אלי דוקורסקי (צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק)
אלי דוקורסקי (צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק)

דוקורסקי זכה באות אביר איכות השלטון

התנועה לאיכות השלטון בחרה בראש העיר קרית ביאליק אלי דוקורסקי באחד מעשרת הזוכים באות אביר איכות השלטון. דוקורסקי: "זהו אות ההוקרה המשמעותי והחשוב ביותר שלו זכיתי בחיי הציבוריים. למרות שזהו אות ההוקרה המוענק לי אישית, אני מקדיש אותו באהבה לתושבי קרית ביאליק"

פורסם בתאריך: 7.12.20 16:10

ראש העיר קרית ביאליק אלי דוקורסקי זכה באות אביר איכות השלטון של התנועה לאיכות השלטון. אות ההוקרה יוענק לדוקורסקי מחר (שלישי) בשעה 18:30 בטקס שישודר בדף הפייסבוק של עיריית קרית ביאליק. יצוין כי דוקורסקי הוא ראש העיר היחיד מבין מקבלי האות השנה.

הוועדה הציבורית של התנועה לאיכות השלטון בראשותה של השופטת בדימוס דליה דורנר בחרה בדוקורסקי כאחד מעשרת הזוכים באות. ביחד איתו נבחרו נגידת בנק ישראל לשעבר פרופ' קרנית פלוג, הרמטכ"ל לשעבר רא"ל (מיל') גדי אייזנקוט, השופט בדימוס פרופ' אליקים רובינשטיין, העיתונאי גיא פלג, האלוף (מיל’) יצחק בריק, ארגון לובי 99 בראשותה של לינור דויטש, שלומית שמש, פרופ’ סוזי נבות; וחבר הכנסת לשעבר רועי פולקמן.

 

 

חברי הוועדה יו"ר התנועה לאיכות השלטון עו"ד אליעד שרגא, ד"ר מרטין וייל, מירב ארלוזרוב, עדינה בר שלום, יהודה גליק ועו"ד משה לדור ציינו כי מול המאבק היומיומי באלו שפוגעים באיכות השלטון בישראל יש אלו שיש להוקירם ולהעניק להם את אות אביר איכות השלטון.

דוקורסקי: "זהו אות ההוקרה המשמעותי והחשוב ביותר שלו זכיתי בחיי הציבוריים. אני רואה חשיבות מיוחדת וכבוד של ממש בבחירה בי. למרות שזהו אות ההוקרה המוענק לי אישית, אני מקדיש אותו באהבה לתושבי קרית ביאליק".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. ר. סגל

    ובינתיים בחיפה: בראשות העיר עומדת עבריינית מורשעת מוקפת בקומנדו של פסיכים אלימים

  2. שאפו ענק. מגיע לו !!!

    בחיפה יכולים לבוא לעשות סיור בקרית ביאליק ללמוד תקשורת וכבוד אל מול הבוחרים , ולא להצפין עד עכו בסיורי סרק.

    חיפה נהפכה לבית שימוש לחזירים. חבל

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לאלי דוקורסקי. ראש עיר חוץ מבינוי ופיתוח מתוקף היותו נבחר ציבור חייב לעסוק גם בשיח ציבורי וערכי. חבל שהזאת שיושבת בחסן שוקרי (מבלי להוריד מהמקצועיות שלה בתחום התכנוני) לא מבינה זאת. ראש עיר צריך להתעסק גם בדברים שהם קצת מעבר לפקודת העיריות. שיח ציבורי על ערכים, דעות, דברים אקטואלים שקורים …..

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הכל פוליטיקה …דוקורסקי מתחנף לאליטות עם מצעדי הצפרדעים והחמורים ועוד פעולות חנופה לכן הוא מקבל ….בדיוק כמו שחוסיין אובמבה קיבל נובל לשלום בלי שעשה שלום

  5. משקיף מהצד

    ראש העיירה הקטנה האת?!
    איך יתכן?? איפה הוא ואיפה המנהיגה העליונה שלנו, מצילת העיר ומצילת עתידה, מי שלפניה היה כאן רק חול ותעשיה מזהמת ובזכותה נהינו אימפריית הייטק משגשגת!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר