הקמפוס ההיברידי של אינטל בחיפה (הדמיה: אדריכל מושלי דגן וסטודיו ורד גינדי – אדריכלות פנים)
הקמפוס ההיברידי של אינטל בחיפה (הדמיה: אדריכל מושלי דגן וסטודיו ורד גינדי – אדריכלות פנים)

אינטל מקימה בחיפה את המגה-קמפוס ההיברידי הראשון בישראל

מנכ"ל אינטל העולמית ביקר שלשום בישראל ואישר רשמית את השקעותיה של החברה בישראל. הבניין החדש יוקם צמוד לבנייני החברה בחיפה בהשקעה של יותר מ-200 מיליון דולר. במקביל, הודיעה החברה על גיוס אלפי עובדים

פורסם בתאריך: 4.5.21 16:10

אינטל הודיעה על בנייתו בחיפה של הקמפוס ההיברידי הראשון מסוגו בישראל בהשקעה של יותר מ-200 מיליון דולר.

שלשום (ראשון) ביקר בישראל מנכ"ל אינטל העולמית, פט גלסינגר, ואישר רשמית את השקעותיה של אינטל בישראל, בהן הקמת הקמפוס החדשני, שיותאם לשינויים שחלים בעולם העבודה בעידן הפוסט-קורונה ולצורכי העבודה החדשים והעתידיים.

הבניין החדש יוקם בצמוד לבנייני החברה בחיפה וייצור מגה-קמפוס ישראלי ראשון מסוגו בתחום החומרה והתוכנה ובפיתוח שבבי העתיד. הבניין יחלוש על שטח של עשרות אלפי מ"ר ויאכלס 6000 עובדים, שיזכו לחוויית עבודה היברידית. המודל החדש יאפשר לעובדים גמישות בשילוב עבודה מהבית עם עבודה מהקמפוס בסביבת עבודה השמה דגש על שיתוף ויצירתיות.

הבניין החדש, שבנייתו תחל בימים הקרובים וצפויה להסתיים בשנת 2023, יטמיע, לראשונה, מודל של חוויית עבודה היברידית הכוללת בין היתר, "שכונות" שיכללו שטחים לעבודה פרטנית, חללי עבודה משותפים חדשניים ומודולריים, הניתנים לשינוי לפי הצורך ומאפשרים פגישות פרונטליות בשילוב משתתפים בווידיאו, מסעדות פופ-אפ, ובתי קפה בסגנון workafe .

 

 

הקמפוס, הסמוך לחוף הים, יכלול אלפי מ"ר של שטחי ספורט ואזורי טבע ירוקים שימוקמו סביב הבניין, בתוכו וגם על הגג המשקיף לנוף המרהיב של קו החוף. הקמפוס החדש יכלול מרכז מבקרים שיהיה פתוח לציבור ואודיטוריום שישלב בו את צורכי הקהילה. הבניין ימשיך את המגמה של בנייה ירוקה ובת-קיימא (LEED Platinum), לצד חוויית משתמש חכמה לחלוטין הכוללת ממשק ישיר בין העובד לבין הבניין חכם והמשוכלל.

מנכ"לית מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל, קרין אייבשיץ סגל: "אני גאה שאינטל העולמית ממשיכה להשקיע ולבנות את העתיד במרכז הפיתוח בישראל. הקמפוס החדש יוביל אותנו קדימה לסביבה גמישה, שמאפשרת בחירה ושילוב אופטימלי בין העבודה מהקמפוס ומחוצה לו. איזה כיף יהיה לפתח את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם בסביבה כזו".

לצד ההכרזה על הרחבת פעילות הפיתוח של החברה, הודיעה אינטל, כי תגייס כ-1000 עובדים חדשים בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה לכל מרכזי הפיתוח שלה בישראל, לטובת תמיכה והוצאה אל הפועל של פרויקטים מרכזיים שקיבלה מהמטה העולמי. אינטל תגייס מהנדסי ומהנדסות חומרה, שיהוו את ליבת הגיוס הנוכחית, ומהנדסי ומהנדסות תוכנה ו-AI מתחומי הנדסת החשמל, התוכנה ומדעי המחשב עבור מנעד רחב של תפקידים, החל מסטודנטים ועד למהנדסים מנוסים ובעלי תארים מתקדמים. הקבוצות העיקריות שמגייסות בימים אלה עובדים הן קבוצות הפיתוח לעולמות המחשוב, "דאטה" ו"הקלאוד".

אינטל היא המעסיקה הגדולה ביותר בישראל עם 14 אלף עובדים: 7000 עובדי פיתוח בכל מרכזי הפיתוח של ישראל, 4900 עובדי ייצור ו-2100 עובדי "מובילאיי", "מוביט" ו"הבאנה לאבס". כמו כן אינטל מעסיקה כ-54 אלף עובדים נוספים בתעסוקה עקיפה. לחברה שלושה מרכזי פיתוח מרכזיים השוכנים בחיפה, פתח תקווה וירושלים, ומפעל ייצור שבבים מתקדם בקריית גת.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר