חלק מהשלל שנתפס אצל הנאשמים (צילום: דוברות המשטרה)
חלק מהשלל שנתפס אצל הנאשמים (צילום: דוברות המשטרה)

כתב אישום נגד שני תושבי חיפה: שדדו יהלומים בשווי של כ-400 אלף שקלים

בתחילת השבוע הוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד שני תושבי חיפה, בני 24 ו-33, המואשמים כי לפני כחודש שדדו יהלומים מסוכן יהלומים ותכשיטים בקרית אתא. בכתב האישום מיוחסות להם עבירות של שוד ותקיפה בנסיבות מחמירות

פורסם בתאריך: 20.5.21 12:08

בתום חקירת המשטרה הוגש כתב אישום נגד שני תושבי חיפה, בני 24 ו-33, המואשמים בשוד יהלומים בקרית אתא. שווי השלל שנשדד: כ-400 אלף שקלים.

ראשיתה של החקירה לפני כחודש, עם קבלת דיווח במוקד 100 של המשטרה, על שוד בקרית אתא, במהלכו התקיפו כמה חשודים, באמצעות גז פלפל, סוכן יהלומים ותכשיטים. הם נמלטו מהזירה כשברשותם שלל תכשיטים ויהלומים.

חקירת המקרה הוטלה על היחידה המרכזית במחוז חוף. צוות חקירה המיומן בחקירות מורכבות אסף ראיות מגוונות נגד החשודים בביצוע השוד, תוך הפעלת אמצעים מודיעיניים וחקירתיים, שהביאו לפענוח מקרה השוד ולמעצר החשודים.

מחקירת המקרה עלה, כי קורבן השוד, סוכן יהלומים ותכשיטים, הגיע לביתו ברכבו, כשברשותו תיק, ובו צמידים משובצים יהלומים, עשרות טבעות, יהלומים, עגילים ואף ספר תורה משובץ זהב ויהלומים בשווי כולל של כ-400 אלף שקלים. עוד התברר כי לרכבו של הסוכן הוצמד מכשיר GPS, כדי להתחקות אחר תנועותיו.

 

 

הנאשמים, מצוידים במכלי גז פלפל, כשהם עוטים מסכות וחובשים כובעים, הגיעו זמן קצר לפני השוד בסמוך לביתו של הקורבן ברכב עם לוחיות זיהוי גנובות והמתינו להגעתו. עם הגעתו, משכו השניים בכוח את תיקו והתיזו גז פלפל לעבר פניו. לאחר מכן נמלטו מהמקום.

שלושה ימים לאחר התרחשות השוד, עצרו שוטרי היחידה המרכזית של מחוז חוף את החשודים. בתחנת הרכבת בקרית חיים נעצר חשוד, תושב חיפה, בן 33, כשברשותו חלק מהשלל שנשדד. החשוד השני, גם הוא תושב חיפה, בן 24, נעצר בתל אביב.

לבקשת המשטרה, מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, וביום ראשון האחרון, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, הגישה נגדם הפרקליטות כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה. מיוחסות להם עבירות של שוד בנסיבות מחמירות, תקיפה בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות. מעצרם הוארך עד החלטה אחרת.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר