מדרכה צבועה בכחול-לבן (צילום: תדהר טויכר)
מדרכה צבועה בכחול-לבן (צילום: תדהר טויכר)

מאוקטובר: חניה חינם לבני 70+ בכחול-לבן

כשנתיים לאחר חתימת ההסכם הקואליציוני עם שדולת הגמלאים מקיימת ראש העיר עינת קליש רותם את הבטחתה: מחודש אוקטובר יזכו תושבי חיפה בני 70+ לחניה חינם למשך שלוש שעות ברחובות שמדרכותיהן צבועות בכחול-לבן. בשבועות הקרובים תיבדק הדרך שבה יוענקו תווי החניה לזכאים

פורסם בתאריך: 8.9.20 13:57

מחודש אוקטובר יזכו תושבי חיפה בני 70+ לחניה חינם למשך שלוש שעות ברחובות שמדרכותיהן צבועות בכחול-לבן. בשבועות הקרובים יבדקו בעיריית חיפה את הדרך שבה יוענקו תווי החניה לזכאים.

כזכור, במסגרת ההסכם הקואליציוני בין סיעת חיים בחיפה לסיעת שדולת הגמלאים הבטיחה ראש העיר עינת קליש רותם ליו"ר השדולה אלי לנדאו להסדיר חניה בחינם לגמלאים. באוקטובר 2019 פרשו כמה מחברי השדולה במחאה על כך שההסכם הקואליציוני לא קוים, ולפני כחודש נחשף ב"כלבו – חיפה והקריות" כי העירייה תבטל את ההטבה של חניה בחינם לסטודנטים – הטבה שקיימת מאז שנת 2010 – כדי לממן את החניה בחינם בני 70+.

 

 

קליש רותם: "אחרי שנה של לימוד המשמעויות בשינוי בהסדרי החניה העירוניים ואחרי שנים רבות שבהן גמלאי חיפה לא קיבלו את הכבוד הראוי להם, אני שמחה לבשר שהחל מהשנה הבאה עלינו לטובה תינתן להם עדיפות. כמי שפועלת לקדם את התחבורה הציבורית לכל תושבי העיר, ברור לי שלתושבים הוותיקים של חיפה מגיע פתרון זמין כדי להקל על חייהם, וזאת עד שמערכת התחבורה הציבורית תדע לתת להם שירות מושלם. אני מודה לחבר המועצה אלי לנדאו על העבודה הקשה שהשקיע בנושא ועל הסבלנות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. עוד 3 חודשים יבטלו להם.. חלמאים

    יגלו שהילדים והנכדים שלהם גם מחנים בחינם עם התו שלהם….

  2. רם

    אין חלמאות גדולה מזו. צעד פופוליסטי מטומטם. אני מסתכל על עצמי, גימלאי בעל רכב: מצוקת החניה בעיר נוראית, לכן אני משתדל להשתמש בתחבורה ציבורית ככל האפשר. בהתחשב שהעלות היא מחצית- זה כדאי מאד. מאידך, גימלאי שיכול להרשות לעצמו להחזיק רכב, יכול להרשות לעצמו לשלם כמה שקלים בחודש עבור חניה. לא יקרה לו דבר- לא יהיה יותר עני. מאידך, חניה חינם לסטודנטים הרבה יותר משמעותית, ולדעתי אסור לוותר עליה. כמו בממשלה, קליש עושה צעדים פופוליסטיים ללא מחשבה עמוקה.

  3. שושי נובל

    להפתעתי שמעתי עכשיו שרוצים לבטל את חניית החינם למכונית החשמלית ככה הם רוצים לעודד את האזרחים לעבור לעיר ירוקה ????? ממש חלם אצל ראש העיר עינת קליש !!!
    כל בוקר מתעוררים לעוד הזייה מבית מדרשה של ראש העיר נחכה לבחירות הבאות ונראה לה שככה לא מנהלים עיר
    שבהינף יד מבטלים הבטחות !!!!!

  4. אילן

    1. הכל יפה וטוב אבל לא פרקטי כי ממילא אין חניה.
    2. מסכים עם כל מילה של רם.

  5. א.ד.

    עינת קליש לא עושה כלום ואם כבר מחליטה לעשות …. עושה שטויות. קליש מתכוננת כבר לבחירות ועושה שטויות כדי "לקנות" את קשישי העיר שהינם הרוב המוחלט בחיפה. קשיש שיש לו מספיק כסף להחזיק ברכב, יש לו גם לשלם על חנייה. עכשיו תראו רכבי קשישים חונים בכחול לבן בשעות מאוחרות של הלילה וליד בארים ופאבים ….

  6. אס תר מ.

    אנחנו גרים בשושנת הכרמל אין מספיק חניות מסומנות, חלק גדול מהרחוב תפוש ע"י בניינים שעשו חניה פרטית לבניין מה שמוריד את כמות החניה, אנו נאלצים מחוסר ברירה להחנות עם 2 גלגלים על המדרכה, ומקבלים דוח על 500 שח.אנחנו לא מבינים למה לתת דוחות לאנשים שגרים, זה רחוב צדדי לא ראשי.כתבתי לעינת קליש לגבי ביטול הדוח, אך העבירה את זה למח החניה וכמובן שקיבלתי תשובה שלילית. מישהו נתקל בתופעה כזו ? אשמח לשמוע מה עשה בנידון

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ושוב דור הפנסיה התקציבית ואגירת הדירות דואג רק לעצמו על חשבון שאר תןשבי חיפה כולל משםחות צעירות בהן שני בני הזוג מרויחים חצי!! מבעל פנסיה תקציבית בכיר בעיריה. אין גבול לחוצפה, מליונרים של בזן, חברת חשמל, בתי המשפט, העיריה, הנמל, ההיי טק עם פנסיות עתק… לא מסוגלים לעמוד בתשלום על חניה בחיפה. אוי לבזיון שנקרא מועצת העיר חיפה ובמיוחד לנציגים שאמורים לייצג צעירים וסטודנטים כמו לזימי, עציוני, ועוד שמפקירים ומבריחים צעירים מחיפה תתביישו

  8. צביעות

    קץ לתחבורה הציבורית בחיפה…
    כולם צריכים לשלם על חניה, החניה היא שטח עירוני, משאב שדורש תשלום על השימוש בו, חניה חינם תביא לכך שאנשים יחנו רכבים במשך ימים, שבועות, חודשים ויתפסו מקומות ליד עסקים ויביאו לניוון העיר.
    מי אמרה את זה? קליש בכל חוג בית.
    מה עןשה ראש הייר קליש? הפוך ממה שאמרה

  9. רם, אל תכתוב, הכי טוב

    כסטודנט לשעבר, היה לי חנייה חינם והייתי משאיר את הרכב בכחול לבן כל היום. הגמלאים שהם יותר איטיים בדרך כלל, והרכב משמש אותם לכל פעולה מחוץ לבית( וזה לא קשור אם הם בעלי הון או לא) קיבלו רק 3 שעות חנייה?! גם לגבי דוחות על מדרכות יש הגזמנה, וגם אין מקום לתת דוחות סלקטיביים… תראו מה קורא בגבעת דאונס על המדרכות, יאנוס קורצ׳ק? אפשר לעשות קופה רצינית. כל הרכבים על המדרכות, וכולם הולכים בכביש. למה הפקחים לא נותנים דוחות של 500 ש״ח ? כי הכל הולך על פי דיווח של דיירים. דייר מתקשר ל-106 ואז באים לתת דוח. על הירייה למצוא פתרונות חנייה לדיירים שחייבים לחנות בסמוך לביתם. זו צריכה להיות המדיניות ולא לשלוח פקח לעשות דוח . מי שקיבל דוח שיבקש משפט וידרוש שהפקח יגיע לדיון.

  10. רם, אל תכתוב שטויות.

    כסטודנט כשקיבלתי חנייה חינם הייתי משאיר את הרכב כל היום בכחול לבן. היום כשאני גמלאי, ובכלל כשלגמלאים ההתנהלות שלהם איטית יותר, הם יקבלו בקושי 3 שעות חנייה, וזאת אחרי שהמחלקה המשפטית ישבה על זה לדיון כמעט שנתיים! אכן מצחיק.

  11. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פנסיונרים מליונרים. בזן בתי משפט חברת חשמל אוניברסיטה בתי חוחים טכניון מסתובביפ בג'יפים של 200 אלף שקל וטסים כל שנ פעמיים לחול בעשרות אלפי שקלים אבל מה, לשלם 300 שקל בחודש על החניה זה מה שימוטט אותם. כמה צביעות של דור השנור.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר