מנהל רמב"ם ד"ר מיכאל הלברטל, ראש הממשלה בנימין נתניהו וקצין רפואה ראשי תא"ל אילון גלזברג (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)
מנהל רמב"ם ד"ר מיכאל הלברטל, ראש הממשלה בנימין נתניהו וקצין רפואה ראשי תא"ל אילון גלזברג (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)

נתניהו ביקר ברמב"ם ובנמל חיפה

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר בחמ"ל המרכזי שמפקח על פעילותן של מחלקות הקורונה בבית החולים התת קרקעי של הקריה הרפואית רמב"ם. בהמשך ביקר נתניהו גם בנמל חיפה וצפה בפריקת מטען שהגיע מאיחוד האמירויות

פורסם בתאריך: 19.10.20 12:46

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שני) בקריה הרפואית רמב"ם וסייר בחמ"ל המרכזי שמפקח על פעילותן של מחלקות הקורונה בבית החולים התת קרקעי. מנהל רמב"ם ד"ר מיכאל הלברטל הציג בפני נתניהו את הפעילות של מערך הקורונה, ואמר לו כי הצלחת המאבק בקורונה עד כה מושגת בזכות התגייסות של כל עובדי בית החולים, שיתוף פעולה של תעשיות אזרחיות וצבאיות למציאת פתרונות יוצאי דופן, וחיבור למערך הרפואה של צה"ל שפתח מחלקות קורונה לטיפול באזרחים בתוך בית החולים.

בסיום הביקור אמר ראש הממשלה: "אני מתרשם שיש ברמב"ם תוספת משמעותית ליכולת לטפל בחולים. אני חוזר ואומר – הצוותים הרפואיים הם בקו החזית. כולנו צריכים לזכור את זה, ומגיעה להם תודה".

בהמשך ביקר נתניהו גם בנמל חיפה וצפה בפריקת מטען של מוצרי חשמל שהגיע מאיחוד האמירויות על סיפונה של אוניית המכולות "MSC Heidi". אל הביקור בנמל הצטרפה שרת התחבורה מירי רגב, ובמקום נכחו ראש העיר חיפה עינת קליש רותם, ממלא מקומה נחשון צוק, ראש העיר עכו שמעון לנקרי, ראש העיר טירת כרמל אריה טל וראש העיר קרית אתא יעקב פרץ.

 

 

יו"ר דירקטוריון חברת נמל חיפה אשל ארמוני: "קו הסחר בין חיפה לאמירויות הוא עובדה קיימת. היום הגיעה האונייה השנייה תוך שבוע, והאוניות ימשיכו לפקוד את הנמל עם מטענים מהאמירויות ואליהן. פעילות זו היא תוצאה ישירה של הסכם השלום עם האמירויות. זו בשורה גדולה למשק הישראלי, ובוודאי לנמל חיפה שנמצא בעיצומו של הליך הפרטה שיבטיח את עתידו בעשרות השנים הבאות".

מנכ"ל חברת נמל חיפה מנדי זלצמן: "הנמל מוכיח שוב שהוא הנמל המוביל בישראל ושטובת המשק הישראלי לנגד עיניו. אוניות ענק שמשייטות בקווים גלובליים בוחרות פעם אחר פעם בנמל בזכות יעילותו התפעולית שנמצאת ברמה העולמית הגבוהה ביותר. יכולות אלה אינן חומקות מעיניהם של מקבלי ההחלטות בחברות הספנות, ולא יחמקו מעיניהם של הגורמים המעוניינים ברכישת הנמל".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רק החלפת השלטון הנוכחי בעיר יביא לה את הישועה, לעתיד לבוא!

  2. עמוס

    מענין היכן שר הבריאות? האם הברור הרמב״ם היה מתקיים ללא הברור הפוליטי בנמל? לביבי פתרונים

  3. גלי

    למה לא להפעיל את הנמל הנוסף כדי ליצור מקומות עבודה חדשים לתושבים בעיר ובאזור. העיר בקריסה והגירה שלילית. עד מתי ראש העיר תעצור כל פעילות פיתוח לעיר?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר