שכונת כרמליה (צילום: ערן שולמן)
שכונת כרמליה (צילום: ערן שולמן)

תושבים בכרמליה מתלוננים על גל פריצות בשכונה

הפעיל השכונתי ערן שולמן יוזם הקמת משמר שכונתי וקורא לתושבים להתנדב. חברת המועצה שרית גולן שטיינברג, תושבת השכונה, דורשת ממנהל אגף הביטחון בעירייה וממנכ"ל העירייה להתערב בנושא

פורסם בתאריך: 11.4.21 13:33

בימים האחרונים עולות תלונות רבות של תושבי כרמליה על מכת פריצות שפוקדת את שכונתם, וקבוצות הוואטסאפ השכונתיות מתמלאות בהודעות של תושבים שבתיהם נפרצו.

בעקבות הדברים פנתה חברת מועצת העיר שרית גולן שטיינברג, תושבת השכונה, למנהל אגף הביטחון בעירייה יאיר זילברמן ולמנכ"ל העירייה אוהד שגב ודרשה את התערבותם בנושא.

גולן שטיינברג וכתבה: "בשבועות האחרונים גוברים הדיווחים על מקרי התפרצויות לדירות בשכונת כרמליה. נראה כי חוליית פורצים החליטה להתלבש על השכונה. אודה על פעילותכם מול המשטרה ומול הסיור העירוני להגברת הסיורים בשכונה. יצוין כי חלק מהדיווחים הם על התפרצויות בשעות הצהריים וחלקם על התפרצויות בשעות הלילה, תוך ניצול העובדה שהדיירים לא בבית".

 

 

לאור המצב, החליט הפעיל השכונתי ערן שולמן לצאת ביוזמה להקים משמר שכונתי. שולמן קורא למעוניינים להתנדב להירשם אצלו. בהודעה שהעביר לתושבים, כתב שולמן: "לאחר שיחה עם השוטר הקהילתי שלנו יניב אוחיון בנושא הפריצות בשכונה, אנו מעוניינים להקים משמר שכונתי. כדי לעשות דבר זה, אנו זקוקים למתנדבים שמוכנים לסייר בשכונה. רק כשיהיו לנו מספיק מתנדבים, נוכל להתחיל פעילות זו. השאיפה להגיע ל-50 תושבים. כל מי שיתנדב יקבל תדרוך ויבוטח".

שולמן אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "לאור גל הפריצות בשכונת כרמליה, החלטתי לפנות לכל מי שרק ניתן, כדי להעלות את רמת הביטחון בשכונה. שרית גולן שלחה מייל , הילה לאופר אמרה לי שתדבר עם מנהל תחנת המשטרה, ובמקביל פניתי ליניב אוחיון, השוטר הקהילתי, ואנחנו מרימים עכשיו שיטור קהילתי שכונתי. יצאתי במבצע לגיוס מתנדבים לסיורים בשכונה ודיווח על אירועים בזמן אמת למשטרה. המטרה היא לתצפת אך לא  להתעמת".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נו אז אולי עכשיו החזירים לא מיותרים? הרי אתם טוענים שמסוכן להתקל בחזיר, בוא נראה מה קורה לפורץ שנתקל בחזיר

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל חיפה תחת גל פשיעה
    המשטרה.. לא מורגשת כמעט

  3. תושב מוצקין

    כמו בקרית מוצקין במשכנות האומנים.. גל פריצות לבתים טראש העיר כותב לכולם שהחוליה נתפסה אבל בפועל הפריצות ממשיכות לקרות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר