חדרי הניתוח המשודרגים בכרמל (צילום: אלי דדון וירון חזן)
חדרי הניתוח המשודרגים בכרמל (צילום: אלי דדון וירון חזן)

מתחדשים: חדרי הניתוח בכרמל שודרגו ב-2.5 מיליון שקל

עוז יאיר, המנהל האדמיניסטרטיבי של כרמל: "אנו גאים להעמיד לטובת תושבי חיפה והצפון את חדרי הניתוח המתקדמים והאיכותיים ביותר. זאת בשילוב הצוותים המנוסים שלנו, אנחנו מבטיחים למטופלים שלנו את איכות הטיפול והשירות הגבוהה ביותר" 

פורסם בתאריך: 11.9.22 12:17

כחלק מפרויקט רב שנתי במרכז הרפואי כרמל הושלם לאחרונה שדרוג חדרי הניתוח לטובת שיפור בטיחות המטופלים והצוות הרפואי, תוך הכנסת טכנולוגיות מתקדמות בעלות של כ-2.5 מיליון שקל. את הפרויקט הובילו צוותי הבינוי וההנדסה של כרמל בראשות מהנדס בית החולים דורי בז'רנו. יצוין כי בכרמל מתבצעים יותר מ-13,000 ניתוחים בשנה.

הפרויקט כלל שיפוץ כללי של חדר הניתוח והתאמתו לעבודה מתקדמת עם רובוט הניתוחים דה וינצ'י, שדרוג מערכות הגזים הרפואיים, החשמל ומיזוג האוויר, והתקנת מערכות חכמות לאספקת ציוד לניתוח.

 

הנהלת כרמל וצוות חדר הניתוח בהשקת החדרים החדשים (צילום: אלי דדון וירון חזן)

הנהלת כרמל וצוות חדר הניתוח בהשקת החדרים החדשים (צילום: אלי דדון וירון חזן)

 

על קירות חדרי הניתוח הותקנו לוחות אנטיבקטריאליים חדשניים למניעת זיהומים. מערכות מיזוג האוויר תוכננו ובוצעו גם הן למטרת מניעת זיהומים, תוך ביצוע הפרדה אווירית בין מתחם מיטת המטופל לחדר הניתוח. הפרויקט, שנוהל על ידי רמי הרוש ממחלקת הנדסה ואחזקה של בית החולים, בוצע בלוח זמנים מצומצם וצפוף תוך עמידה בכל יעדי הפרויקט.

באירוע השקת חדרי הניתוח המשודרגים נכחו מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג, סגן מנהל בית החולים ד"ר בני רביב שאחראי על חדרי הניתוח, מנהל מחלקת ההרדמה וחדרי הניתוח של כרמל ד"ר זאב גולדיק, מנהלת הסיעוד של חדרי הניתוח מירב פינקלשטיין, מנהלת הסיעוד של בית החולים אהובה טל ומנהלי המחלקות הכירורגיות השונות.

 

צוות מנתחי כרמל בחדר הניתוח החדש (צילום: אלי דדון וירון חזן)

צוות מנתחי כרמל בחדר הניתוח החדש (צילום: אלי דדון וירון חזן)

 

"חדרי הניתוח הם הלב הפועם של בית החולים", אמר המנהל האדמיניסטרטיבי של כרמל עוז יאיר, "סיימנו בהצלחה עוד פרויקט תשתיתי מורכב תודות להתגייסות של כולם. אנו גאים להעמיד לטובת תושבי חיפה והצפון את חדרי הניתוח המתקדמים והאיכותיים ביותר. בשילוב הצוותים המנוסים שלנו, אנחנו מבטיחים למטופלים שלנו את איכות הטיפול והשירות הגבוהה ביותר".

 

 

ד"ר גולדיק אמר: "חדרי הניתוח החדשים תואמים את רפואת העתיד ומותאמים לעבודה המתקדמת ביותר. אני גאה בבית החולים שיש לו צוותים כאלו וגאה בצוות חדר הניתוח הנהדר שלנו".

ד"ר גולדברג אמר: "השנה שחלפה היתה שנת שיא בניתוחים בכרמל, וזאת תודות לצוות הנהדר שיש לנו. עם צוות כזה רק השמים הם הגבול. נכון לעכשיו כל חדרי הניתוח בכרמל עברו שיפוץ ושדרוג מתקדמים תוך התאמה למאה ה-21, ואנחנו מוכנים לעמוד בכל משימה ניתוחית מורכבת ככל שתהיה".

 

מהנדס בית החולים דורי בז'רנו ומנהל הפרויקטים רמי הרוש (צילום: אלי דדון וירון חזן)

מהנדס בית החולים דורי בז'רנו ומנהל הפרויקטים רמי הרוש (צילום: אלי דדון וירון חזן)

 

בז'רנו: "שיפוץ חדר ניתוח על המערכות המורכבות המותקנות בו מחייב רמת דיוק גבוהה מאוד, הן בהיבט אפיון ותכנון המערכות והן בהיבט איכות הביצוע, וזאת על מנת לספק לצוות הרפואי סביבת עבודה אופטימלית תוך הבטחת בטיחות המטופל. הפרויקט, שבאופן טבעי מחייב השבתת חדר ניתוח והוא קריטי לבית החולים, בוצע בלוח זמנים מוגדר, תוך עמידה ביעדי האיכות שהוגדרו בתחילת הפרויקט. מחלקת הנדסה ואחזקה של כרמל תמשיך לפעול במלוא המרץ על מנת לספק לצוותים הרפואיים סביבת עבודה נוחה ובטיחותית, ובכך לספק למטופלי בית החולים את הטיפול האופטימלי שלו הם ראויים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר