יום היכרות ועבודה בנושא רצף טיפול בית חולים-קהילה (צילום: דוברות כללית)
יום היכרות ועבודה בנושא רצף טיפול בית חולים-קהילה (צילום: דוברות כללית)

עובדים יחד למען המטופלים

השאיפה המתמדת של כללית לייעול המענה למטופלים ושמירה על רצף הטיפול בין בית החולים לקהילה הולידה יום עיון משותף להנהלת סיעוד של הכללית במחוז חיפה והגליל המערבי והנהלת הסיעוד בבית החולים כרמל

פורסם בתאריך: 13.11.22 00:45

כחלק מיישום התהליכים שנועדו לייעל את המענה למטופלים הנמצאים בטיפול בקהילה ובבתי החולים, גיבשו רינת בסל, מנהלת הסיעוד של כללית במחוז חיפה והגליל המערבי, ואהובה טל, האחות הראשית של בית החולים כרמל, יום היכרות ועבודה בנושא רצף טיפול בית חולים-קהילה.

מטרת היום הייתה ליצור תהליכי עבודה משותפים, על מנת לשמור על רצף טיפולי ולהבטיח מעבר קל למטופל בעת שחרורו מאשפוז בבית החולים אל המשך הטיפול במסגרת הקהילה.

80 אחים ואחיות מבית החולים ומהקהילה נכחו ביום העיון, ביניהם הנהלת הסיעוד במחוז, מנהלות סיעוד של מרפאות, הנהלת הסיעוד של בית החולים כרמל ואחים ואחיות אחראים בבית החולים. במהלך המפגש המשתתפים התכנסו בקבוצות עבודה, שלאחריהן הציגו 10 תוצרים של תהליכי רצף טיפול חדשים אשר יפותחו במהלך השנה לתהליכי עבודה משותפים, מתוך חשיבה על הצבת המטופל במרכז.

 

 

כמו כן הוצגו שני תהליכי רצף הטיפול שכבר היום מתקיימים באופן מיטבי: שחרור מטופל עם פצע קשה ריפוי ושחרור נשים בסיכון לדיכאון אחרי לידה. אחד מתוצרי היום הוא יצירת תהליך רצף טיפול לנשים שחוו אובדן הריון עד לשבוע ה-22.

"ביום זה למדנו להכיר את אנשי המקצוע מאחורי הטלפון והמייל ולעבוד בשותפות מלאה כדי להעביר את  המטופל בבטחה למרפאה בקהילה ולדעת שיתקבל בידיים מקצועיות", סיפרה אהובה טל, האחות הראשית של בית חולים כרמל.

רינת בסל, מנהל הסיעוד המחוזית של כללית במחוז חיפה והגליל המערבי, סיכמה: "יום חשוב זה נוצר במטרה לחזק את הקשר בין צוותי הסיעוד בבית החולים לקהילה על מנת לאפשר טיפול מיטבי ומתמשך למטופלים הזקוקים לכך. אני שמחה שהצלחנו להעמיק את הקשר ולפתח תהליכי עבודה חדשים בין הצוותים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר