מכונית שנשרטה ברחוב מונטיפיורי
מכונית שנשרטה ברחוב מונטיפיורי

ונדליזם בהדר: עשרות מכוניות נשרטו במכשיר חד

עשרות מכוניות שחנו ברחוב מונטיפיורי בשכונת הדר בחיפה הושחתו בפראות ונשרטו לאורכן באמצעות במכשיר חד בלילה שבין שישי לשבת. "זהו ונדליזם לשמו", אומרת אחת מהתושבות, "אני לא מצליחה להבין מה עובד בראשו של הוונדליסט שעובר ברחוב באמצע הלילה וחורט בהנאה על הדפנות של המכוניות"

פורסם בתאריך: 3.1.21 10:35

תושבי רחוב מונטיפיורי בשכונת הדר בחיפה התעוררו אתמול (שבת) בבוקר למציאות כואבת – עשרות מכוניות שחנו ברחוב הושחתו בפראות ונשרטו לאורכן באמצעות במכשיר חד. "זהו ונדליזם לשמו", אומרת אחת מהתושבות שביקשה להישאר בעילום שם מחשש להתנכלויות נוספות.

רחוב מונטיפיורי הוא רחוב קטן וצר שנמצא מאחורי המרכז הרפואי בני ציון, ותושביו מתלוננים בשנים האחרונות על מצוקת חנייה, בעיקר בגלל עובדי בית החולים, מטופלים ומבקרים שמגיעים אליו במשך כל שעות היום.

 

מכונית שנשרטה ברחוב מונטיפיורי

מכונית שנשרטה ברחוב מונטיפיורי

 

 

"בבני ציון נערכות בשנים האחרונות עבודות בנייה רחבות היקף שיוצרות מפגעי רעש קשים ומחריפות את מצוקת החנייה", מספרת התושבת שמכוניתה נפגעה, ולא בפעם הראשונה, "אני לא מצליחה להבין מה עובד בראשו של הוונדליסט שעובר ברחוב באמצע הלילה וחורט בהנאה על הדפנות של שורת המכוניות שעומדות בין בית מספר 1 לבית מספר 13".

בכמה מכוניות מדובר?

"בבוקר חשבנו שמדובר ברכבים בודדים, אבל אז התקבל בכל רגע דיווח בווטסאפ השכונתי על עוד מכונית ועוד אחת. לאחר המכונית העשירית הפסקתי לספור, זה מייאש".

לדבריה, "התושבים פנו למשטרה, ובכוונתנו לבקש מהנהלת בני ציון לבדוק את מצלמות האבטחה הצופות לרחוב כדי לאתר את מי שעשו את המעשה הנפשע הזה. יש צילומים של כמה מכוניות שרוטות, ורואים שהן נשרטו בכוונה תחילה. שכן שגר ברחוב הגיב בקבוצה ואמר שגם לו שרטו את הרכב לפני כמה חודשים ושזו תופעה שחוזרת על עצמה".

 

מכונית שנשרטה ברחוב מונטיפיורי

מכונית שנשרטה ברחוב מונטיפיורי

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. דניאל

    נו ו ?? לפני כמה שנים שברו את המראות ( ממש עקרו באכזריות ) הקרובות למדרכה מימין ( למי שיורד את הרחוב ) של כל המכוניות שחנו לאורכה בשדרות קיש מלמעלה עד למטה . קמנו בבוקר לחורבן . הוגשו תלונות במשטרה כולל תמונות . נראה לכם שמישהו טיפל בזה ?? אף אחד לא יודע בכלל מה קרה . מה שבאמת קרה שכל בעלי המכוניות נאלצו לשלם הרבה כסף לתיקון מכיסם . אבל למי אכפת ?? למשטרה ??

  2. יהודה

    כאחד שנולד באזור וגר לא רחוק מרחוב מונטיפיורי אני יכול לספר שבאזור אין כמעט סיורים משטרתיים וכל ונדליסט מרשה לעצמו לעשות מה שהוא רוצה.

  3. אלמוני

    9שכונת הדר בחעפה הפכה לסדום ועמורה זקנים עריריים נמצאים מתים בבתיהם והמשטרה טוענת שזה מוות טבעי רצח מידי ערב כמעט עד מתי איפה המשטרה??

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ביבי. ימין. חלש. לא מצליח להתמודד מול עבריינים פישרים.

  5. אזרחית

    בגלל זה עזבתי. 40 שנה גרתי בחיפה נולדתי בה . גרתי ברחוב מסדה ובשש שנים האחרונות הדר עליון ומעלה הפך לגיהנום רצוף של ונדליזם ירי דקירות סמים וכל זה לא בחסות ארגוני הפשע אלא בחסות כל השמאל הצעיר הליברלי שעבר לגור שם. גרפיטי מסיבות לתוך הלילה אלכוהול וסמים בכל פינה. אנחנו משפרים את הרחוב אמרו לי הופכים אותו לצעיר יותר. ואז הגיעו מוכרי הסמים למיניהם ששוכנים בתוך הבתים ולאור יום מוכרים סמים בכל פינה לעיני כל. אז לקחתי את הבנות שלי ואת בעלי ועברנו. אין מי שיציל את חיפה.

  6. פטימה

    יש שאמא לא למדה אותם לפרגן ולתת ולעשות טוב הבעיה באמא שלו

  7. צור

    השורטים הם חבורת ערבים במסגרת השתלטותם על הדר לאחר שהשתלטו כבר על העיר! זה חדש למישהו?

  8. מיקי

    לשים מצלמות כל 100 מטר לשגע את המשטרה לעשות סיוורים להקים יחידה של מתנדבים כמו משמר אזרחי לעירייה לפיקוח עירוני ולכל גורם שיכול לעזוק

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר