דן גפן בסיור בהדר (צילום: ברק סלע)
דן גפן בסיור בהדר (צילום: ברק סלע)

הביטחון המעורער: ראש המטה של השר לביטחון פנים ביקר בהדר

במפגש שהתקיים בגן בנימין ביוזמתה של מועצת הדר הכרמל בהשתתפותם של ראש המטה של השר לביטחון פנים, סגן מפקד תחנת חיפה במשטרה ומפקד רובע הדר סוכם על שמירת קשר רציף בין המועצה, המשרד והמשטרה. מועצת הדר: "יש להכין תוכנית לטווח הקרוב ולטווח הרחוק כדי לשפר דרמטית את המצב"

פורסם בתאריך: 14.12.20 07:57

דן גפן, ראש המטה של השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, קיים אתמול (ראשון) מפגש עם תושבי שכונת הדר בחיפה כדי לעמוד מקרוב על סוגיית הביטחון האישי המעורער בקרב התושבים. המפגש שארך כשעתיים נערך בגן בנימין ביוזמתה של מועצת הדר הכרמל, ונכחו בו גם סגן מפקד תחנת חיפה סנ"צ עמית פולק ומפקד רובע הדר פקד משה אדלר.

במפגש העלו התושבים את מצב הפשיעה שמאפיין אזורים שונים בהדר ואת הידרדרות המצב הביטחוני בה. אחד מהנושאים המרכזיים שהעלו התושבים הוא תחנות הסמים הפועלות בשכונה והתופעות הקשורות בהן – נרקומנים שמשוטטים בגנים ובחדרי מדרגות, חיסולי חשבונות וירי של כדורים חיים באזור מאוכלס בצפיפות ולאור יום. נציגי מועצת הדר ביקשו מגפן לפעול להכנתה של תוכנית משולבת של כל הגורמים הרלוונטיים – המשטרה, עיריית חיפה והמשרד לביטחון פנים – לתגבור משמעותי של הנוכחות המשטרתית באמצעות השיטור העירוני והשיטור הקהילתי, אך לדבריהם אמר גפן שהוא לא יכול להתחייב על הפעלת שיטור עירוני בשל עיכוב בהעברת תקציב ייעודי מהמדינה. בשל כך ביקשו התושבים להקצות כוחות משטרה נוספים באופן זמני כפתרון ביניים עד לאישור הקמת שיטור עירוני, ובסיומו של המפגש סוכם על שמירת קשר רציף בין מועצת הדר, המשרד לביטחון פנים והמשטרה.

 

 

ממועצת הדר נמסר ל"כלבו – חיפה והקריות": "מועצת הדר העלתה בשנתיים האחרונות את הטיפול בנושא הביטחון האישי בהדר לראש סדר העדיפויות שלה, וביתר שאת לאחר אירוע הירי החמור שהתרחש בחודש ספטמבר. בתגובה לאירוע ארגנה המועצה הפגנת תושבים מול תחנת משטרת חיפה, ונציגיה נפגשו עם מפקד תחנת חיפה נצ"מ אמיר גולדשטיין, נוסף על מפגשים עם מפקד הרובע ועם מנהל מחלקת הביטחון בעירייה. במקביל שלחה המועצה מכתב לשר אוחנה, שבעקבותיו נולד המפגש עם ראש המטה. המועצה סבורה שכדי לטפל באופן יסודי בבעיה חייבים כל הגורמים – העירייה, אגפי הרווחה והחינוך והמשרד לביטחון פנים – לקיים ישיבות ולצאת מהן עם תוכנית מסודרת לטווח הקרוב ולטווח הרחוק כדי לשפר באופן דרמטי את המצב. אנו מאמינים כי הדבר אפשרי. הגיע זמן הדר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. למה אהובת הספן לא היתה בפגישה ?!

    היה עוד מרכז במינהלת ב2030 אלף ….

  2. בתי המשפט אשמים במצב

    כל עוד בתי המשפט ושירות בתי הסוהר משחרר בדלת מסתובבת והרשעות מינוריות עם מאסר על תנאי בלבד יימשך המצב ותגדל הפשיעה.
    מערכת המשפט הישראלית גן עדן למפירי חוק תוך התאכזרות לאזרחים שומרי חוק.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    להעביר את תחנות הטיפול / חלוקה / הסממה האלו למרכז המסחרי בדניה
    ולשכן שם במרכז השכונה את האוכלוסיה לשיקום.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר