטה הודחה בשבוע שעבר ברבע גמר ליגת האלופות לאחר הפסד 2:1 לפריז סן ז'רמן הצרפתית, והיא תשתתף בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונת 2021-2020.

Plus500 היא גם נותנת החסות של אתלטיקו מדריד הספרדית, של אלופת שווייץ יאנג בויז ברן, של אלופת פולין לגיה ורשה ושל מועדון הרוגבי האוסטרלי Plus500 Brumbies.

 

 

מנכ"ל Plus500 דוד צרויה: "אנו נרגשים מהשותפות החדשה עם אטאלנטה – מועדון עם מסורת ועם חיבור עמוק ומיוחד לתושבי ברגמו והאזור כולו. אטאלנטה היא כוח עולה בכדורגל האיטלקי והבין לאומי, ואנו מצפים לתמוך בה וללוות אותה בהמשך המסע המדהים שבו היא נמצאת ולעודד אותה בליגת האלופות בעונה הקרובה. הסכם חסות זה, כמו שאר הסכמי החסות שלנו, הוא חלק מאסטרטגיית השיווק של החברה, והוא נועד לחזק את הנוכחות של Plus500 ולהגדיל את בסיס לקוחותיה באיטליה ובשוק הבין לאומי".

מנכ"ל אטאלנטה לוקה פרקאסי: "אנו שמחים מאוד ש-Plus500 – חברה בין לאומית מובילה – תהיה נותנת החסות העיקרית של אטאלנטה לשלוש העונות הבאות. אנו גאים לשתף פעולה עם מותג יוקרתי שללא ספק יתרום משמעותית לצמיחתו של המועדון".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר