התחלואה בקורונה בחיפה (צילום מתוך אתר רמזור של משרד הבריאות)
התחלואה בקורונה בחיפה (צילום מתוך אתר רמזור של משרד הבריאות)

הגל החמישי כבר כאן: שכונות רבות בחיפה – אדומות

הציון הכללי של חיפה במדד הרמזור הוא 7.3 (כתום), כאשר ב-9 בנובמבר הציון היה 5.9 (צהוב). שכונות רבות בעיר הן אדומות, ובהן אחוזה, נוה שאנן, רמת אלון, גבעת דאונס, רמת אשכול, רמת בגין, רמות ספיר, רוממה החדשה, רוממה הישנה, דניה וסביוני דניה. הקריות הן אדומות, למעט קרית ים הכתומה

פורסם בתאריך: 22.11.22 15:01

גל הקורונה החמישי הגיע לחיפה, ולפי נתוני אתר רמזור של משרד הבריאות הנכונים לאתמול (שני), יש עלייה חדה בשיעור חולי הקורונה בעיר. הציון הכללי של חיפה במדד הרמזור הוא 7.3 (כתום), כאשר ב-9 בנובמבר הציון היה 5.9 (צהוב).

עיון במפת הרמזור מגלה כי שכונות רבות בעיר הן אדומות, ובהן אחוזה, נוה שאנן, רמת אלון, גבעת דאונס, רמת אשכול, רמת בגין, רמות ספיר, רוממה החדשה, רוממה הישנה, דניה וסביוני דניה. השכונות הכתומות הן הדר (בחלקה הקטן), העיר התחתית, בת גלים, עין הים, קרית שפרינצק, כרמליה, רמת הנשיא, נאות פרס, כרמל צרפתי (רמת שאול, טשרניחובסקי ורמת התשבי) והכרמל הוותיק. בין השכונות הצהובות נמצאת הדר (בחלקה הגדול). הקריות הן אדומות, למעט קרית ים הכתומה.

לפני נתוני משרד הבריאות במחוז חיפה, אשר נסמכים על חולים שנבדקו במקומות מאושרים על ידי המשרד, יש בעיר 522 חולים פעילים. מתנוני ההתחסנות עולה ש-79.15 אחוז מתושבי העיר התחסנו במנה הראשונה, 75.23 אחוז במנה השנייה ו-61.01 במנה השלישית. יצוין כי בקופות החולים מחסנים כעת את הציבור בחיסון שמתאים לזן האומיקרון ובחיסון משולב של קורונה ושפעת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

18 תגובות
  1. שקשישים ילכו להתחסן לחורף.

    בסדר הפסקנו לפחד משפעת
    גל חמישי, על עשירי… די מספיק

  2. מחוסן

    מה מועיל החיסון אם זן האומיקרון כבר מזמן לא איתנו? העיקר לחסן. תתעוררו!

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מתי תפסיקו לזבל בשכל ולספור גלים,גלים יש בים,ושם מקומם,חלס,נמאסתם,מי שמרגיש רע שישאר בביתו,לא צריך לחשוש משפעת,היא היתה כאן מאז ומתמיד,ואל תספרו לנו סיפורי לילה ולילה

  4. אריה

    זה לא נכון. הנתונים והמפה מועתקים מאתר משרד הבריאות שלא מעודכן משהו כמו 10 חודשים….

  5. תותית

    חחחח גל חמישי אולי בים יאללה שחררו אותנו מהשקרים שלכם!תודו שלא הצלחתם לדלל את רוב האוכלוסייה עכשיו מפמפמים שוב שיש עליה בתחלואה יאללה שחררו לא מאמינים לכם.

  6. אבנר כהן דץ

    אין מה לדאוג, משרד הבריאות דואג בשבילכם, הוא מגן עליכם. וותרו על הזכויות שחשבתם שמגיע לכם ורוצו הזריקו לכם חומר גנטי שאין בינו לבין התקפי לב, דום לב, קרישי דם כלום! ואם חס וחלילה קורה משהו, כמובן שיש דפיברילטור בכל פינה, כולל בגני ילדים כמובן. זה סתם מקרי אין קשר, תפסיקו לדמיין דברים יאללה, תאמינו ברפואה ומדע, הנה מראים לכם מפה מדוייקת של האיזור לפי התפשטות של וירוס ! מהר מהר רוצו (או אם זה הבוסטר ה55 אז לאט)

  7. הגיון בריא

    חולי נפש אלה שמחפשים גלים. דום מגפה. דום גל. אירועי פרייס רוצחת עם זריקות רעל !!

  8. אין שכל אין דאגות

    אנשים טיפשים בכמויות שהם לא הולכים עם מסכות ומזלזלים בעצמם ובבריאות שלהם ,קחו שבוע חופש למה לסדר לעצמכם מחלה?
    חלאס אבל שכל אחד יעשה מה שבא לו לדבר עם אנשים מטומטמים לא יעזור.
    רק בורא כולם שומר על כולנו אבל תשמרו על עצמכם גם.

  9. אא

    לכו קיבינימט שקרנים עובדי אלילים מושחתים והעם כצאן לטבח הולך כל יום מתים מהתקף אנשים והעם רדום

  10. משה

    תתביישו לכם ! רוצים להפיץ פחד בנו ובילדינו ולגרום לנו להיצמד למדיה לחבוש מסיכות, להסתגר בבתים ולהזריק חומרים לא ידועים! ההיסטוריה תשפוט את מפיצי הרוע ואת המשת"פים הארורים תמורת חופן מזומנים. מפיצי רוע זה אינם שונים מרודנים כמו סאדם חוסיין, קים גון הונג וסטאלין.
    אתם בחברה מצוינת מנוולים וסופכם קרוב.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר