לימור דיסני בטקס קבלת המינוי עם ד"ר אבי גולדברג, עוז יאיר והדס בן שלמה (צילום: אלי דדון)
לימור דיסני בטקס קבלת המינוי עם ד"ר אבי גולדברג, עוז יאיר והדס בן שלמה (צילום: אלי דדון)

מינוי לתפקיד חדש בכרמל: סגנית מנהלת השירות הסוציאלי

לתפקיד מונתה לימור דיסני, עובדת סוציאלית (M.A) ופסיכותרפיסטית במקצועה, שעבדה בשנים האחרונות כעו"ס במחלקה הקרדיולוגית ועו"ס פרסונל במשאבי אנוש. היא תשמש סגניתה של מנהלת השירות הסוציאלי בכרמל הדס בן שלמה

פורסם בתאריך: 3.11.22 16:30

"אני מאמינה במקצוע העבודה הסוציאלית, אוהבת את העשייה ורואה בה שליחות". כך אמרה השבוע עו"ס לימור דיסני עם היכנסה לתפקידה כסגנית מנהלת השירות הסוציאלי במרכז הרפואי כרמל מקבוצת כללית.

דיסני התבשרה על המינוי בישיבת הנהלת בית החולים, אליה הוזמנה בהפתעה. את כתב המינוי העניקו לדיסני מנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג, המנהל האדמיניסטרטיבי עוז יאיר ומנהלת השירות הסוציאלי בכרמל הדס בן שלמה.

לימור דיסני, סגנית מנהלת השירות הסוציאלי בכרמל (צילום: אלי דדון)

לימור דיסני, סגנית מנהלת השירות הסוציאלי בכרמל (צילום: אלי דדון)

דיסני היא עובדת סוציאלית (M.A) ופסיכותרפיסטית במקצועה. היא עובדת בבית החולים יותר מ-22 שנה במחלקות שונות. בשנים האחרונות עבדה כעו"ס במחלקת קרדיולוגיה ועו"ס פרסונל במחלקת משאבי אנוש.

המחלקה לעבודה סוציאלית בכרמל בניהולה של הדס בן שלמה מונה כיום 21 עובדות סוציאליות, כולן בעלות תואר שני ודוקטורט, ובנוסף, לחלקן מומחיות מוכרת בתחום הבריאות, הפסיכותרפיה, הנחיית קבוצות ועוד.

צוות המחלקה הסוציאלית בבית החולים מעורב הן בטיפול בחולים ובני משפחותיהם והן באנשי הצוות במחלקות וביחידות השונות בהתאם לצרכים שעולים הן בתקופת שגרה והן בחירום.

 

 

בן שלמה: "לאור המעורבות של הצוות בקידום פרויקטים ונושאים חוצי ארגון מחד גיסא והמורכבות ההולכת וגדלה של מטופלים והקושי במענים במסגרת הקהילה מאידך גיסא, עלה צורך במינוי של עובדת בכירה במשרה מלאה לסגנית, כדי לסייע במתן מענים עבור הצוות בתהליכים אלה.

"לימור דיסני עובדת יותר מ-20 שנה בבית החולים, משמשת מדריכה של עובדים וסטודנטים, משלבת עבודה במאושפזים לצד טיפול בפרסונל, בעלת רמת מחויבות גבוהה למאושפזים ולעובדים וזמינה למתן ייעוץ ראשוני וסיוע לעובדים ומנהלים גם מעבר לשעות העבודה. ללימור יכולות ארגוניות ומקצועיות גבוהות. היא מגויסת וזמינה למתן סיוע מיידי לכל פנייה של עובדת סוציאלית ומעורבת בהתמודדות עם מטופלים מורכבים במחלקות".

דיסני: "אני סבורה כי הטיפול הרגשי הוא חלק מתהליך ההחלמה, וכי יש חשיבות רבה למפגש האנושי עם בני אדם בעת משבר, לתמיכה במטופלים ובני משפחותיהם, ולא פחות חשוב מכך – בצוות העובדים המבצע עבודתו במסירות. אני חשה חיבור לצוות השירות הסוציאלי ולמשפחת כרמל".

לימור דיסני, בת 48, נשואה לגבי ואימא לאלינור, אוריה ואיתמר. לימור נולדה וגדלה בחיפה ומתגוררת כיום בבנימינה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר